Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104049/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomp insulinowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Medyczne Dobrzyńska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930266152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyńska 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-403
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7747770
1.5.8.) Numer faksu: 71 7747771
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzsoz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzynska_wroc.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomp insulinowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b034d248-b1d7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046641/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomp insulinowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LOG.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 336600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych, dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, w ilościach opisanych w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 – 2.2 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w zestawieniu parametrów bezwzględnie wymaganych i parametrów dodatkowych dla pomp insulinowych, stanowiącym załącznik nr 3.1 – 3.2 do niniejszego SWZ a warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia,
na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
• Pakiet nr 1: Dostawa pompy insulinowej z funkcją CGM - opisana w załączniku nr 2.1 do SWZ;5. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane pompy insulinowe były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub targach, nie będące przedmiotem badań naukowych, prac rozwojowych, usług badawczych, nie będące przedmiotem podemonstracyjnym i rekondycjonowanym, nie wykorzystywane wcześniej przez inny podmiot, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy a także spełniające wymagania techniczne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby rok produkcji zaoferowanych pomp insulinowych był nie starszy niż 2023.
3) Zamawiający wymaga aby zaoferowane pompy insulinowe spełniały wszystkie wymagania ustawy
wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. oraz innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, pozostawały zgodne z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Ponadto zaoferowane pompy muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać oznakowanie w języku polskim oraz deklarację CE,
4) Zamawiający wymaga, aby termin gwarancji przedmiotu zamówienia wynosił min. 24 miesiące, której termin rozpoczyna się z dniem przekazania pompy pacjentowi/użytkownikowi. Wykonawca w załączniku nr 3.1 – 3.2 do SWZ, zobowiązany jest określić termin gwarancji,
5) Zamawiający wymaga aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnił:
a) instruktaż pracowników Zamawiającego i pacjentów/użytkowników pompy w zakresie obsługi
na warunkach określonych w Projekcie umowy,
b) możliwości kontaktu telefonicznego z autoryzowaną infolinią przez 24h/dobę w zakresie problemów technicznych wynikających z korzystania z pompy insulinowej.
6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Zamawiający wymaga wypełnienia formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załączniki nr 2
do SWZ, niewypełnienie wszystkich pól (ze szczególnym wskazaniem na kolumnę „opis oferowanego produktu”) skutkować będzie odrzuceniem oferty,
2) Zamawiający wymaga wypełnienia załącznika nr 3.1 – 3.2 do SWZ - Zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych i parametrów dodatkowych dla pomp insulinowych, niewypełnienie wszystkich pól
(ze szczególnym wskazaniem na kolumnę zawierającą „opis parametrów oferowanych” dla parametrów wymaganych) skutkować będzie odrzuceniem oferty.
7. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33141626-4 - Zestawy dawkujące
4.5.5.) Wartość części: 275400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych, dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, w ilościach opisanych w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 – 2.2 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w zestawieniu parametrów bezwzględnie wymaganych i parametrów dodatkowych dla pomp insulinowych, stanowiącym załącznik nr 3.1 – 3.2 do niniejszego SWZ a warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia,
na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
• Pakiet nr 2: Dostawa pompy insulinowej - opisana w załączniku nr 2.2 do SWZ.;5. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane pompy insulinowe były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub targach, nie będące przedmiotem badań naukowych, prac rozwojowych, usług badawczych, nie będące przedmiotem podemonstracyjnym i rekondycjonowanym, nie wykorzystywane wcześniej przez inny podmiot, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy a także spełniające wymagania techniczne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby rok produkcji zaoferowanych pomp insulinowych był nie starszy niż 2023.
3) Zamawiający wymaga aby zaoferowane pompy insulinowe spełniały wszystkie wymagania ustawy
wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. oraz innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, pozostawały zgodne z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Ponadto zaoferowane pompy muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać oznakowanie w języku polskim oraz deklarację CE,
4) Zamawiający wymaga, aby termin gwarancji przedmiotu zamówienia wynosił min. 24 miesiące, której termin rozpoczyna się z dniem przekazania pompy pacjentowi/użytkownikowi. Wykonawca w załączniku nr 3.1 – 3.2 do SWZ, zobowiązany jest określić termin gwarancji,
5) Zamawiający wymaga aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnił:
a) instruktaż pracowników Zamawiającego i pacjentów/użytkowników pompy w zakresie obsługi
na warunkach określonych w Projekcie umowy,
b) możliwości kontaktu telefonicznego z autoryzowaną infolinią przez 24h/dobę w zakresie problemów technicznych wynikających z korzystania z pompy insulinowej.
6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Zamawiający wymaga wypełnienia formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załączniki nr 2
do SWZ, niewypełnienie wszystkich pól (ze szczególnym wskazaniem na kolumnę „opis oferowanego produktu”) skutkować będzie odrzuceniem oferty,
2) Zamawiający wymaga wypełnienia załącznika nr 3.1 – 3.2 do SWZ - Zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych i parametrów dodatkowych dla pomp insulinowych, niewypełnienie wszystkich pól
(ze szczególnym wskazaniem na kolumnę zawierającą „opis parametrów oferowanych” dla parametrów wymaganych) skutkować będzie odrzuceniem oferty.
7. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33141626-4 - Zestawy dawkujące
4.5.5.) Wartość części: 61200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa stanowisk badawczych według 4 pakietów
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.