eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Soko³ów Ma³opolski¦wiadczenie us³ug geodezyjnych na rok 2025



Og³oszenie z dnia 2025-03-10

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug geodezyjnych na rok 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SOKO£ÓW MA£OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³ów Ma³opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 77 29019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sokolow-mlp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug geodezyjnych na rok 2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d11dbcc2-1601-4de9-938a-767569343c6f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00138944

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00027299/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.39 ¦wiadczenie us³ug geodezyjnych na rok 2025.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d11dbcc2-1601-4de9-938a-767569343c6f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej.
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z
2022 r., poz.1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa".
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze" („Formularze do
komunikacji"). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik").
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± P.z.p lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e - Zamówienia.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10.Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem".

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1 Ochrona danych osobowych – RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 7 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
Og³oszenie nr 2025/BZP 00105559 z dnia 2025-02-14
2025-02-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE nr 119) – RODO, informujê, ¿e:
2. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Soko³ów Ma³opolski, ul. Rynek 1 , 36-050 Soko³ów M³p., nr tel. 17 7729
019, reprezentowana przez Burmistrza Gminy
i Miasta Soko³ów Ma³opolski.
3. Inspektor Ochrony Danych zosta³ wyznaczony i mo¿na siê z nim skontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres
e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl b±d¼ poczty tradycyjnej, kieruj±c pismo na adres Administratora.
4.Pana/i dane osobowe podawane s± w celu realizacji zadania pn.: „Wydanie publikacji w ramach realizacji przez operacji pn.
„Promocja kultury, tradycji, historii i obyczajów obszaru EUROGALICJI poprzez realizacjê publikacji oraz wzmocnienie to¿samo¶ci
lokalnej”.
5. Pana/i dane osobowe przetwarzane s± na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze, 2) art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych
6Odbiorcami Pana/i danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione do odbioru Pana/i danych w uzasadnionych
przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych
z Gmin± Soko³ów Ma³opolski, przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Soko³ów Ma³opolski.
7. Pana/i dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
8.Pana/i dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania wskazanego w pkt III. 1. 3, a
nastêpnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
9.Przys³uguje Panu/i prawo do: 1) dostêpu do tre¶ci swoich danych – na podstawie art. 15 RODO, 2) sprostowania – na podstawie
art. 16 RODO, 3) ograniczenia przetwarzania – na podstawie art. 18 RODO.
10. W przypadku wyst±pienia z ¿±daniem o informacjê przewidzian± w art. 15 ust. 1 lit. g RODO (¼ród³o danych), prawo to
przys³uguje, je¿eli nie wp³ywa na ochronê praw i wolno¶ci osoby, od której dane te pozyskano.
11. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdyby przetwarzanie Pana/i danych
osobowych narusza³o przepisy RODO.
12.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencj± niepodania danych bêdzie pozostawienie wniosku/uwagi
bez rozpoznania.
13Dane udostêpniane przez Pana/i± nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGZP.272.1.2025.G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug geodezyjnych na potrzeby Gminy Soko³ów Ma³opolski w 2025 r.,
w tym:
w zakresie zamówienia podstawowego, w ilo¶ci:
a) Podzia³y nieruchomo¶ci ze stabilizacj± granicznikami betonowymi; 120 szt. - w tym 20 dzia³ek pierwszych i 100 dzia³ek nastêpnych;
b) Wznowienie znaków granicznych /wyznaczenia punktów granicznych /ustalenie przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych; 40 szt. - w tym ok. 10 szt. do 4 punktów granicznych i 30 szt. kolejne punkty powy¿ej 4 punktów granicznych;
c) Sporz±dzenie mapy do celów prawnych (zmiana rodzaju u¿ytku gruntowego dzia³ek gminnych); 50 szt. - w tym 10 dzia³ek pierwszych i 40 dzia³ek nastêpnych;
d) Sporz±dzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (synchronizacja); 5 szt. - w tym 3 dzia³ki pierwsze i 2 dzia³ki kolejne;
e) Sporz±dzenie mapy do celów prawnych (ograniczenie w³adania nieruchomo¶ci±); 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Us³ugi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Podzia³y nieruchomo¶ci ze stabilizacj± granicznikami betonowymi; do 30 szt.;
2. Wznowienie znaków granicznych /wyznaczenia punktów granicznych /ustalenie przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych; do 40 szt.;
3. Sporz±dzenie mapy do celów prawnych (zmiana rodzaju u¿ytku gruntowego dzia³ek gminnych); do 20 szt.;
4. Sporz±dzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (synchronizacja); do 10 szt.
5. Sporz±dzenie mapy do celów prawnych (ograniczenie w³adania nieruchomo¶ci±); do 5 szt.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ us³ugi objête prawem opcji musz± byæ realizowane na warunkach okre¶lonych dla zamówienia podstawowego, w szczególno¶ci wynagrodzenie jednostkowe przys³uguj±ce Wykonawcy, bêdzie jednakowe w odniesieniu zarówno do zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-08

