eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynki › Poprawa bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców poprzez zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży w Gminie Krynki.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców poprzez zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży w Gminie Krynki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Krynki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 16

1.5.2.) Miejscowość: Krynki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857228550

1.5.8.) Numer faksu: 857228070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@krynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców poprzez zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży w Gminie Krynki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcac6591-909b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00313856/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Poprawa bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców poprzez zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży w Gminie Krynki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061946/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży z terenu Gminy Krynki. Dotyczy realizacji inwestycji pod nazwą : „Poprawa bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców poprzez zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży w Gminie Krynki.” Zakup pojazdu jest dofinansowany z PROGRAMU RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych.
1) Minimalne wymagane warunki techniczne i wymagane wyposażenie fabrycznie nowego autobusu:
a) Rok produkcji 2021/2022 (fabrycznie nowy)
2) Nadwozie:
a) typ: osobowy, min. 24-o miejscowy (pełne przeszklenie pojazdu); siedzenia o następujących cechach: skierowane do przodu; wymagania tego nie stosuje się do składanych siedzeń, w przestrzeni dla pasażera niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim. Siedzenia skierowane do przodu mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Siedzenia skrajne mają być wyposażone w elementy zabezpieczające pasażerów przed przemieszczeniem w bok.
b) liczba miejsc stojących nie może przekraczać 25% liczby siedzeń, przy czym dopuszcza się zwiększenie tej liczby o 4, w przypadku gdy w przestrzeni przeznaczonej dla pasażera niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim, nie jest przewożony pasażer na wózku inwalidzkim; powierzchnią przeznaczoną na miejsca stojące może być powierzchnia, nad którą wysokość wolnej przestrzeni wynosi co najmniej 190 cm lub co najmniej 180 cm w przypadku części przejścia usytuowanego ponad tylną osią i za nią;
c) zabudowa przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych m.in. z oznakowaną przestrzenią przeznaczoną dla pasażera niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim, taką, która:
− umożliwia przewóz co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim przodem lub tyłem do kierunku jazdy,
a) jest wyposażona w pas bezpieczeństwa ze zwijaczem i blokadą, umożliwiający zapięcie pasażera wraz z wózkiem, a dostęp do niej zapewniony przez urządzenie do załadunku i wyładunku będące na wyposażeniu autobusu,
− w przestrzeni tej mogą być umieszczone siedzenia składane, o ile zachowane będą powyższe warunki, gdy siedzenia są złożone;
d) czworo drzwi:
-z lewej strony z przodu – drzwi wejściowe kierowcy
-z prawej strony z przodu – drzwi wejściowe pasażera, odsuwane drzwi boczne z prawej strony przestrzeni pasażerskiej i otwierane drzwi z tyłu pojazdu typu skrzydełka; zdalnie sterowane z miejsca kierowcy
-z możliwością zablokowania ich otwarcia od wewnątrz z miejsca kierowcy; funkcja ta nie może ograniczać działania układu awaryjnego otwierania drzwi,
-z automatycznym blokowaniem, gdy pojazd porusza się z prędkością przekraczającą 5 km/h,
-z sygnalizacją otwarcia drzwi przerywanym sygnałem akustycznym o nieprzenikliwym dźwięku wewnątrz autobusu; z możliwością wyłączenia tej funkcji, gdy autobus nie przewozi dzieci,
-z systemem zapobiegania niebezpieczeństwu odniesienia obrażeń przez pasażera spowodowanych ruchem drzwi i jego uwięzieniem podczas ich zamykania, poprzez zastosowanie mechanizmu samopowrotu, szerokich i miękkich uszczelek lub innych podobnych rozwiązań;
e) miejsce z przodu i z tyłu wewnątrz pojazdu przeznaczone na umieszczenie tablicy "AUTOBUS SZKOLNY" określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów,
f) miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu na wysokości od 60 cm do 180 cm od powierzchni jezdni przeznaczone na umieszczenie tablicy ze znakiem "STOP", określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wyposażone w urządzenie uwidaczniające tę tablicę sterowane z miejsca kierowcy; działanie urządzenia powinno być automatyczne po otwarciu drzwi autobusu i sygnalizowane kierowcy lampką kontrolną koloru czerwonego; powinna istnieć możliwość wyłączenia tej funkcji,
g) miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu przeznaczone na umieszczenie kwadratowej tablicy barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów; miejsce z tyłu pojazdu powinno być oświetlone, z możliwością wyłączenia oświetlenia z miejsca kierowcy,
h) ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, włączający się wraz ze światłami awaryjnymi automatycznie przy otwartych drzwiach; powinna istnieć możliwość wyłączenia tej funkcji przez kierowcę,
i) sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu,
j) urządzenie zapobiegające przed ruszeniem pojazdu z otwartymi drzwiami, także na pochyłościach;
k) okna uniemożliwiające wychylanie się na zewnątrz;
l) kolor nadwozia: bez znaczenia;
3) Silnik:
a) moc silnika: min. 150 KM z turbodoładowaniem o pojemności min 1900 cm³ do 3000 cm³ w klasie co najmniej EURO-VI;
b) zasilanie: olej napędowy;
c) skrzynia biegów: manualna min. 5 biegów lub automatyczna;
4) Wyposażenie (bezpieczeństwo):
a) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera z przodu pojazdu;
b) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa we wszystkich fotelach;
c) światła przeciwmgielne;
d) sygnalizacja niezapiętych pasów;
e) czujnik parkowania (przód i tył pojazdu);
f) immobiliser;
g) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania;
h) system stabilizacji toru jazdy;
i) system kontroli zapobiegający poślizgowi napędzanego koła tracącego przyczepność podczas ruszania pojazdu;
j) asystent utrzymania pasa ruchu;
5) Wyposażenie (funkcjonalność):
a) system wspomagania kierownicy;
b) regulowana kolumna kierownicy min. w jednej płaszczyźnie;
c) fotel kierowcy z regulacją;
d) centralny zamek zdalnie sterowany;
e) osobna klimatyzacja przednia i tylna z niezależnym sterowaniem;
f) elektryczna regulacja szyb przednich;
g) elektryczna regulacja lusterek;
h) regulacja ustawienia reflektorów przednich z kabiny kierowcy;
i) szyby przyciemniane w tylnej części;
j) firanki przeciwsłoneczne;
k) podgrzewana przednia szyba;
l) tempomat;
m) sensor świateł oraz deszczu;
n) wielofunkcyjna kierownica i komputer pokładowy – menu w języku polskim;
o) ogrzewanie postojowe webasto;
p) oświetlenie indywidualne
q) oświetlenie postojowe
r) oświetlenie nocne
s) podświetlane stopnie wejściowe
t) podesty z podświetleniem LED
u) podłoga antypoślizgowa, odporna na ścieranie i wodoodporna;
v) uchwyty wejściowe
w) oznakowanie wyjść awaryjnych
6) Wyposażenie dodatkowe:
a) komplet dywaników podłogowych;
b) apteczka;
c) gaśnica;
d) trójkąt ostrzegawczy;
e) młotki bezpieczeństwa;
f) system audio - radioodtwarzacz + CD + MP3 + gniazdo USB + mikrofon + wzmacniacz
g) nagłośnienie przestrzeni pasażerskiej;
h) kamera cofania;
i) nawigacja;
j) komplet opon zimowych na felgach stalowych;
k) koło zapasowe pełnowymiarowe+ klucz do kół + podnośnik;
l) hak holowniczy;
7) Warunki gwarancji:
a) gwarancja mechaniczna na silnik i podzespoły mechaniczne min. 24 miesiące;
b) gwarancja na perforację nadwozia i podwozia min. 72 miesiące;
c) gwarancja na powłokę lakierniczą min. 48 miesięcy;
d) autoryzowany serwis gwarancyjny dostępny na terenie całego kraju.
8) Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie autobusu muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz spełniać normy i przepisy o przewozie osobowym.

Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest pokryć Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania:

a) koszty transportu pojazdu na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
b) koszty ubezpieczenia na czas konieczny do przetransportowania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,
g) koszt udzielenia gwarancji,
h) koszt świadczenia usług serwisowych w trakcie gwarancji.

Ponadto dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną samochodu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia, w szczególności:
a) kartę pojazdu,
b) świadectwo homologacji pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób,
c) instrukcję obsługi i konserwacji samochodu oraz wyposażenia znajdującego się na samochodzie w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji,
d) książkę serwisową w języku polskim,
e) książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim.

2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

3. Zamawiający, na podstawie art. 100 ustawy p.z.p., który nakazuje przy określaniu przedmiotu zamówienia uwzględnianie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych wskazuje, że przedmiot zamówienia musi zapewnić spełnianie następujących wymagań:
Zabudowa winna być przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych m.in
1) Zapewnić oznakowaną przestrzeń przeznaczoną dla pasażera niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim, taką, która:
b) umożliwia przewóz co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim przodem lub tyłem do kierunku jazdy,
c) będzie wyposażona w pas bezpieczeństwa ze zwijaczem i blokadą, umożliwiający zapięcie pasażera wraz z wózkiem, a dostęp do niej zapewniony przez urządzenie do załadunku i wyładunku będące na wyposażeniu autobusu,
Ponadto, zakresie warunków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062). Zamawiający dopuszcza rozwiązania alternatywne zgodnie z Art. 7 powyższej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415740 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CENTER Tomasz Gad

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590886184

7.3.3) Ulica: Spacerowa

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415740 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.