eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6449bea6-b966-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Wynajem i obsługa kabin sanitarnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117414/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 599284,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową w miejscowości Dęblin – Twierdza.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
c) Załącznik Nr 4a do SWZ – ogólne warunki umowy dla zadania I;

3. Zamawiający nie zapewnia dostępu do energii elektrycznej, wody i kanalizacji.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
5. Podwykonawstwo:
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przez cały okres realizacji umowy.
Suma gwarancyjna umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinna być nie niższa niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Odpowiedzialność Wykonawcy musi być rozszerzona o szkody powstałe w mieniu. Powyższe elementy, cechy ubezpieczenia muszą być wpisane do treści polisy lub wynikać z warunków odpowiedzialności ubezpieczyciela.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 159969,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową w miejscowości Zajezierze
k. Dęblina.
2. ZADANIE II:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
c) Załącznik Nr 4b do SWZ – ogólne warunki umowy dla zadania II;
3. Zamawiający nie zapewnia dostępu do energii elektrycznej, wody i kanalizacji.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
5. Podwykonawstwo:
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przez cały okres realizacji umowy.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć osobie odpowiedzialnej za realizację umowy potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy ubezpieczenia, warunki odpowiedzialności ubezpieczyciela wraz dowodem opłacenia składki najpóźniej w dniu podpisania umowy , pod rygorem naliczenia Wykonawcy kary umownej o której mowa w § 7 ust.1 pkt 1 ogólnych warunków umowy.

Suma gwarancyjna umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinna być nie niższa niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Odpowiedzialność Wykonawcy musi być rozszerzona o szkody powstałe w mieniu. Powyższe elementy, cechy ubezpieczenia muszą być wpisane do treści polisy lub wynikać z warunków odpowiedzialności ubezpieczyciela.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 439314,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94520,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188978,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94520,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784

7.3.3) Ulica: ul. Płochocińska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94520,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165276,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348602,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165276,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WCTRON Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992863500

7.3.3) Ulica: Wyb. Juliusza Słowackiego 9

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-406

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165276,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-14

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZADANIE I - Wykonawca TOI TOI POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością należy do sektora dużych przedsiębiorstw.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.