Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094878/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Lubień Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-840
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@lubienkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-856b2ad8-ac44-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856b2ad8-ac44-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060641/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje założenie i prowadzenie rachunków bankowych, bankowości elektronicznej oraz świadczenie pełnych usług zgodnie z Ustawą Prawo Bankowe dla budżetu gminy Lubień Kujawski i jednostek organizacyjnych.
W zakres zamówienia wchodzi świadczenie niżej wymienionych usług:
1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków jednostek organizacyjnych.
2) Prowadzenie bankowości elektronicznej.
3) Dokonywanie operacji bankowych (przelewy: zwykłe, elixir, ekspresowe; przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłaty gotówkowe wynagrodzeń, zasiłków i innych na podstawie złożonych list wypłat). Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń płatniczych złożonych przez Zamawiającego drogą elektroniczną do godz. 13:30 - w tym samym dniu roboczym, a złożonych po godz. 13:30 - w następnym dniu roboczym;
4) Zamawiający nie będzie realizował przelewów w formie papierowej.
5) Generowanie i dostarczanie Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz z załącznikami; wyciągi z rachunków bankowych Zamawiający powinien otrzymywać do godz. 10:00 następnego dnia roboczego po wykonaniu operacji.
6) Potwierdzanie sald.
7) Udzielanie informacji o saldach na hasło.
8) Udzielenie kredytu w rachunku podstawowym.
9) Lokowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących i rachunkach lokat terminowych, w tym automatyczne zakładanie lokaty ovemight na kwotę salda rachunku podstawowego.
10) Obsługa budżetu za pomocą internetowego systemu obsługi bankowej, instalacja w siedzibie gminy oraz we wskazanych przez gminę jednostkach organizacyjnych systemu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników.
2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie:
1) może utworzyć w Lubieniu Kujawskim placówkę banku o nie niższej strukturze organizacyjnej niż oddział banku lub filia, najpóźniej w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy.
2) może utworzyć dwa stanowiska kasowe przeznaczone do obsługi Zamawiającego tj. wypłat świadczeń rodzinnych, świadczeń z OPS-u i innych świadczeń oraz stanowisko do bieżących kontaktów z Zamawiającym w pierwszej kolejności.
3. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie posiadał swojej placówki na terenie Gminy Lubień Kujawski, bank jest zobowiązany do zapewnienia dostarczenia i odbierania pieniędzy konwojem do Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawski, tj. rano przywóz, popołudniu odbiór.
4. Wskazane jest by wykonawca zainstalował pełne oprogramowanie związane z systemem bankowości elektronicznej korporacyjnej, przeszkolenie pracowników oraz bezpłatne wyposażenie techniczne (o ile posiadany przez Urząd Miejski nie będzie współpracował z systemem oferenta).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) Nie pobierał opłat i prowizji od osób fizycznych, prawnych i jednostek budżetowych Urzędu Miejskiego dokonujących wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego.
2) Nie pobierał opłat i prowizji związanych z prowadzeniem i obsługą bankowości elektronicznej.
3) Nie pobierał innych opłat i prowizji związanych z bankową obsługą Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim.
4) Posiadał możliwość założenia bankomatu w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
66112000-8 - Usługi depozytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12078,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12078,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12078,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kowalu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880015735
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Kowal
7.3.5) Kod pocztowy: 87-820
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12078,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-01 do 2025-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Limit na gwarancje bankowe
- Pełna obsługa bankowa budżetu jednostki samorządu terytorialnego - Powiatu Żywieckiego, tj. Starostwa Powiatowego w Żywcu i jednostek organizacyjnych
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.