Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098872/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00168137/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00168059/01 - Wynik z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkań wyjazdowych (MF EOG i NMF).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4210160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kultura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura, dziedzictwo narodowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkań wyjazdowych (MF EOG i NMF).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d82c5cb-abc3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021226/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Organizacja konferencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014 – 2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-20212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098872/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 562586,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274782,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkania wyjazdowego dla: Beneficjentów, których projekty są dofinansowane w ramach Działania 1 „Poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym” Programu „Kultura”, Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 (MF EOG 2014-2021);
Partnerów ww. projektów z Państw-Darczyńców (Norwegia, Islandia,);
przedstawicieli instytucji zaangażowanych we wdrażanie Działania 1 Programu „Kultura” MF EOG 2014-2021 (tj. przedstawicieli Państw-Darczyńców, Krajowego Punktu Kontaktowego (KPK) i Operatora Programu (OP)).
Spotkanie będzie współfinansowane ze środków MF EOG 2014-2021 – w zakresie organizacyjnym, logistycznym i technicznym.
II. Informacje ogólne:
spotkanie czterodniowe: 4 dni - pierwszy dzień przyjazd i obiadokolacja, czwarty dzień: śniadanie i wyjazd, w terminie od 23 do 26 maja 2022 r. (poniedziałek – czwartek);
miejsce organizacji spotkania – Wrocław, Srebrna Góra, Kamieniec Ząbkowicki, Katowice, Pieskowa Skała;
liczba uczestników spotkania: maks. 70 osób z Polski i z zagranicy (pełna liczba uczestników zostanie podana najpóźniej na 5 dni roboczych przed pierwszym dniem spotkania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
4.5.5.) Wartość części: 158141,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkań Komitetu Współpracy i Komitetu Ekspertów dotyczących wdrażania Działania 2 „Poprawa dostępu do kultury i sztuki” w ramach Programu „Kultura”, współfinansowanego ze środków MF EOG 2014-2021 – w zakresie organizacyjnym, logistycznym i technicznym.Informacje ogólne:
- spotkanie trzydniowe (1 dzień – 11.05.2022: maks. 6 godz.: 10. 00 – 16. 00, 2 dzień – 12.05.2022: maks. 6 godz.: 10. 00 – 16. 00, 3 dzień – 13.05.2022 maks. 3 godz.: 10.00 – 13.00);
- miejsce organizacji spotkania – centrum miasta Wrocław tj. usytuowane przy rynku we Wrocławiu lub w odległości nie większej niż 200 m od rynku głównego miasta;
- liczba uczestników spotkania: maks. 43 osoby z Polski i z zagranicy. (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników spotkania (jednak nie więcej niż o 30 %) w stosunku do założonej maksymalnej liczby uczestników. Ostateczna liczba uczestników spotkania zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed wyznaczoną datą spotkania. Uzgodnione zmiany ilościowe Wykonawca uwzględni w końcowym rozliczeniu przedmiotu umowy stosując ceny jednostkowe podane w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
4.5.5.) Wartość części: 179840,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142354,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219309,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142354,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platon, Zarządzanie i Finanse sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943129970
7.3.3) Ulica: Chabrowa 39/7
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142354,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-27INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia i sal dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą podczas kursu dla repatriantów i członków ich rodzin prowadzonego w formie obozu stacjonarnego
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.