eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa używanego pojazdu typu śmieciarka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego pojazdu typu śmieciarka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sidaspzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego pojazdu typu śmieciarka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb78cf4-a052-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084761/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa używanego pojazdu typu śmieciarka.”

I. Dane techniczne podwozia
1. Dopuszczalna masa całkowita 26 ton, trzyosiowe 6x2
2. Pojazd bezwypadkowy
3. Podwozie oraz zabudowa nie starsze niż 2013 r.
4. Przebieg nie większy niż 180 tyś km
5. Ilość przepracowanych godzin nie więcej niż 14 tyś.
6. Silnik:
• wysokoprężny 300-330 KM, Common-Rail
• silnik spełniający normy emisji spalin min. EURO 5
7. Skrzynia biegów automatyczna
8. Oś przednia:
• przednie zawieszenie resory
• stabilizator osi przedniej
9. Osie tylne:
• ostatnia oś wleczona kierowana
• oś środkowa napędowa
• tylne zawieszenie pneumatyczne nacisk osi min. 19 ton
10. Przystawka odbioru mocy odsilnikowa niezależna od sprzęgła i skrzyni biegów
11. Koła 22,5 z oponami 315/80R
12. Hamulce tarczowe, hamulec silnikowy
13. Kabina trzymiejscowa
14. Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie
15. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, kierownica z regulacją położenia
16. Akustyczny sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego
17. Lusterka wsteczne regulowane elektrycznie i podgrzewane, zgodne z przepisami prawa ruchu drogowego
18. Tachograf cyfrowy
19. Szyber dach
20. Zbiornik paliwa min. 200 litrów z korkiem zamykanym na klucz

II. Dane techniczne nadwozia (śmieciarki)

21. Zabudowa śmieciarki z urządzeniem zasypowym tylnym.
22. Zabudowa śmieciarki ma być przystosowana do wywozu odpadów biodegradowalnych
23. Skrzynia ładunkowa o kształcie owalnym o pojemność ładunkowej 23 m3
24. Boki i dach skrzyni ładunkowej wykonane z pełnych arkuszy blachy o grubości
min. 3 mm
25. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy Hardox lub równoważnej o grubości min. 6 mm
26. Objętość wanny zasypowej (odwłoka) min. 1,8 m3 .
27. Dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy typu HB 450 lub, równoważnej, elementy boczne odwłoka posiadające styczność z odpadami wykonane z blachy typu Hardox lub równoważnej
28. Mechanizm zgniatania liniowo- płytowy tzw. „szufladowy”.
29. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5.
30. Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach
31. Dwa stopnie dla ładowaczy, każdy wyposażony w czujniki zajętości.
32. Regulacja siły zgniotu.
33. Kamera cofania wraz z zamontowanym kolorowym monitorem LCD 5-7” w kabinie kierowcy, kamera oraz monitor załączane automatycznie w momencie włączenia biegu wstecznego.
34. Funkcja otrzepywania pojemników.
35. Sterowanie zabudową oraz włączniki bezpieczeństwa z lewej i prawej strony pojazdu
36. Sterowanie ręczne
37. Pulpit sterowniczy w kabinie pojazdu
38. Reflektor roboczy na odwłoku
39. Drzwi rewizyjne
40. Rozładunek z kabiny pojazdu
41. Centralne smarowanie
42. Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku
43. Krócieć odpływowy w wannie załadowczej z zaworem spustowym
44. Pojemnik na czystą wodę z dozownikiem środka myjącego dla rąk.
45. Uniwersalny wrzutnik z dzielonym uchwytem grzebieniowym zgodny z normą EN1501-1, -5 do pojemników od 120-1100 l zgodnych z normą EN 840-1, -2, -3. Wrzutnik ma posiadać ramiona do opróżniania pojemników 1 100 l.
46. Światło ostrzegawcze z tyłu i z przodu pojazdu (kogut)
47. Osłony przeciw najazdowe.
48. Śmieciarka musi bezwzględnie posiadać powyższe parametry techniczne oraz być wykonana zgodnie z przepisami Unii Europejskiej i spełniać obowiązujące w Polsce przepisy BHP.
a. oferowany pojazd musi spełniać wymagania systemu bezpieczeństwa „CE”.
b. oferowany pojazd musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i
PN-EN 1501-1:1999/A1:2004 oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia
16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu
odpadami komunalnymi Dz. U. Nr 104 poz. 868.
49. Wykonawca udzieli gwarancji na okres, co najmniej 3 miesiące na cały samochód
po bez usterkowym podpisaniu protokołu odbioru.
50. Wykonawca przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie kierowców, pracowników obsługi
i mechaników w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu w terminie uzgodnionym z Zamawiający.
51. Wyposażenie:
a. Klucz do kół
b. podnośnik hydrauliczny
c. Apteczka produkcji polskiej
d. Gaśnica produkcji polskiej
e. Trójkąt ostrzegawczy
f. Demontowany hak holowniczy z przodu pojazdu jeżeli jest wymagany
g. Pokrowce na siedzeniach
52. Termin dostawy: 14 dni od podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Kądziela – wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela, Agnieszka Kądziela – wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213290013

7.3.3) Ulica: ul. Hoserów 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-995

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.