eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cybinka › Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cybinka



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cybinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Cybinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cybinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cybinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7804345-a39c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016741/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cybinka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający chce nabyć prawa do infrastruktury będącej własnością przedsiębiorstwa, stwierdzić więc należy, że zachodzą podstawy do udzielenia zamówienia w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy PZP. Powyższy przepis zezwala na udzielenie zamówienia z wolnej ręki, gdy przedmiot zamówienia służy tylko jednemu podmiotowi, a jego wyłączność podlega ochronie z mocy norm ustawowych. W art. 140 k.c., do podstawowych uprawnień właścicielskich należy uprawnienie do korzystania z rzeczy i rozporządzania nią z wyłączeniem innych osób. Prawo własności rzeczy ze swojej istoty jest prawem o charakterze wyłącznym. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o wyrażenia zgody na świadczenie usług eksploatacji i bieżących napraw oświetlenie ulicznego na terenie Gminy Cybinka przez podmiot trzeci. Zamawiający otrzymał odpowiedź o niewyrażeniu zgody na podejmowanie działań na sieci oświetlenia ulicznego (którego właścicielem jest ENEA Oświetlenie Sp. z o. o) przez osoby trzecie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.07.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229659,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
1) Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego
w obszarze administrowanym przez Gminę Cybinka.
2) Wykonawca będzie prowadził, a Zamawiający umożliwia eksploatację urządzeń objętych zamówieniem w sposób zapewniający:
a) bezpieczeństwo obsługi i otoczenia,
b) optymalną żywotność urządzeń,
c) utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia drogowego,
d) zachowanie wymagań ochrony środowiska,
e) bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń,
f) racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej.
3) Wykaz obiektów oświetleniowych objętych niniejszym zamówieniem stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
4) Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na dwie części:
a) część pierwsza obejmować będzie zakres stałych czynności nakazanych prawem i zabiegów obligatoryjnych oraz uzgodniony przez Strony pakiet prac
i zabiegów eksploatacyjnych o szacowanej ilości i zakresie rocznym. Ta część zamówienia ma charakter stały w czasie obowiązywania umowy i objęta będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawca wykonywać będzie czynności
i prace obligatoryjne objęte częścią ryczałtową wynagrodzenia, zapewniając nakazany prawem poziom administracyjnej obsługi majątku, prowadząc wymaganą dokumentację dla całości przedmiotu zamówienia oraz rozliczając wszelkie zobowiązania publiczno-prawne i podatkowe dotyczące sieci oświetleniowej należącej do Wykonawcy.
b) część druga obejmuje wszelkie działania nie objęte częścią pierwszą, uruchamiane każdorazowo na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. Zlecane prace doraźne będą wykonywane przez Wykonawcę z należytą starannością.
5) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur umożliwiający również przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt oraz zagrożenia pożarowego pod numerem 991.
6) Na wykonane prace Wykonawca udzieli gwarancji:
a) wymiana źródła światła – min 12 miesięcy,
b) wymiana oprawy – min. 24 miesiące,
7) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody wobec osób trzecich, gdy po uzyskaniu wiadomości o zaistniałym zagrożeniu nie podjął czynności zmierzających do usunięcia zagrożenia.
8) Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić paszportyzację oraz dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych niniejszą umową oraz ewidencje wykonywanych czynności

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261900,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261900,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261900,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912

7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-080

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261900,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.