eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - EDYCJA 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 62 57

1.5.8.) Numer faksu: 17 225 62 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopslancut@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e8cfd09-b0dc-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.260.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

Usługa asystencji osobistej będzie ściśle dostosowana do potrzeb danej osoby
z niepełnosprawnością, a sama usługa przez nią kierowana. Wspólne wyjścia i wyjazdy wzmocnią samodzielność i integrację osoby niepełnosprawnej. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb w danym miesiącu do wyczerpania limitu założonych godzin na osobę w programie zgodnie z wytycznymi.
W ramach realizacji zadania nr 1 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

Szacunkowa wartości zamówienia w Części 1 wynosi 31 735,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

Usługa asystencji osobistej będzie ściśle dostosowana do potrzeb danej osoby
z niepełnosprawnością, a sama usługa przez nią kierowana. Wspólne wyjścia i wyjazdy wzmocnią samodzielność i integrację osoby niepełnosprawnej. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb w danym miesiącu do wyczerpania limitu założonych godzin na osobę w programie zgodnie z wytycznymi.
W ramach realizacji zadania nr 2 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie) pracy max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w :
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

W ramach realizacji zadania nr 3 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 4 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej,oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) (basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 5 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego;
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) paleniu w piecu;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 6 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Zadania w zakresie realizacji programu ,,Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" będą realizowane przez osoby wskazane przez uczestnika Programu. Jeżeli asystent nie zostanie wskazany przez uczestnika programu, wskaże go gmina z uwzględnieniem postanowień ust 3 pkt 1 i 2 programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c)odkurzanie;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) Wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach )
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

W ramach realizacji zadania nr 7 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2022 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) odkurzanie,;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi)
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnianiu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

W ramach realizacji zadania nr 8 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 17335,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 9 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 17335,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) odkurzanie;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi)
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 10 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie) pracy max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 17335,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. haetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16597,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16597,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853

7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16597,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.