Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097105/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00105774/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego - ,,Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bierun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bierun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego - ,,Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aec18e84-a6e7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025870/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Projekt grantowy "Cyfrowa Gmina".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58357,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego:
- dostawa urządzeń sieciowych przewodowych jak i bezprzewodowych w celu unowocześnienia i zmodernizowania infrastruktury sieciowej w budynkach należących do gminy Bieruń;
- dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów do zastosowań biurowych pozwalających na wykonywanie bieżących zadań urzędu;
- dostawa komputera stacjonarnego o podwyższonej mocy obliczeniowej jednostki graficznej w celu umożliwienia pracy na multimediach oraz streamingu;
- dostawa dysków twardych do obecnych urządzeń do składowania danych;
- dostawa stacji dokujących dla obecnej infrastruktury sprzętowej.
2. Zamawiany sprzęt należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Bieruniu ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń wraz z wniesieniem na II piętro pokój 212. Urząd Miejski w Bieruniu jest wyposażony w windę.
3. Zakres dostawy, poszczególne ilości oraz ich opis znajduje się SWZ oraz załącznikach do SWZ tj.: szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), wzorze formularza ofertowego oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
4. Zamówienie jest objęte wsparciem finansowym:
Grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”.
Pomiędzy Gminą Bieruń a Centrum Projektów Polska Cyfrowa została podpisana umowa o powierzenie grantu w ramach projektu "Cyfrowa Gmina", na który Gmina Bieruń otrzymała środki finansowe.
5. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy
w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.).
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotowego zamówienia.
W ocenie Zamawiającego brak podziału zamówienia na części nie ogranicza na płaszczyźnie ilościowej jak również jakościowej możliwości udziału wykonawców Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Postępowanie stanowi jedno z części zamówień podobnego rodzaju.
8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy.
9. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
12. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie przedmiotowych środków dowodowych.
19. Kod CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
kod główny:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
kody pomocnicze:
32580000-2 Sprzęt do obsługi danych
32420000-3 Urządzenia sieciowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
32422000-7 - Elementy składowe sieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanieo udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.” Bezpośrednio przed otwarciem ofert podano, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości
77 845,82 zł. W przedmiotowym postępowaniu w terminie złożono 6 ofert, odrzucono 5 ofert, a oferta najkorzystniejsza otrzymała następującą punktację:
Informacja o złożonych ofertach i przyznanej punktacji:
Nr oferty, Nazwa Wykonawcy, Liczba uzyskanych punktów: Cena ofertowa brutto w zł Waga: 60%; Liczba uzyskanych punktów: Okres gwarancji Waga: 40% ; Łącznie suma uzyskanych punktów
1. New Life Property Sp. z o. o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa - Oferta odrzucona - art. 226 ust. 1 pkt 14
2. IMG Computers Marcin Grzanka, ul. Wysockiego 14/33, 41-400 Mysłowice, punktacja: 60,00 40,00 100,00
3. MDT international Sp. z o. o., ul. Hoża 86, 00-682 Warszawa
Oferta odrzucona - art. 226 ust. 1 pkt 14
4. AF SEKO Sp. z o.o. ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała - Oferta odrzucona - art. 226 ust. 1 pkt 5,
5. g.IT Solutions Michał Daszkiewicz, ul. Grunwaldzka 5e, 99-300 Kutno - Oferta odrzucona - art. 226 ust. 1 pkt 5
6. Web – Profit Maciej Kuźlik ul. Spokojna 18, 41- 940 Piekary Śląskie - Oferta odrzucona - art. 226 ust. 1 pkt 5.
Cena brutto oferty najkorzystniejszej (oferta nr 2) wynosi 99 999,00 zł. Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa o 22 153,18 zł kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym podjęto decyzję
o unieważnieniu postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2026 r.
- "Zakup koparko-ładowarki w celu uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Przebudowa ul. Węglowej i ul. Królowej Jadwigi (dokumentacja)
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych do obudowy ścianowej KW/ZRP dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny, nr grupy 295-27-17.
- Remont stalowego zbiornika kamienia nr 1 w PGG S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast w zakresie robót II-IV stopnia pilności
- Świadczenia usług w zakresie przygotowania i wydawania napojów chłodzących dla pracowników Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- "Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń w ramach zadania inwestycyjnego - Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji poprzez wzmacnianie ..."
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Bielańskiego (ZP-143/2025)
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego (II)
- Zakup, wdrożenie i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania zapewniającego ochronę przed atakami i zagrożeniami - podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzążnia
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami dla pracowników urzędu.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





