Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034769/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-17
- 2021/BZP 00040806/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138867 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Nowoczesny Informatyk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGIERSKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473062546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Kilińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 719 08 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zgierz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgierz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Nowoczesny Informatyk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95c7cb34-9f54-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009920/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowoczesny Informatyk” (umowa RPLD.11.03.01-10-0002/19-00) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034769/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZSP/NI/2021/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373913,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do pracowni zawodowej w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenie 7 nauczycieli z obsługi dostarczonego sprzętu, w ramach projektu „Nowoczesny Informatyk” (umowa RPLD.11.03.01-10-0002/19-00) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Ilekroć w dokumentach postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający jest placówką oświatową w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), a przedmiotem zamówienia – wybrane jego składowe – jest sprzęt komputerowy – towar wymieniony w załączniku nr 8 do ustawy o podatku od towarów i usług.
Zamawiający oświadcza, że wybrany w postępowaniu Wykonawca otrzyma zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30110000-3 - Edytory tekstu
30195000-2 - Tablice
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
30213200-7 - Komputer tablet
30216110-0 - Skanery komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
38652100-1 - Projektory
42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381098,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381098,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381098,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DARIUSZ RAFAŁ PRZYŁOGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610266674, NIP: 7751116994
7.3.3) Ulica: PL.PIŁSUDSKIEGO
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381098,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- NAPRAWA POJAZDÓW W ROKU 2025 DLA 31.WOG ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU LOGISTYCZNYM ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZGIERZU, LEŹNICY WIELKIEJ, ŁODZI, KUTNIE
- 84/ZP/25 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA STOŁOWO-KUCHENNEGO
- Dostawa wraz montażem zasłon pionowych tupu VERTICAL oraz rolet wewnętrznych typu PLISA
- Usługa szkolenia grupowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Antydyskryminacja - równościowy urząd wobec zróżnicowanych klientów"
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 1 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Łodzi oraz budynku nr 31 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia, rolet zewnętrznych, monitoringu i wymiana drzwi zewnętrznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Adaptacja sali gimnastycznej na potrzeby pracowni opiekuna medycznego wraz z remontem przyległych pomieszczeń i doposażeniem pracowni przedmiotowych w MSCKZiU"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: Edytory tekstu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.