eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa akcesoriów do sterylizacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa akcesoriów do sterylizacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224312312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa akcesoriów do sterylizacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03ea9f49-c4a1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://igichp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień
publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: ttps://igichp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do
złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „baza wiedzy". W postępowaniu należy używać kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.28.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do steryliacji:
1a/ Włóknina zielona o rozmiarze 900 x 900 mm, op. 6;
1b/ Włóknina o rozmiarze 750 x 750 mm, op. 3;
2a/ Papier miękki, niebieski 750 x 750 mm, op. 4;
2b/ Papier super miękki 900 x 900 mm, op. 6;
3a/ Rękaw papierowo foliowy z zakładką szerokość 400 mm długość rolki 100 m, rolka 50;
3b/ Rękaw papierowo foliowy z zakładką szerokość 200 mm długość rolki 100 m, rolka 20;
3c/ Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 300mm długość rolki 200 m, rolka 20;
3d/ Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 200 mm długość rolki 200 m, rolka 35;
3e/ Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 150 mm, długość rolki 200 m, rolka 30;
3f/ Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 100 mm, długość rolki 200 m, rolka 50;
3g/ Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 125 mm, długość rolki 200 m, rolka 30;
3h/ Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 75 mm, długość rolki 200 m, rolka 16;
3i/ Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 50 mm długość rolki 200 m, rolka 6;
4a/ Osłonowe torebki posterylizacyjne 205 x 300,mm. op. 1;
4b/ Osłonowe torebki posterylizacyjne 250 x 400,mm. op. 1;
4c/ Osłonowe torebki posterylizacyjne 420 x 700,mm. op. 1;
5/ Wskaźnik do rutynowej kontroli procesu mycia w myjniach dezyfektorach i myjniach utradźwiękowych, op. 4;
6/ Test zgrzewu opakowań sterylizacyjnych, op. 4;
7/ Taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną szerokość, op. 30;
8/ Taśma neutralna, szt. 50;
9/ Mata silikonowa pasująca do kosza o wymiarach 480 mm x 250 mm, szt. 10;
10/ Torebki włókninowe przeznaczone do pakowania dużych i ciężkich zestawów narzędziowych lub bieliźnianych, op. 3;
11/ Rękaw foliowo włókninowy do pakowania dużych i ciężkich narzędzi, rolka 12;
12/ Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną typu GKE Niemcy będącą na wyposażeniu Pracowni Sterylizacji IGiChP z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet, komplet 2;
13/ Wskaźnik biologiczny – ampułkowy do procesów sterylizacji parą wodną szybkiego odczytu z możliwością wykrywania nieprawidłowego cyklu, op. 7;
14/ Jednorazowe transparentne osłonki na ostro zakończone narzędzia,op 10;
15/ Jednorazowe transparentne osłonki na ostro zakończone narzędzia,op 2;
16/ Kostka wykonana z gumy do doczyszczenia powierzchni metalowych, szt. 2;
17/ Szczotka do czyszczenia narzędzi, op 10;
18/ Szczotka do czyszczenia narzędzi nylon, op 5;
19/ Szczotka do czyszczenia narzędzi,op 5;
20/ Dwustronna szczotka z wytrzymałym włosiem do usuwania trudno zmywalnych zabrudzeń,op. 10;
21/ Rękawice długie, odporne na temperaturę 250° C, para 8;
22/ Olej do usuwania resztek alginianu, cementu, plam z cynku i eurogenolu na wyposarzeniu, narzędziach, uporczywych zabrudzeń, a także pozostałości z kleju taśm samoprzylepnych i etykiet, szt.2;
23/ Koszyk z drobnej siatki 70 mm x 70 mm x 30 mm z pokrywą,szt. 2;
24/ Koszyk z drobnej siatki 235 mm x 120 mm x 60 mm z pokrywą,szt.2;
25/ Marker czarny cienki,o średnicy 0,75 mm,szt. 10;
26/ Wskaźnik kontroli mycia w myjniach,op 15;
27/ Uchwyt do wskaźnika testu do kontroli mycia z pozycji Lp 26, szt. 2;
28/ Włóknina niebieska 500 mm x 500 mm - 60 g/m2, op. 2;
29/ Papier krepowy biały 500mm x 500mm, op. 2;
30/Helix do pary 3,5 min 134° C. Zestaw startowy składający się z metalowej kapsuły, 250 szt. wskaźników Bowie Dick do dużych i małych sterylizatorów,komplet 4;
31/ Bowie Dick i Helix test wsadu 3,5 min. 134 °C, 250 szt. wskaźników, samoprzylepnych, laminowanych, komplet 4;
32/ Uchwyt do wskaźników mycia,kompatybilny z testami z pozycji Lp. 5. szt. 1;
33/ Czyścik 3 mm x 30 cm poliester. szt. 3;
34/ Szczotka do czyszczenia narzędzi,z możliwością mycia w myjni. op 5;
35/ Szczotka do czyszczenia narzędzi. op 5;
36/ Zintegrowany wskaźnik do kontroli procesów sterylizacji parą wodną w zakresie temperatur 121 i 135 °C. op. 200;
37/ Szczotka podwójnie zakończona ze stali nierdzewnej. op. 10;
38/ Długa szczotka kanałowa z wymienną główką, szt. 2;
39/ Wymienne główki do trzonka z pozycji Lp. 38, op. 3;
40/ Długa szczotka kanałowa z wymienną główką, szt. 2;
41/ Wymienne główki do trzonka z pozycji Lp. 40, op. 2;

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały określone w rozdziale XIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy w okolicznościach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 – 4 z dnia 11 września 2019 r. Prawa zamówień publicznych. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku:
1) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony;
2) tymczasowego dostarczania towaru w jednostkowych opakowaniach o innej ilości sztuk w opakowaniu niż określona w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku towaru w zaoferowanej wielkości opakowania;
3) zmiany na nowy towar równoważny po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego towaru (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego towaru nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego towaru umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego terminu;
4) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku, gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do umowy;
5) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rodzajowo-ilościowych w granicach 30% w ramach asortymentu i cen jednostkowych przedmiot umowy i w granicach łącznej wartości brutto umowy, z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.