Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094090/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00100622/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00105840/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa implantów ortopedycznych ujętych w pakietach I-IV dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach
1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Mońkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050652956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości, 9
1.5.2.) Miejscowość: Mońki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmonki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa implantów ortopedycznych ujętych w pakietach I-IV dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b19b1065-a9ca-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052040/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa implantów dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094090/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IMPLANTY ARTROSKOPOWE4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 620875,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IMPLANTY POZOSTAŁE4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 80340,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOTWICE4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 133125,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PŁYTY I ŚRUBY TYTANOWE4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 110956,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wadliwie oszacował wartość zamówienia, co miało wpływ na zastosowanie procedury zgodnej z postanowieniami art. 3 ustawy Pzp. Prawidłowa wartość szacunkowa zamówienia jest wyższa od progów unijnych. Zamawiający zastosował procedurę dla wartości szacunkowej niższej od progów unijnych określonych na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
Wada ma charakter nieusuwalny.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wadliwie oszacował wartość zamówienia, co miało wpływ na zastosowanie procedury zgodnej z postanowieniami art. 3 ustawy Pzp. Prawidłowa wartość szacunkowa zamówienia jest wyższa od progów unijnych. Zamawiający zastosował procedurę dla wartości szacunkowej niższej od progów unijnych określonych na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
Wada ma charakter nieusuwalny.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wadliwie oszacował wartość zamówienia, co miało wpływ na zastosowanie procedury zgodnej z postanowieniami art. 3 ustawy Pzp. Prawidłowa wartość szacunkowa zamówienia jest wyższa od progów unijnych. Zamawiający zastosował procedurę dla wartości szacunkowej niższej od progów unijnych określonych na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
Wada ma charakter nieusuwalny.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wadliwie oszacował wartość zamówienia, co miało wpływ na zastosowanie procedury zgodnej z postanowieniami art. 3 ustawy Pzp. Prawidłowa wartość szacunkowa zamówienia jest wyższa od progów unijnych. Zamawiający zastosował procedurę dla wartości szacunkowej niższej od progów unijnych określonych na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
Wada ma charakter nieusuwalny.
INNE PRZETARGI Z MONIEK
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- SZP.281.45.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Klinik Instytutu "CZMP"
- Dostawa implantów ortopedycznych i zespoleń kostnych na potrzeby Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu
- Dostawa implantów dla Oddziału Ortopedii - uzupełnienie
- Dostawa systemu, w tym płyt i wkrętów do stabilizacji złamań okołoprotezowych
- Dostawa Implantów - kompleksowy zestaw do stabilizacji kręgosłupa piersiowo-lędźwiowego - 24 komplety
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.