Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00073749/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00074415/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00088758/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie Mienia i Odpowiedzialności Cywilnej Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp.z o. o. w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278165760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 36
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzogliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skladowisko_gliwice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie Mienia i Odpowiedzialności Cywilnej Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp.z o. o. w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a907084e-a171-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZO.261.2.BZO.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 661684,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp.z o. o. tj. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie maszyn samojezdnych od wszystkich ryzyk (CPM)4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 639684,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej , szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489737,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489737,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489737,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group Regionalen Centrum Ubezpieczeń Korporacyjnych w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393
7.3.3) Ulica: Ściegiennego 3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-114
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
jakie przetargi wygrała firma
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489737,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-17 do 2025-03-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/63/25Dost. 4 rodz. drut:Ag0śr.4,0mm+/-0,04(st. z4)il.5kg(+/-10%); AgNi10śr.2,0mm+/-0,04;(st.mięk)il.22kg (+/-10%);AgSnO10śr.2,20mm+/-0,04; (st.twa)il..12kg (+/-10%);AgCdO10śr.4,2mm+/-0,04;(st.twa)il.15kg(+/-10%)
- Adaptacja budynku przy ul. Siemińskiego 6 w Gliwicach wraz z budynkiem pomocniczym na nową siedzibę GODS
- wykonanie przebudowy lokali mieszkalnych w celu wydzielenia łazienek wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu oraz dobudową przewodów wentylacyjnych w budynku przy ul. Łużyckiej 14 w Gliwicach.
- ZP.261.13.2025 Budowa zewnętrznego dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 17
- Przygotowanie i dostarczenie paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.83.2025.MW
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Królowej Bony 3 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji postępowania)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Zwierzyniec
- Usługa ubezpieczenia Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie
- Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Zakroczym i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2028
- Ubezpieczenie Powiatu Brzozowskiego
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mysłakowice
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA GRUPOWE UBEZPIECZENIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW LUB PARTNERÓW ŻYCIOWYCH ORAZ PEŁNOLETNICH DZIECI PRACOWNIKÓW URZĘDU MIASTA I GMINY GĄBIN ORAZ JEDNOSTEK ...
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.