eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa świadczeń medycznych w postaci badań dermatoskopowych lub wideodermatoskopowych przez przychodnie specjalistyczne współpracujące z dermatologiem lub onkologiem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa świadczeń medycznych w postaci badań dermatoskopowych lub wideodermatoskopowych przez przychodnie specjalistyczne współpracujące z dermatologiem lub onkologiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa świadczeń medycznych w postaci badań dermatoskopowych lub wideodermatoskopowych przez przychodnie specjalistyczne współpracujące z dermatologiem lub onkologiem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cddb05e-c3e3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa świadczeń medycznych w postaci badań dermatoskopowych lub wideodermatoskopowych przez przychodnie specjalistyczne współpracujące z dermatologiem lub onkologiem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wdrożenie programu profilaktyki czerniaka, raka podstawnokomórkowego, raka płaskonabłonkowego i innych nowotworów skóry oraz stanów ich poprzedzających w województwie mazowieckim i łódzkim”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVII SWZ, przy użyciu platformy zakupowej „e-zamawiający” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platformą”, dostępną pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl;
2. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest pod ww. adresem https://wum.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza Wiedzy”. Problemy w obsłudze Platformy należy zgłaszać na adres: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl lub pod nr tel. + 48 22 257 22 23.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, reprezentowany przez Rektora WUM.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 240;
3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVII SWZ.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą,
dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-036/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Realizacja badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych przez specjalistę dermatologa lub onkologa w województwie mazowieckim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych został określony w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy, polegającej na zwiększeniu ilości badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych w stosunku do sumarycznej ich liczby określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy, w ramach opcjonalnego zakresu zamówienia. Prawo opcji Zamawiający wykorzysta w sytuacji, gdy wyniknie potrzeba przebadania większej liczby pacjentów niż zakładana w zamówieniu podstawowym. Opcja będzie realizowana na następujących warunkach:
1) Zamawiający ma prawo do uruchomienia opcji w przypadku, gdy całkowita wartość zamówienia podstawowego, wskazanego w § 2 ust. 1 zostanie wyczerpana.
2) W ramach opcji Zamawiający będzie nabywał świadczenia w zakresie badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych po cenach jednostkowych określonych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, przy czym wartość zamówień objętych prawem opcji nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, obejmującego badania wykonane dermatoskopem lub wideodermatoskopem.
3) Uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia pocztą elektroniczną, na adres wskazany w § 3 ust. 11, przy czym zamówienia w ramach opcji mogą być składane wielokrotnie, w terminie realizacji umowy, a Zamawiający nie jest zobligowany do wykorzystania wszystkich środków przewidzianych umową na skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji.
4) Skorzystanie z prawa opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych opcją lub złożenie zamówień w ramach opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością opcji.
5) Usługi w ramach opcji będą realizowane na zasadach i w terminach dotyczących zakresu podstawowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w SWZ.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Potencjał osobowy - 50%,
Dostępność usług - 50%
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XII SWZ.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę wyłącznie na podstawie kryteriów jakościowych, zgodnie z art. 242 ust. 3 ustawy, gdyż z uwagi na zawartą umowę o dofinansowanie nr POWR.05.01.00-00-0001/18-00/1210/2018/735 z dnia 25 stycznia 2019 r., Zamawiający zobligował się realizować projekt zgodnie z Regulaminem konkursu Profilaktyka Nowotworów Skóry Konkurs nr
POWR.05.01.00-IP.00-005/18 Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie 5.1 Programy profilaktyczne, który w Załączniku nr 18 zawiera obligatoryjne do zastosowania stawki jednostkowe świadczeń zdrowotnych, będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym cena usług będących przedmiotem zamówienia pozostaje stała i nie może stanowić kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osobowy

