Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615725/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00617860/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00627779/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00641955/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00664297/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOCHACZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 0468642600
1.5.8.) Numer faksu: 0468642602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasochaczew@sochaczew.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sochaczew.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a4ac6f-9294-46fd-80e2-f10428eea975
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023859/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Budowa gminnego przedszkola i żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane będzie z dofinansowaniem: 1) ze środków z Krajowego Planu Odbudowy i Odporności (KPO) w ramach Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6799183,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty – zaspokojenie dostępności wszystkim dzieciom do lat 3 oraz w wieku przedszkolnym zarówno zdrowym, jak i niepełnosprawnym.
Zadanie realizowane będzie z dofinansowaniem:
1) ze środków z Krajowego Planu Odbudowy i Odporności (KPO) w ramach Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029 oraz
2) ze środków w ramach instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego z budżetu Województwa Mazowieckiego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku gminnego Przedszkola i Żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą. Budynek gminnego Przedszkola i Żłobka, dwukondygnacyjny z nieużytkowym poddaszem. Technologia wykonania tradycyjna, ściany zewnętrzne murowane z oparte na ścianie fundamentowej i ławie, stropy żelbetowe, dach konstrukcja drewniana dwuspadowa z pokryciem z blachy , stolarka okienna z PVC, drzwiowa zewnętrzna aluminiowa, drzwiowa wewnętrzna aluminiowa i drewniana.
Powierzchnia zabudowy – 444,26 m², powierzchnia użytkowa – 752,88 m², kubatura budynku 5675,00 m³
Budowa obejmuje wykonanie: na poziomie parteru:
- 2 sale żłobkowe z sanitariatami i magazynami podręcznymi oraz wspólnym pomieszczeniem gospodarczym, wiatrołap, komunikację, szatnię, część administracyjną ( gabinet Dyrektora, sekretariat, pomieszczenie socjalne z WC, komunikację), WC osób niepełnosprawnych i jednocześnie WC ogólnodostępne, klatkę schodową, windę, pom. porządkowe, część kuchenną ( punkt przyjęć cateringu, rozdzielenia cateringu, zmywalnia, pomieszczenie socjalne z WC, komunikacja, windy towarowe – „czysta i brudna”) i kotłownię
Oraz w poziomie piętra:
- 4 sale przedszkolne z sanitariatami i magazynami podręcznymi, komunikację, część administracyjną ( przedpokój, gabinet lekarski, gabinet higienistki, intendenta, pomieszczenie socjalne z WC, komunikację, pom. porządkowe) klatkę schodową, windę i windy towarowe z przedsionkami.
- wykonanie przyłącza energetycznego, wodociągowego, przyłącza kanalizacyjnego do zbiornika na ścieki, instalacja doziemna gazu, wykonanie zjazdu i dojść do budynku z drogi gminnej wraz z utwardzeniem terenu kostką brukową. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego zawarty jest w Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy – zał. Nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6688141,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9539301,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6688141,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENAL BUD ADAM CEBULA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171449018
7.3.3) Ulica: BŁOŃSKA 25A
7.3.4) Miejscowość: BIENIEWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 05-870
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6688141,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Dostawa używanego autobusu miejskiego.
- Zakup i dostawa używanej równiarki drogowej na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sochaczewie
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Władysławów - Lubiejew
- Rozbudowa mostu na rzece Bzura w Ciągu drogi powiatowej nr 3825W w msc. Kozłów Biskupi - wykonanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bielice
- Modernizacja pomieszczeń szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącym im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Remont kotłowni w szkole podstawowej w Starym Polu
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Malowanie pomieszczeń w Biurach Powiatowych ARiMR z siedzibami w Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie i Pyrzycach oraz wymiana kotłów gazowych c.o. w Biurach Powiatowych w Złocieńcu i Nowogardzie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.