eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaleszanyBudowa kan. san. w msc Dzierdziówka oraz przeb. sieci wod. w gm. Zaleszany w obszarze poza aglom. Zaleszany w msc Dzierdziówka, Majdan Zbydniowski, Wólka Turebska, Skowierzyn w proc. ,,zapr. - wybud"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kan. san. w msc Dzierdziówka oraz przeb. sieci wod. w gm. Zaleszany w obszarze poza aglom. Zaleszany w msc Dzierdziówka, Majdan Zbydniowski, Wólka Turebska, Skowierzyn w proc. ,,zapr. - wybud"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158459419

1.5.8.) Numer faksu: 158459424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f49f03fb-e35c-470e-aeeb-ec62b05436ce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kan. san. w msc Dzierdziówka oraz przeb. sieci wod. w gm. Zaleszany w obszarze poza aglom. Zaleszany w msc Dzierdziówka, Majdan Zbydniowski, Wólka Turebska, Skowierzyn w proc. ,,zapr. - wybud"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f49f03fb-e35c-470e-aeeb-ec62b05436ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane jest ze środków dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa " w ramach poddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, objętego PROW na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie polega na budowie i modernizacji infrastruktury kanalizacyjnej wraz z oczyszczalnią ścieków na terenie gminy Zaleszany. W ramach zadania zostanie:
- rozbudowana sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ø200 mm i ø 160 mm, - rozbudowana zostanie sieć kanalizacyjna tłoczna ø 110 mm i ø 90 mm,
- wybudowane zostaną przepompownie ścieków sanitarnych,
- przebudowa sieci wodociągowej.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Dzierdziówka oraz przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Zaleszany w obszarze poza aglomeracją Zaleszany w msc. Dzierdziówka, Majdan Zbydniowski, Wólka Turebska, Skowierzyn” w procedurze „zaprojektuj wybuduj” w zakresie zadań:
2.1. Zadanie I – Kanalizacja, w tym: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzierdziówka, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Program funkcjonalno-użytkowy dla zadania:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzierdziówka oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Dzierdziówka, Majdan Zbydniowski, Wólka Turebska, Skowierzyn w gminie Zaleszany.
Zakres zadania obejmuje:
- kolektory grawitacyjne z rur z PVC-U DN200mm, łączna długość około L = 1808m,
- kolektory grawitacyjne z rur z PVC-U DN160mm, łączna długość ok. L = 920m,
- studzienki kanalizacyjne rewizyjne z tworzyw sztucznych 1000mm – 85 szt.,
- studzienki kanalizacyjne rewizyjne z tworzyw sztucznych 425 – 68 szt.,
- studzienki rozprężne z tworzywa sztucznego 1000mm – 1 szt.,
- przepompownia ścieków PA-3 w zbiorniku z polimerobetonu ø1500 mm – szt. 1,
- przepompownia ścieków PA-4 w zbiorniku z polimerobetonu ø1500 mm – szt. 1,
- przewody sieci kanalizacyjnej tłocznej z rur ciśnieniowych PEHD SDR 17, PN 10 PE 110, łączna długość ok. L = 1 377 m.
Łącznie długość kanalizacji: grawitacja + tłoczny = 2 728 m + 1 377 m = ok. 4 105 m
2.2. Zadanie II - Przebudowa sieci wodociągowej w msc. Dzierdziówka, Majdan Zbydniowski, Wólka Turebska, Skowierzyn, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Program funkcjonalno-użytkowy dla zadania:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzierdziówka oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Dzierdziówka, Majdan Zbydniowski, Wólka Turebska, Skowierzyn w Gminie Zaleszany.

Zakres zadania został szczegółowo opisany w SWZ - Rozdział IV OPIS PZREDMIOTU ZAMÓWIENIA.

3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, na podstawie której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym, jak i technicznym oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z tą dokumentacją w formule zaprojektuj i wybuduj.
4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj”, tj. zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia budowy z projektem budowlanym, jak i wszelkich prac budowlano – montażowych na podstawie robót opisanych w Programach Funkcjonalno – Użytkowych (PFU) oraz w nich niewymienionych a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
5. Zakres robót projektowych i budowlanych:
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- rozpoznanie warunków gruntowo – wodnych,
- uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień, zgód właścicieli nieruchomości, pozwoleń,
- pełnienie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
- opracowanie bilansu ścieków dla okresu obecnego i perspektywicznego wraz z projektowanym schematem układu sieci i obiektów oraz obliczeniami hydraulicznymi,
- opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej dla wykonania robót,
- uzyskanie wymaganych prawem decyzji, w szczególności decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, decyzji o lokalizacji celu publicznego, uzgodnień i opinii dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia budowy z projektem budowlanym),
- wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące umowę, w tym odtworzenie istniejących dróg i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia przedmiotu zamówienia (lub w szczególnym wypadku w innym zakresie),
- wykonanie Prób Końcowych obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach wykonania przedmiotu umowy,
- wykonanie Prób Końcowych i uzyskanie pozwoleń koniecznych do użytkowania sieci kanalizacyjnej,
- wykonanie oznakowania armatury na sieci.
6. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa została opracowana zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami i zasadami wiedzy technicznej dotyczącymi projektowania, decyzjami.
7. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane uzgodnienia, pozwolenia, decyzje administracyjne, w tym decyzje administracyjne zatwierdzające projekt budowlany i udzielające pozwolenia na budowę dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego.
8. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie na użytkowanie lub skutecznie dokonać zgłoszenia o zakończeniu robót wraz z niezbędnymi załącznikami i uzgodnieniami organów administracji publicznej.
9. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w SWZ wraz z załącznikami, wzorze umowy, Do wyceny należy przyjąć pełny zakres robót.
10. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające ze sztuki budowlanej, SWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
11. Przedstawiony zakres robót jest jedynie instrumentem pomocniczym do przygotowania oferty. Zaleca się aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na miejscu z przedmiotem zamówienia i uzyskał niezbędne informacje techniczne od operatora sieci – GZGK Sp. z o.o. z siedzibą w Dzierdziówce (tel. 15 845 82 97), a następnie uwzględnił w ofercie ewentualne dodatkowe koszty związane z realizacją zadania.
12. Zakres robót nieujęty w PFU, które należy uwzględnić w cenie ofertowej (dotyczy robót budowlanych):
1) koszt przygotowania terenu budowy,
2) budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy,
3) zabezpieczenie i ochrona placu budowy,
4) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót,
5) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy,
6) wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne media do wykonania zamówienia wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych na rzecz dostawców mediów w okresie realizacji zadania,
7) uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT jeśli jest wymagany),
8) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do użytkowania obiektu,
9) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej,
10) usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
11) koszt prac geodezyjnych i geotechnicznych,
12) przeszkolenie pracowników Zamawiającego i użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń,
13) Koszty (opłaty) serwisowe za serwisowanie wbudowanych urządzeń ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę.
13. Po wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu Dokumentację Powykonawczą, która podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

42122220-8 - Pompy ściekowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3820491,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6085386,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3820491,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Budomont" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690285258

7.3.3) Ulica: Przy Torze 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dokumentacja projektowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3820491,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.