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nieodrzuconych wy³±cznie na podstawie jedynego kryterium oceny ofert - najni¿sza ca³kowita cena zaoferowana za wykonanie zamówienia podstawowego. Oferty zostan± ocenione wg poni¿szego systemu punktowego, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt:

Cena oferty za przedmiot zamówienia podstawowego – waga 100 %

Kryterium procentowe zostanie zamienione na punkty wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

NC
Punktacja = --------------- x 100 pkt (%)
CB


NC – Najni¿sza cena (ca³kowita cena ofertowa dla zamówienia podstawowego - najni¿sza spo¶ród z³o¿onych prawid³owych ofert)
CB – Cena badana (ca³kowita cena ofertowa z badanej oferty dla zamówienia podstawowego)

W celu oceny ofert w kryterium Cena Zamawiaj±cy przyjmuje nastêpuj±cy sposób ich oceny:
Wykonawca w formularzu oferty poda cenê ca³kowit± brutto na zakres podstawowy, któr± Zamawiaj±cy porówna z innymi ofertami wed³ug wzoru na punktacjê ofert.

2. Punktacja przyznawana ofertom w ramach kryterium oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± tzn. tak± która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w ³±cznej ocenie ofert. Oferta w ³±cznej ocenie oferty mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 ustawy P.z.p. o udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
2) nie podlegaj± wykluczeniu;
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2. Na podstawie art. 112 ustawy P.z.p. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, odno¶nie:
a) posiadanego do¶wiadczenia (warunek do¶wiadczenie):
w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie - nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje minimum 5 podzia³ów nieruchomo¶ci i 5 prac wznowienia/wyznaczenia/ustalenia przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych.

Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
- zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie,
- zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie,
- zamówienia rozpoczête wcze¶niej ni¿ w w/w okresie lub w/w okresie, które trwaj± nadal (niezakoñczone) i w ramach, których wykonawca wykona³ zakres zamówienia minimum taki jak okre¶lono w warunku do¶wiadczenie i uwagach powy¿ej.

b) dysponowania osobami (potencja³ osobowy):
dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej 1 osob±, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, oraz stanowi potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu .

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni:
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ;
- wykazu us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem nazwy zadania, zakresu opracowania, nazwy i adresu Zamawiaj±cego, dat wykonania, oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia art. 117 ust. 4 P.z.p. – Za³. Nr 3 do SWZ
Zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów – Za³. Nr 4 do SWZ
Wykaz us³ug – Za³. Nr 5 do SWZ
Wykaz osób – Za³. Nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa Rozdziale VII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie w jakim o¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane jako wspólne.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, który zosta³ sporz±dzony w postaci papierowej i opatrzony w³asnorêcznym podpisem potwierdzaj±ce zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej; cyfrowe odwzorowanie dokumentu (elektroniczna kopia dokumentu, który zosta³ sporz±dzony w postaci papierowej i opatrzony w³asnorêcznym podpisem) jest opatrywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê lub przez notariusza.
5. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.
6. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem ustanowionym przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cych Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-18 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: portal e-zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-18 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.