Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00052921/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00087235/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg wewnętrznych SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej
z wyłączeniem wykonania oznakowania pionowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10505861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg wewnętrznych SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiejz wyłączeniem wykonania oznakowania pionowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c32c7fd-90d4-4341-b307-c95e8d4c5c79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00052921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ.DD.Rb.263.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1794848,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie realizowane jest w ramach udzielonego zamówienia w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) przez Inwestora – Związek Powiatowo-Gminny „Dębina” z siedzibą władz w Sokółce, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego
8, 16-100 Sokółka pn.: „Doposażenie i remont infrastruktury społecznej SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej”.
1. Zamówienie obejmuje:
1.1. Branża drogowa.
1) Roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe; karczowanie pni po usuniętych drzewach i krzakach;
zdjęcie warstw humusu; roboty rozbiórkowe; transport i utylizacja materiałów z rozbiórki.
2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie koryta.
3) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: regulacja zasuw wodociągowych i studni kanalizacji
sanitarnej .
4) Podbudowy, w tym: wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie.
5) Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm oraz z płyt ażurowych.
6) Elementy ulic i dróg, w tym: krawężnik betonowy, obrzeże betonowe.
7) Wykonanie ścian muru oporowego typu „L” z prefabrykatów żelbetowych.
8) Odtworzenie istniejącej elewacji budynku.
9) Wykonanie schodów terenowych z kostki betonowej.
10) Roboty wykończeniowe, w tym: wykonanie trawników, sadzenie drzew.
11) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu (PSOR), w
tym: wykonanie oznakowania poziomego; wykonanie barierek U12a.
1.2. Branża sanitarna
1) Roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe; zdjęcie warstw humusu; roboty rozbiórkowe; transport
i utylizacja materiałów z rozbiórki.
2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów; zasypanie wykopów.
3) Roboty montażowe przy wykonaniu nowych przyłączy, w tym: wykonanie kanałów z rur PCV, wykonanie
studni rewizyjnych z kręgów betonowych, wykonanie studzienek ściekowych z osadnikiem i koszem,
wykonanie rurociągów z rur polietylenowych, montaż nadziemnych hydrantów przeciwpożarowych,
wykonanie studni wodomierzowej z wodomierzem dostawa wraz z montażem hydroforu poj. 1m3,
4) Wykonanie prób szczelności sieci i kanalizacji.
2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów włączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) poniesienia kosztów poboru wody i energii, ewentualnego zajęcia pasa drogowego,
4) wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania),
5) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie prowadzonych robót,
6) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
7) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
8) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i
doprowadzenia do stanu pierwotnego,
9) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów
zagospodarowania terenu,
10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania
go do użytku,
11) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
12) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek
sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót
ulegających zakryciu lub zanikających,
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego
laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
15) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy
przebudowie drogi,
16) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia
odbioru ostatecznego
17) dokonania koniecznych pomiarów, sprawdzeń i prób, przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego,
18) uzyskania na swój koszt wszelkich wymaganych przepisami prawa dla należytego wykonania niniejszej
umowy: uzgodnień, warunków, decyzji,
19) dokonywania na swój koszt wszelkich wymaganych przepisami prawa dla należytego wykonania niniejszej
umowy obowiązków, w tym w szczególności zgłoszeń i obowiązków nałożonych na Zamawiającego w
wydanych do dokumentacji projektowej warunkach i uzgodnieniach,
20) wykonania mapy poinwentaryzacyjnej wykonanych robót.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji
wykonania robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót,
szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej.
5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji
zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Powyższe wymagania
określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji
zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z
zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II – VI.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1548000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2229030,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1548000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451826271
7.3.3) Ulica: Małyszówka 43
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1548000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-07INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB z o.o.
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu pod rekreację i sport w rejonie ulic: Broniewskiego, Skarżyńskiego i Grodzieńskiej w Sokółce.
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ramach realizacji zadania pn.: Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1293B na odcinku ul. Jana Pawła II w Sokółce - Nowa Kamionka."
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.