Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186519/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciepłomierzy ultradźwiękowych o połączeniach kołnierzowych (Pn25)
na potrzeby LPEC S. A. – 4 Części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430980913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Puławska 28
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-822
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@lpec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciepłomierzy ultradźwiękowych o połączeniach kołnierzowych (Pn25)
na potrzeby LPEC S. A. – 4 Części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe228db-c3de-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lpec.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lpec.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określił wymagania techniczne i organizacyjne w Rozdziale IX SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określa w Rozdziale XXIX SWZ - Ochrona danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ11-3071-15/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Producent urządzeń: Kamstrup. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
38550000-5 - Liczniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Producent urządzeń: Siemens. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
38550000-5 - Liczniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Producent urządzeń: Landis+Gyr. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 100000,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
38550000-5 - Liczniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Producent urządzeń: Apator. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
38550000-5 - Liczniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy określono w Załączniku Nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://lpec.eb2b.com.pl/ przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”. Numer postępowania: NZ11-3071-15/23.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie wartości podane bez podatku VAT.INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem i serwisem online oraz ich montaż i uruchomienie w budynkach mieszkalnych i studniach wodomierzowych na terenie gminy Przodkowo
- "Montaż wodomierzy radiowych u indywidualnych odbiorców na obszarze Miasta i Gminy Chodecz"
- Dostawa i montaż wodomierzy z systemem zdalnego odczytu oraz urządzeń monitorowania stanu sieci wodociągowej
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Dostawa wraz z montażem nowych wodomierzy oraz ciepłomierzy ze zdalnym odczytem oraz dostarczenie i wdrożenie objazdowego systemu do zdalnego odczytu wodomierzy i ciepłomierzy.
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w Gminie Sosnowica - dostawa wodomierzy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.