Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114457/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Pokonać bariery”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 3a
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3067034
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.sianow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-476e4f39-b733-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier architektonicznych w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Pokonać bariery”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-476e4f39-b733-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011226/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont/modernizacja lokali mieszkalnych w ramach projektu „Pokonać bariery”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pokonać bariery2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133538,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Lokal mieszkalny ul. Kopernika 8/81. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont wszystkich pomieszczeń ww. lokalu. Remont obejmuje w szczególności:
1) Zlikwidowanie kanałów podposadzkowych
2) Wykonanie nowych okładzin podłóg, ścian i sufitów
3) Powiększenie otworów drzwiowych i montaż nowej stolarki drzwiowej bezprogowej
4) Ponowne osadzenie parapetów wewnętrznych
5) Wykonanie nowych parapetów zewnętrznych
6) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej
7) Przebudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacji
8) Przesunięcie dwóch istniejących grzejników
9) Montaż nowej armatury łazienkowej
10) Montaż nowego wyposażenia kuchni
11) Zmiana geometrii schodów i rampy zewnętrznej.
2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia 2 kosztorysów ofertowych z podziałem na roboty zewnętrzne i wewnętrzne zgodnie z dokumentacją projektową.
3. Rozliczenie z Wykonawcą za realizację części I odbędzie się na podstawie 2 faktur – za roboty zewnętrzne i wewnętrzne.
4. Płatnikiem faktury wystawionej za wykonanie robót zewnętrznych będzie: Gminny Zakład Komunalny, ul. Słowackiego 5c, 76-004 Sianów.
5. Płatnikiem faktury wystawionej za wykonanie robót wewnętrznych będzie: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie, ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 59060,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Lokal mieszkalny ul. Słowackiego 7a/71. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy ul. Słowackiego 7a/7. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie łazienki i pokoju zgodnie z koncepcją projektową.
Celem zadania jest:
1) Remont łazienki w zakresie wymiany okładzin ścian, sufitu i podłogi, montażu nowego brodzika i kabiny prysznicowej, montażu nowej umywalki, wykonania podłączenia wod-kan dla pralki oraz wykonania instalacji zwu, cwu, elektrycznej oraz montaż nowego podgrzewacza elektrycznego pojemnościowego;
2) Remont pokoju w zakresie wymiany okładziny podłogi
3) Montaż pochwytów stałych dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniach przedpokoju, pokojach, kuchni i łazienki.
2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 16649,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Lokal mieszkalny ul. Koszalińska 2/101. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy ul. Koszalińskiej 2/10. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie kuchni i przedpokoju wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową.
Celem zadania jest:
1) Wymiana drzwi zewnętrznych, na bezprogowe
2) Remont pokoju w zakresie wymiany okładzin podłogi.
2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 11343,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Lokal mieszkalny ul. Koszalińska 24/21. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy ul. Koszalińskiej 24/2. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie łazienki i kuchni wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową.
Celem zadania jest:
1) Wykonanie poszerzenia wejścia do kuchni wraz z nowym nadprożem
2) Likwidacja progu w wejściu do kuchni
3) Remont łazienki w zakresie wymiany okładzin ścian, sufitu i podłogi, montażu nowego brodzika i kabiny prysznicowej;
4) Remont kuchni w zakresie wykonania podłączenia pralki, wymiany okładzin podłogi i
części ścian
5) Wymiana posadzki w przedpokoju
6) Towarzyszące prace instalacyjne tj. poprowadzenie istniejących przewodów wod-kan i ciepłowniczych podtynkowo, dostosowanie lokalizacji odpływu brodzika do nowego modelu brodzika oraz przeniesienie i wykonanie nowych gniazd elektrycznych i włącznika światła.
2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 16381,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Lokal mieszkalny ul. Koszalińska 24/41. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy ul. Koszalińskiej 24/4. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie kuchni i przedpokoju wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową.
Celem zadania jest:
1) Wymiana drzwi zewnętrznych na bezprogowe
2) Wykonanie poszerzenia wejścia do kuchni wraz z nowym nadprożem
3) Likwidacja progów między wszystkimi pomieszczeniami poprzez wykonanie nowej posadzki w przedpokoju i kuchni
4) Wykonanie poszerzenia wejścia do łazienki wraz z nowym nadprożem i montażem nowych drzwi wejściowych
5) Remont kuchni w zakresie wymiany okładzin podłogi i części ścian
6) Remont przedpokoju w zakresie wymiany okładzin podłogi i części ścian
7) Towarzyszące prace instalacyjne tj. przeniesienie gniazd elektrycznych i włączników światła poza światło powiększanych otworów
2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 9595,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Lokal mieszkalny ul. Morska 5/11. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy ul. Morskiej 5/1. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie łazienki i kuchni wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową.
Celem zadania jest:
1) Wydzielenie pomieszczenia aneksu kuchennego w zakresie wykonania ścian działowych z g-k, wymiany okładzin podłogi i ścian, montażu podgrzewacza pojemnościowego elektrycznego,
2) Remont łazienki w zakresie wymiany okładzin ścian, sufitu i podłogi, stolarki drzwiowej, montażu nowej armatury sanitarnej
3) Towarzyszące prace instalacyjne tj. rozwinięcie istniejących instalacji wewnętrznych wod-kan i elektrycznych, wykonanie nowych gniazd elektrycznych, nowego oświetlenia, nowego wywiewu wentylacji mechanicznej
4) Wymiana drzwi zewnętrznych
2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 20509,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 t.j): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 t.j): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 t.j): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 t.j): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 t.j): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 t.j): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 t.j): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
INNE PRZETARGI SIANÓW
więcej: przetargi SIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.