Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarskie, restauracyjne, konferencyjne oraz cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8a
1.5.2.) Miejscowość: Trawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (94) 3 185 227
1.5.8.) Numer faksu: (94) 3168481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-karnieszewice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a765767e-78d5-4b0a-8a92-c151265e32601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarskie, restauracyjne, konferencyjne oraz cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a765767e-78d5-4b0a-8a92-c151265e3260
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100393/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi hotelarskie, restauracyjne, konferencyjne oraz cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi hotelarskie, restauracyjne oraz konferencyjne na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym w dniach 12.11.2024 r. – 16.11.2024 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.5.5.) Wartość części: 196610 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym w dniach 13.11.2024 r. – 15.11.2024 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 31666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel Unitral Operator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252298020
7.3.3) Ulica: Piastów 6
7.3.4) Miejscowość: Mielno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL UNITRAL OPERATOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL UNITRAL OPERATOR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251043 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-12 do 2024-11-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24001,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51512,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24001,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692252576
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 75
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-006
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zleci realizację całości zamówienia firmie DOMIR CATERING ADRIANA ANDRUSIECZKO z siedzibą w m. Konikowo 71c, 76-024 Konikowo, NIP 669 117 79 67
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24001,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-13 do 2024-11-15INNE PRZETARGI TRAWICA
więcej: przetargi TRAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w wieku 7 - 15.
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Prowadzenie stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Kielnie wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kuchni
- Usługa przeprowadzenia dwudniowego szkolenia stacjonarnego oraz online dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 15 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.