eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceRozbudowa drogi gminnej wewnętrznej wraz z niezbędną infrastrukturą w km 0+001,60 do 0+322,50 w miejscowości Trzemeśnia, gm. Myślenice



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej wewnętrznej wraz z niezbędną infrastrukturą w km 0+001,60 do 0+322,50 w miejscowości Trzemeśnia, gm. Myślenice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb07c01f-dc09-4fad-af98-020d891c9e9f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej wewnętrznej wraz z niezbędną infrastrukturą w km 0+001,60 do 0+322,50 w miejscowości Trzemeśnia, gm. Myślenice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb07c01f-dc09-4fad-af98-020d891c9e9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/10/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1476120,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
- przebudowę drogi wewnętrznej w km od 0+001.60 do km 0+223.70 na działkach 520/5, 2065, 2068, 21482068 w Trzemeśni;
- przebudowę istn. zjazdów w km 0+041.66, km 0+083.67, km 0+093.57, km 0+118.43, km 0+122.83, km 0+179.10 na działkach nr 520/5, 2065, 2068 w Trzemeśni;
- rozbiórka istn. odcinków rowów otwartych i orurowanych od km 0+001,60 do km 0+223.70 na działce nr 2065 i 2068 w Trzemeśni;
- budowa ścieków prefabrykowanych betonowych przy krawędzi jezdni od km 0+003.08 do km 0+065.12, od km 0+065.12 do km 0+090.30, od km 0+100.25 do km
0+118.43, od km 0+127.45 do km 0+168.6, od km 0+171.22 do km 0+223.70 na działkach nr 520/5, 2068 w Trzemeśni;
- budowa kanalizacji deszczowej z PP Dn 300-500 wraz z wpustami deszczowymi z odprowadzeniem wód do potoku Trzemeśnianka od km 0-005 do km 0+223,70 na
działkach nr 55/8, 520/5, 579/2, 2065, 2068, 2148 w Trzemeśni;
- budowa umocnionego wylotu W1 z projektowanej kanalizacji deszczowej z PP Dn 300-500 do potoku Trzemeśnianka wraz z umocnieniem dna potoku, na działce nr
55/8 w Trzemeśni;
- przebudowa sieci elektroenergetycznej podziemnej nN od km 0+077.20 do km 0+123.80 na działce nr 2068 w Trzemeśni;
- korektę wysokościową studzienek włazów istniejących sieci uzbrojenia terenu. Wymagany okres gwarancji to minimum 60 miesięcy

Szczegółowy opis w załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674268,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1092240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674268,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROFEXIM Spółka jawna H. J. Duda

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BILDEX Dariusz Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120635010

7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 9/4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-532

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674268,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.