eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bukowiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bukowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad5c3505-964e-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bukowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad5c3505-964e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025970/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bukowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248288,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudowami dróg gminnych w miejscowości Bukowiec, Gmina Budzyń. W ramach przedmiotu zamówienia wyodrębnione zostały dwa zadania:
Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 201508P w m. Bukowiec
Zakres prac dotyczy przebudowy drogi gminnej nr 201508P, w m. Bukowiec, od km. 4+654,0
do km. 4+744,0 na części działki o nr 97, obręb Bukowiec. Roboty dotyczą wykonanie na powyższym odcinku ułożenia nowej nawierzchni ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 5,0 m i o dług. 90,0 mb. oraz umocnienie ciągu pieszego nową nawierzchnią z kostki betonowej.
W ramach zadania planuje się wykonanie n/w głównego zakresu robót:
• ustawienie betonowego krawężnika najazdowego 15 * 22 cm po prawej stronie drogi,
• ułożenie nowej nawierzchni ścieralnej na jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej o grub. 4 cm,
• remont umocnionych trzech zjazdów, zlokalizowanych po prawej stronie drogi poprzez wymianę ich nawierzchni tłuczniowej na nawierzchnię z prefabrykowanej kostki betonowej o grub. 8 cm,
• remont ciągu pieszego po prawej stronie drogi poprzez umocnienie jego nawierzchni prefabrykowaną kostką betonową o grub. 8 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo poprzez nadanie jednostronnego spadku poprzecznego na jezdni do istniejących wpustów kanalizacji deszczowych zlokalizowanych po lewej stronie drogi.
Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 168/1, w m. Bukowiec
Zakres prac obejmuje wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej na działce nr 168/1,
w miejscowości Bukowiec, od km. 0+007,5 do km. 0+118,8 na części działki o nr 168/1, obręb Bukowiec.
W ramach zadania planuje się wykonanie n/w głównego zakresu robót:
• wymianę betonowych krawężników ulicznych 15 * 30 cm na nowe po lewej stronie drogi,
• ułożenie nowej nawierzchni ścieralnej na jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznych o grub. 4 cm,
• remont umocnionych dwóch zjazdów, zlokalizowanych po lewej stronie drogi poprzez wymianę ich nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z prefabrykowanej kostki betonowej o grub. 8 cm,
• remont ciągu pieszego po lewej stronie drogi poprzez umocnienie jego nawierzchnią z
prefabrykowanej kostki betonowej o grub. 8 cm,
• wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu poprzez wyznaczenie nowego przejścia dla pieszych przy skrzyż. z drogą powiatową nr 1177P.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych zieleńców.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307207,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398786,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307207,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Włodarczyk, Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 7661898591

7.3.3) Ulica: ul. Potulicka 10/5

7.3.4) Miejscowość: Cieśle, Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307207,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.