eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa oprogramowanie systemu dowodzenia centrum sterowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowanie systemu dowodzenia centrum sterowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowanie systemu dowodzenia centrum sterowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c129a88-c48e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPWP.01.01.00-30-004/19 pt. „AEROSFERA 2.0 Aerokosmiczna transmisja danych (POLYITAN)”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c129a88-c48e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.plAdres strony internetowej, na której dostępne będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem https://ezamowienia.gov.pl oraz
www.put.poznan.pl
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy
użyciu:a.Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl b.poczty elektronicznej adres e-mail:
sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3 .Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Edyta Klebaniuk tel. 61/ 665 3538 e-mail:
sekretariat.kanclerza@put.poznan.p l
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia jest
wskazany w Rozdziale I SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ
oraz wszystkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj.
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl (preferowany sposób komunikacji).;
2) poprzez Platformę platformy e-Zamówienia
4. Wszelkie dokumenty do postępowania należy składać, za pomocą platformy e-Zamówienia, Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy e-Zamówienia
za pośrednictwem, której Wykonawcy będą składać oferty:
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
»Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e- Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«.
2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z »Formularzy do komunikacji« w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
»Wykonawcy« na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z »Formularzy do
komunikacji« służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ)
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Edyta Klebaniuk kontakt telefoniczny: tel. 61/ 665 3538 Adres e-mail: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Poznańska, pl.
Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań.
Kontakt: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639. Inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Poznańskiejjest Pan mgr Piotr Otomański, kontakt: iod@put.poznan.pl tel.: 61/665 3631. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer AN/ZP/02/23
prowadzonym w trybie podstawowym;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8-8a oraz art. 96 ust. 3-3b PZP; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku postępowań współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej
dłużej (w zależności od wymagań prawnych); Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w sytuacji, gdy wymagałoby
to niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, prawo to
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AN/ZP/12/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oprogramowania naziemnego segmentu łączności satelitarnej POLYITANOprogramowanie przeznaczone jest do zarządzania naziemnym segmentem systemu satelitarnego Politechniki Poznańskiej PolyITAN, w którego skład wchodzą:
• naziemna stacja łączności, zlokalizowana w budynku A3 przy ul. Piotrowo w Poznaniu (dalej lokalizacja Piotrowo)
• naziemna stacja łączności, zlokalizowana na lotnisku w Kąkolewie (dalej lokalizacja Kąkolewo)
• centrum sterowania, zlokalizowane w budynku przy ul. Polanka w Poznaniu (dalej lokalizacja Polanka)
Wszystkie lokalizacje połączone są łączami internetowymi, zarządzanymi przez Politechnikę Poznańską.
W lokalizacji Piotrowo znajdują się:
• anteny na pasma VHF/UHF (dalej antena A)
• antena na pasma C (dalej antena B)
• urządzenia nadawczo-odbiorcze
• kamera do obserwacji systemów antenowych
• stacja pogodowa
W lokalizacji Kąkolewo znajdują się:
• anteny na pasma VHF/UHF/C (dalej antena C)
• anteny na pasma S/X (dalej antena D)
• urządzenia nadawczo-odbiorcze
• kamera do obserwacji systemów antenowych
• stacja pogodowa
• centrum przetwarzania i archiwizacji danych z systemem podtrzymania zasilania oraz systemem klimatyzacji
Wszystkie wymienione wyżej elementy systemu są zarządzane z centrum sterowania Polanka i powinny być zintegrowane z zamawianym oprogramowaniem.
Najważniejsze funkcjonalności oprogramowania obejmują:
1. Śledzenie satelitów przez systemy antenowe
2. Planowanie sesji łączności dla systemów antenowych
3. Komunikacja z satelitami (sterowanie i telemetria)
4. Konfiguracja urządzeń nadawczo-odbiorczych
5. Zarządzanie przetwarzaniem i archiwizacją danych
6. Zarządzanie dostępem do systemu.
Funkcjonalności szczegółowe (zakres minimalny)
1. Planowanie, zarządzanie misjami (równolegle dla anten A/B/C/D):
1. wybór anteny,
2. aktualizacja TLE wybranych obiektów,
3. wybór sesji spośród dostępnych przelotów,
4. estymacja ilości danych U/D,
5. przyporządkowanie aktywności, systemu antenowego oraz urządzeń radiokomunikacyjnych do danej sesji,
6. konfiguracja urządzeń radiokomunikacyjnych,
7. wskazanie operatora odpowiedzialnego oraz rezerwowego,
8. tworzenie i obsługa harmonogramów sesji
9. rejestracja przebiegu i efektów sesji,
10. rozbudowana prezentacja graficzna przebiegu sesji,
11. opcjonalnie tryb testowy/symulacyjny pozwalający na pracę z flatsatem,
2. Sterowanie satelitami:
1. wybór poleceń z bazy prekonfigurowanych komend,
2. opcja modyfikowania parametrów poleceń (i zapisane jako nowego polecenia, jeśli użytkownik przewiduje ponowne jego użycie),
3. wysłanie poleceń, zestawów poleceń, automatyzacja poleceń (polecenia typowe/schematyczne, polecenia warunkowe),
4. odbiór/rejestracja/prezentacja graficzna danych telemetrycznych oraz danych z eksperymentów,
3. Zarządzanie danymi:
1. zapis lokalnie oraz w chmurze,
2. rejestracja strumieni raw IQ, symboli po demodulacji i po dekodowaniu, wszystko ze znacznikami czasowymi,
3. logi aktywności anten ze wskazaniem operatora,
4. przeglądanie danych telemetrycznych oraz danych z eksperymentów (także archiwalnych przez przewijanie osi czasu, możliwość definiowania zoom), możliwość konfigurowania alarmów,
5. eksportowanie danych (np. Excel),
6. archiwizacja danych,
4. Zarządzanie zasobami obliczeniowymi:
1. planowanie wykorzystania zasobów obliczeniowych (serwery z kartami GPU),
2. przydział i nadzorowanie zasobów obliczeniowych (obsługa harmonogramów)
5. Kontrola dostępu:
1. definiowanie użytkowników oraz ich uprawnień (np. ograniczenie dostępu wyłącznie do danych),
2. autoryzacja dostępu użytkowników zgodnie z planem zatwierdzanym przez administratora,
6. Integracja z pozostałymi komponentami sprzętowymi i programowymi stacji naziemnych: należy uwzględnić taką potrzebę dla typowych urządzeń, oprogramowania, środowisk i protokołów, m.in.:
1. komunikacja ze sterownikami anten
2. zarządzanie urządzeniami radiokomunikacyjnymi
3. dostęp do kamer i stacji pogodowych (prezentacja danych pomiarowych)
4. sterowanie systemem podtrzymania zasilania i klimatyzacji
7. Integracja z siecią SatNOGS (opcjonalnie).

