Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625245/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNIOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 21A
1.5.2.) Miejscowość: Leśniowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-122
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 567-54-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@uglesniowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/#/offer/34585034-455d-4699-a6fd-1d5ded6723c91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dd6367b-dc35-4597-93ab-c8e48bd536f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027707/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu dla inwestycji pod nazwą: „Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice”.
2. Zadanie polega na zaprojektowaniu i realizacji robót budowlanych związanych z przebudową zbiornika retencyjnego zlokalizowanego na działkach nr 299/1 i 301/4, obręb Leśniowice, gmina Leśniowice, w ramach projektu pn. Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice, realizowanego w ramach operacji typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie budowy lub przebudowy otwartych zbiorników retencyjnych służących do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych lub wód płynących.
3. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
3.1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, w tym m.in.:
1. karczowanie krzewów na powierzchni 0,15 ha,
2. usuwanie roślinności szuwarowej z czaszy zbiornika na powierzchni 0,30 ha,
3. usuwanie namułów dennych ze zbiornika na powierzchni 0,70 ha,
4. formowanie skarp ziemnych o szerokości korony 4 – 5 m i nachyleniu 1:2 – 1:3 na długości 350 m,
5. budowa wstecznej grobli ziemnej o szerokości korony 5 m i nachyleniu 1:2, z przepustem ϕ 0,6 m na długości 25 m,
6. zasypanie części zbiornika wzdłuż granicy dz. nr 299/3 na powierzchni 0,10 ha.
3.3. Obiekt winien osiągnąć następujące parametry:
• powierzchnia zbiornika nieprzekraczająca 5000 m2
• głębokość nieprzekraczająca 3 m.
4. Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, że rodzaje robót i ilości zawarte w Dokumentacji technicznej, w skład której wchodzą Program funkcjonalno-użytkowy, Decyzja o warunkach zabudowy, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres robót winien wynikać z inwentaryzacji terenowej.
5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich decyzji, uzgodnień, opinii warunków technicznych i pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia i prowadzenie robót budowanych , wykonania wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, uzyskania w imieniu Zamawiającego na podstawie projektu budowlanego decyzji o pozwoleniu na budowę/ dokonania zgłoszenia robót, uzyskanie zgody na usunięcie kolidującej roślinności i zapewnienia zagospodarowania nadmiaru ziemi zgodnie z obowiązującymi przepisami, przekazanie Zamawiającemu oryginałów uzyskanych przepisami decyzji administracyjnych, uzgodnień, warunków technicznych i opinii, przekazanie Zamawiającemu na płycie CD elektronicznej wersji opracowanej dokumentacji projektowej (rysunki w formacie DWG) oraz skanów uzyskanych decyzji i opinii, pełnienie nadzoru autorskiego z zakresie przedmiotowego przedsięwzięcia, sporządzenie przedmiaru robót wraz z kosztorysem inwestorskim.
6. Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
7. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: Program funkcjonalno – użytkowy (PFU), decyzja o warunkach zabudowany, mapa do celów projektowych, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ.
8. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
9. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych –niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
10. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45247270-3 - Budowa zbiorników
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIEDŹWIADEK Marek Niedźwiedzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651509167
7.3.4) Miejscowość: Kulczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 22-235
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIEDŹWIADEK MAREK NIEDŹWIEDZKI
jakie przetargi wygrała firma
NIEDŹWIADEK MAREK NIEDŹWIEDZKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LEŚNIOWICE
więcej: przetargi LEŚNIOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.