Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00321916/01 - Wynik z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SZP/242-57/2023 Zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” – 10 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-57/2023 Zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” – 10 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f2933ad-c3eb-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.30 Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych
1.2.32 Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych
1.2.36 Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych
1.2.37 Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP
1.2.64 Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning
1.2.65 Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f2933ad-c3eb-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się:
1.1 przy użyciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, w szczególności w zakresie udostępnienia Wykonawcom: Ogłoszeń, SWZ z załącznikami, Informacji dla Wykonawców oraz ZŁOŻENIA Oferty;
1.2. za pomocą poczty elektronicznej katarzyna.trela@pwr.edu.pl, w szczególności w zakresie zadawania pytań, przekazywanie wezwań i zawiadomień.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiający zastrzega, że Oferta może zostać przekazane wyłącznie za pomocą platformy e-Zamówienia
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzający złożyć ofertę) musi posiadać konto z rolą „Wykonawca”, posiadający uprawnienia do składania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont użytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Użytkownik zalogowany, jako konto uproszczone ma dostępne formularze:
– Wniosek – służący m. in. do zadawania pytań do SWZ,
– Inne.
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać z infolinii Platformy e-Zamówienia dostępnej pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotyczą wszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniem dot. środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 7. KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych w związku z przeprowadzanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający – Politechnika Wrocławska - informuje, że:
7.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu (50-370) przy Wy-brzeżu Wyspiańskiego 27, a reprezentują go Rektor i Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju Uczelni; o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych Politech-niki Wrocławskiej decyduje ona sama jako Administrator danych.
7.2 kontakt z przedstawicielami Administratora możliwy jest przy pomocy formularza i danych umieszczonych na stronie pwr.edu.pl/kontakt. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: IOD@pwr.edu.pl.
7.3 Dane osobowe udostępnia administratorowi osoba, której dane dotyczą albo podmiot składający ofertę w postępowaniu jako dane identyfikujące swojego pełnomocnika, osoby do kontaktu, albo jako dane kontaktowe. Dane te przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne. Zakres danych udostępnianych przez pracodawców może być szerszy i obejmować dane o zatrudnieniu czy zakresie obo-wiązków jak np. przy weryfikacji niektórych warunków zamówienia (w tym form zatrudnienia personelu wykonawcy – art. 95 uPzp).
7.4 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postę-powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archi-walnym i archiwach; postępowania o zamówienie publiczne finansowane ze środków pochodzących z funduszy Unii Euro-pejskiej (UE) przechowywane będą również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE.
7.5 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępo-wania w oparciu o art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d.
7.6 posiada Pani/Pan:
1.1.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
1.1.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
1.1.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z za-strzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
1.1.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7.7 nie przysługuje Pani/Panu:
1.1.5. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.1.6. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.1.7. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7.8 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;
7.9 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/242-57/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zasoby programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu „CLARIN – Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki – zadania:
– zadanie nr 1 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu statystycznego w aplikacji Korpusomat – załącznik OPZ nr 3.1;
– zadanie nr 2 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie budowy i funkcjonalności modułu tworzenia i obsługi korpusów równoległych w Korpusomacie – załącznik OPZ nr 3.2;
– zadanie nr 3 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie systemu monitorującego język ukraiński poprzez tworzenie korpusu języka ukraińskiego na podstawie danych internetowych – załącznik OPZ nr 3.3;
– zadanie nr 4 – Generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych – Opracowanie metody porównywania korpusów tekstowych z wykorzystaniem zanurzeń słów – załącznik OPZ nr 3.4;
– zadanie nr 5 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transze senat 2015, Sejm-Komisje 2007-11 – załącznik OPZ nr 3.5;
– zadanie nr 6 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 1 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.6;
– zadanie nr 7 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Korekta błędów językowych i typograficznych wykrytych podczas automatycznej analizy danych stenogramów senackich i komisji sejmowych – transza 2 Sejm-komisje 2001-05 – załącznik OPZ nr 3.7;
– zadanie nr 8 – Korpus Dyskursu Parlamentarnego – Akwizycja nowych tekstów do Korpusu Dyskursu Parlamentarnego, m.in. z Obrad Okrągłego Stołu, wypowiedzi Prezydenta RP, i in. Opracowanie edycyjne plików, stworzenie podkorpusu Wypowiedzi Prezydenta RP. – załącznik OPZ nr 3.8;
– zadanie nr 9 – Narzędzie do rozpoznawania i normalizacji wyrażeń temporalnych – Weryfikacja i uzupełnienie anotacji relacjami temporalnymi i zdarzeniami korpusu KPwr – załącznik OPZ nr 3.9;
– zadanie nr 10 – Parser zależnościowy w postaci modułu współbieżnego potoku przetwarzania danych językowych – Reimplementacja systemu wstępnego przetwarzania COMBO we framework-u PyTorch-lightning – załącznik OPZ nr 3.10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dotyczą zadania nr 1 – 10):
1.1. Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 60%
gdzie 1 % = 1 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru:
(Cmin : Cn) x 60, gdzie:
Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogółem brutto ocenianej ofert
1.2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób (D) - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do wykazu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.4.1 Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędną do wykonania dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia, wykwalifikowaną kadrą tj. co najmniej n/w osobami dedykowanymi do wykonywania prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na rzecz Zamawiającego:1) dla zadania nr 1 – co najmniej 1 osobą – informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada doświadczenie badawcze w dziedzinie językoznawstwa komputerowego;
– posiada doświadczenie dotyczące tworzenia rozwiązań związanych ze znakowaniem morfosyntaktycznym, ujednoznacznianiem sensu słów udokumentowanych w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 2 recenzowanymi publikacjami naukowymi o zasięgu międzynarodowym o ocenie punktowej MEN min. 20 zgodnie z Komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 9 lutego 2021r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych (uwzględniając zmianę i sprostowanie Komunikatu z dn. 18 lutego 2021r.).