Pozostałe wymagania
1. Przygotowane oprogramowanie może korzystać z oprogramowania open-source jeżeli:
• licencje oprogramowania open-source pozwalają na jego wykorzystanie do celów komercyjnych
• przygotowane oprogramowanie nie będzie musiało być udostępnione publicznie
2. Wszystkie funkcjonalności oprogramowania powinny być dostępne za pośrednictwem interfejsu WWW.
3. Prace nad rozwojem oprogramowania powinny być realizowane zgodnie z tzw. modelem zwinnym (agile), dla uzyskania produktu najwyższej jakości. Konieczne jest raportowanie postępów i uzgadnianie z Zamawiającym kolejnych etapów w odstępach nie więcej niż 2-tygodniowych.
4. Naziemny system łączności satelitarnej powinien zostać przygotowany w architekturze mikrousługowej z wykorzystaniem konteneryzacji i orkiestratora.
5. Zaleca się przed przystąpieniem do prac nad finalną wersją oprogramowania, przygotowanie Proof-of-Concept, co umożliwi wybór rozwiązania najlepiej dopasowanego do wymagań Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga przekazania, oprócz wersji wykonywalnej, również wszystkich kodów źródłowych oprogramowania, w celu umożliwienia jego modyfikacji i wprowadzania nowych funkcjonalności.
7. Wytworzone oprogramowanie musi być przekazane w całości, wraz z dokumentacją, kodem aplikacji oraz prawami autorskimi. Niedopuszczalny jest model subskrypcyjny oraz licencyjny.

8. Zakres prac:
• przygotowanie oprogramowania w ścisłej współpracy z Zamawiającym,
• instalacja oprogramowania na urządzeniu Zamawiającego (serwer systemu dowodzenia, Kąkolewo),
• testowanie oprogramowania – przeprowadzenie testów funkcjonalnych współpracy oprogramowania z urządzeniami Zamawiającego (napędy anten satelitarnych, modemy satelitarne, kamery oraz stacje pogodowe)
• wdrożenie oprogramowania – 4 osoby, 30h szkolenia,
• dostarczenie pełnej dokumentacji – co najmniej w postaci kodów źródłowych oraz instrukcji użytkowania/utrzymania

4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie pogwarancyjne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej:
- 3 dostawy polegające na dostarczeniu opracowanych przez Wykonawcę pakietów oprogramowania o wartości o wartości, co najmniej 100 tys. zł brutto każda.
- 1 dostawę polegającą na budowaniu środowisk mikrousługowych
- 1 dostawę polegającą na integracji systemów informatycznych
- 1 dostawę polegającą na wykorzystaniu kontenerów oraz orkiestratorów

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej.
. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy potwierdzające ich należyte wykonanie, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wspólnie z innymi wykonawcami powyższy wykaz musi dotyczyć dostaw, w których wykonaniu ten wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują w zakresie w jakim każdy z nich
spełnia warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt. 7.5.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. IX.1 ppkt.
1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast oświadczenie z pkt. IX.1 ppkt. 2)
składane jest w zakresie w jakim każdy z nich spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców
wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4. W odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Zamawiającego trwających dłużej niż 7 dni kalendarzowych, nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie zamówienia, w terminie przewidzianym przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana terminu nastąpi o okres trwania przeszkody nie dłużej jednak niż o 1 miesiąc;
2) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych;
3) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia Siły wyższej (na przykład powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, tąpnięcia górnicze, epidemie, pożary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, zaprzestania, wstrzymania produkcji sprzętu przez producenta lub organy do tego upoważnione) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej nie dłużej jednak niż o 3 miesiące;
4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treści umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
5) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy;
6) konieczności zmian w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji gdy wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia jest niemożliwe, technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnione, a wprowadzone zmiany nie zmieniają ogólnego charakteru umowy.
7) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
8) dopuszczalna jest zmiana personelu Wykonawcy, Zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie w przypadku gdy osoby wymienione w umowie nie mogą już pełnić swoich funkcji ze względu na chorobę, śmierć, inny wypadek losowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia wynosi: 24 tygodni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.