Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096573/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska i toalet w ramach zadania „Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko-Orlik 2012”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOREK WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Borek Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655716120
1.5.8.) Numer faksu: 655715893
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.borekwlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10601241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont boiska i toalet w ramach zadania „Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko-Orlik 2012”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d20d772-2f08-4670-9f22-73445ca8c327
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009029/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko - Orlik 2012.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPE.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Remont boiska i toalet w ramach zadania „Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko-Orlik 2012”.” w miejscowości Borek Wlkp. przy ul. Sportowej na działkach 545/4 i 545/11. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) remont pomieszczeń toalet – zerwanie istniejących płytek, wykonanie nowych tynków, wykonanie ścianek g- k oraz HPL, malowanie, ułożenie płytek, wymiana drzwi, instalacja wod- kan, instalacja elektryczna, wyprawa elewacyjna;
2) remont boiska – retoping nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w gr.2-3 mm, malowanie linii boiska, demontaż starych i montaż nowych piłkochwytów, wymiana istniejących bramek do piłki nożnej, wymiana elementów stalowych( tuleja do stojaka do siatkówki wraz z pokrywą), wymiana istniejących bramek do piłki ręcznej, wymiana istniejących koszy do koszykówki, wymiana istniejących opraw oświetleniowych 12 szt na nowe oprawy typu LED.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z tą dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294169,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340239,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294169,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945
7.3.4) Miejscowość: Radziejów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294169,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-11 do 2025-08-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Opocznie
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego Ośrodka Opieki dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.