2) dla zadania nr 2 – co najmniej 1 osobą – informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada doświadczenie badawcze w dziedzinie językoznawstwa komputerowego;
– posiada doświadczenie dotyczące tworzenia rozwiązań związanych ze znakowaniem morfosyntaktycznym, ujednoznacznianiem sensu słów udokumentowanych w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 2 recenzowanymi publikacjami naukowymi o zasięgu międzynarodowym o ocenie punktowej MEN min. 20 zgodnie z Komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 9 lutego 2021r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych (uwzględniając zmianę i sprostowanie Komunikatu z dn. 18 lutego 2021r.).
3) dla zadania nr 3 – co najmniej 1 osobą – informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada doświadczenie badawcze w dziedzinie językoznawstwa komputerowego;
– posiada doświadczenie dotyczące tworzenia rozwiązań związanych ze znakowaniem morfosyntaktycznym, ujednoznacznianiem sensu słów udokumentowanych w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 2 recenzowanymi publikacjami naukowymi o zasięgu międzynarodowym o ocenie punktowej MEN min. 20 zgodnie z Komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 9 lutego 2021r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych (uwzględniając zmianę i sprostowanie Komunikatu z dn. 18 lutego 2021r.).
4) dla zadania nr 4 – co najmniej 1 osobą – informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada doświadczenie badawcze w dziedzinie językoznawstwa komputerowego;
– posiada doświadczenie dotyczące tworzenia rozwiązań związanych ze znakowaniem morfosyntaktycznym, ujednoznacznianiem sensu słów udokumentowanych w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 2 recenzowanymi publikacjami naukowymi o zasięgu międzynarodowym o ocenie punktowej MEN min. 20 zgodnie z Komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 9 lutego 2021r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych (uwzględniając zmianę i sprostowanie Komunikatu z dn. 18 lutego 2021r.).
Uwaga: Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie z puli zadań nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 – winien wykazać się wiedzą i doświadczeniem opisanym dla zadania nr 1 oraz dodatkowo doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań aplikacyjnych dotyczących przetwarzania języka naturalnego udokumentowane przynajmniej jedną publikacją naukową o ocenie punktowej MEN min. 100 zgodnie z Komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 9 lutego 2021r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych (uwzględniając zmianę i sprostowanie Komunikatu z dn. 18 lutego 2021r.).
5) dla zadania nr 5 – co najmniej 1 osobą – filologiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada wykształcenie humanistyczne,
– posiada doświadczenie w pracach edytorskich.
6) dla zadania nr 6 – co najmniej 1 osobą – filologiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada wykształcenie humanistyczne,
– posiada doświadczenie w pracach edytorskich.
7) dla zadania nr 7 – co najmniej 1 osobą – filologiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada wykształcenie humanistyczne;
– posiada doświadczenie w pracach edytorskich.
8) dla zadania nr 8 – co najmniej 1 osobą – filologiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada doświadczenie w pozyskiwaniu tekstów, pracy nad tekstem, redakcji tekstów, przetwarzaniu stenogramów parlamentarnych;
– posiada wiedzę w zakresie wewnętrznej struktury plików i zasobu znaczników wykorzystywanych dla danych Korpusu Dyskursu Parlamentarnego.
9) dla zadania nr 9 – co najmniej 1 osobą – filologiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada wykształcenie wyższe humanistyczne z doświadczeniem pracy w projektach lingwistycznych.
10) dla zadania nr 10 – co najmniej 1 osobą – programistą, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
– posiada ukończone studia I i II stopnia w dziedzinie nauk ścisłych (np. Informatyce, matematyce lub innej pokrewnej),
– posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu narzędzi informatycznych (software engineering),
– posiada doświadczenie w stosowaniu technik maszynowego uczenia ze szczególnym uwzględnieniem znajomości metod deep learning, statystycznych i analizy danych,
– posiada znajomość języków programowania Python i C++.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
1.2 wykaz osób (zawarty w Formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z in-formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowa-nia tymi osobami oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
3.1 może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
3.2 podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wyko-nawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
1.2 wykaz osób (zawarty w Formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z in-formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowa-nia tymi osobami oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
3.1 może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
3.2 podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wyko-nawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
12. Oferta musi składać się z:a. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SWZ wraz z wykazem osób;
b. oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ
c. zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
d. wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie rozdz. XI pkt 6 (jeżeli do-tyczy);
e. dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa zgodnie z rozdz. XI pkt 10 SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Peł-nomocnictwo winno być załączone do Oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie wa-runków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspól-nie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy - opisane w paragrafie 9 wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta może zostać przekazane wyłącznie za pomocą platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1.1. w art. 108 ust. 1 uPzp,
1.2. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój e-usług i informatyzacja Opola Lubelskiego oraz gmin partnerskich drogą do transformacji cyfrowej dotyczący Gminy Stoczek Łukowski
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd",
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.