Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Nadzór Inwestorski) dla Inwestycji
pod nazwą: „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja budynku zlokalizowanego na os. Teatralnym 23 w Krakowie (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Ludowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Teatralne 34
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-948
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@ludowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=1052821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Nadzór Inwestorski) dla Inwestycjipod nazwą: „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja budynku zlokalizowanego na os. Teatralnym 23 w Krakowie (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b9b625-9ee9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073361/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Nadzór Inwestorski) dla Inwestycji prowadzonej w formule projektuj i buduj os. Teatralne 23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM) Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.1 Rewitalizacja głównych ośrodków miejskich w regionie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DS-Z-271-1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Nadzór Inwestorski) dla Inwestycji pod nazwą : „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja budynku techniczno - administracyjnego zlokalizowanego na os. Teatralnym 23 w Krakowie – Nowej Hucie Dz. Nr 57/2 Obr. 50 Nowa Huta”.
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Nadzór Inwestorski) polegające na kompleksowym zarządzaniu procesem inwestycyjnym, w tym w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz rozliczenia finansowego Inwestycji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483267,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139851,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekocentrum - Wrocławski Ośrodek Usług Ekologicznych Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930631628
7.3.3) Ulica: ul. Budziszyńska 35/1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-434
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOCENTRUM - WROCŁAWSKI OŚRODEK USŁUG EKOLOGICZNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"EKOCENTRUM - WROCŁAWSKI OŚRODEK USŁUG EKOLOGICZNYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139851,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-08-25INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.