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usług

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Realizacja badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych przez specjalistę dermatologa lub onkologa w województwie mazowieckim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych został
określony w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy, polegającej na zwiększeniu ilości badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych w stosunku do sumarycznej ich liczby określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy, w ramach opcjonalnego zakresu zamówienia. Prawo opcji Zamawiający wykorzysta w sytuacji, gdy wyniknie potrzeba przebadania większej liczby pacjentów niż zakładana w zamówieniu podstawowym. Opcja będzie realizowana na następujących warunkach:
1) Zamawiający ma prawo do uruchomienia opcji w przypadku, gdy całkowita wartość zamówienia podstawowego, wskazanego w § 2 ust. 1 zostanie wyczerpana.
2) W ramach opcji Zamawiający będzie nabywał świadczenia w zakresie badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych po cenach jednostkowych określonych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, przy czym wartość zamówień objętych prawem opcji nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, obejmującego badania wykonane dermatoskopem lub wideodermatoskopem.
3) Uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia pocztą elektroniczną, na adres wskazany w § 3 ust. 11, przy czym zamówienia w ramach opcji mogą być składane wielokrotnie, w terminie realizacji umowy, a Zamawiający nie jest zobligowany do wykorzystania wszystkich środków przewidzianych umową na skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji.
4) Skorzystanie z prawa opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych opcją lub złożenie zamówień w ramach opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością opcji.
5) Usługi w ramach opcji będą realizowane na zasadach i w terminach dotyczących zakresu podstawowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w SWZ.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Potencjał osobowy - 50%,
Dostępność usług - 50%
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XII SWZ.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę wyłącznie na podstawie kryteriów jakościowych, zgodnie z art. 242 ust. 3 ustawy, gdyż z uwagi na zawartą umowę o dofinansowanie nr POWR.05.01.00-00-0001/18-00/1210/2018/735 z dnia 25 stycznia 2019 r., Zamawiający zobligował się realizować projekt zgodnie z Regulaminem konkursu Profilaktyka Nowotworów Skóry Konkurs nr
POWR.05.01.00-IP.00-005/18 Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie 5.1 Programy profilaktyczne, który w Załączniku nr 18 zawiera obligatoryjne do zastosowania stawki jednostkowe świadczeń zdrowotnych, będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym cena usług będących przedmiotem zamówienia pozostaje stała i nie może stanowić kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osobowy

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usług

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Realizacja badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych przez specjalistę dermatologa lub onkologa w województwie mazowieckim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych, został
określony w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy, polegającej na zwiększeniu ilości badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych w stosunku do sumarycznej ich liczby określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy, w ramach opcjonalnego zakresu zamówienia. Prawo opcji Zamawiający wykorzysta w sytuacji, gdy wyniknie potrzeba przebadania większej liczby pacjentów niż zakładana w zamówieniu podstawowym. Opcja będzie realizowana na następujących warunkach:
1) Zamawiający ma prawo do uruchomienia opcji w przypadku, gdy całkowita wartość zamówienia podstawowego, wskazanego w § 2 ust. 1 zostanie wyczerpana.
2) W ramach opcji Zamawiający będzie nabywał świadczenia w zakresie badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych po cenach jednostkowych określonych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, przy czym wartość zamówień objętych prawem opcji nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, obejmującego badania wykonane dermatoskopem lub wideodermatoskopem.
3) Uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia pocztą elektroniczną, na adres wskazany w § 3 ust. 11, przy czym zamówienia w ramach opcji mogą być składane wielokrotnie, w terminie realizacji umowy, a Zamawiający nie jest zobligowany do wykorzystania wszystkich środków przewidzianych umową na skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji.
4) Skorzystanie z prawa opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych opcją lub złożenie zamówień w ramach opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością opcji.
5) Usługi w ramach opcji będą realizowane na zasadach i w terminach dotyczących zakresu podstawowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w SWZ.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Potencjał osobowy - 50%,
Dostępność usług - 50%
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XII SWZ.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę wyłącznie na podstawie kryteriów jakościowych, zgodnie z art. 242 ust. 3 ustawy, gdyż z uwagi na zawartą umowę o dofinansowanie nr POWR.05.01.00-00-0001/18-00/1210/2018/735 z dnia 25 stycznia 2019 r., Zamawiający zobligował się realizować projekt zgodnie z Regulaminem konkursu Profilaktyka Nowotworów Skóry Konkurs nr
POWR.05.01.00-IP.00-005/18 Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie 5.1 Programy profilaktyczne, który w Załączniku nr 18 zawiera obligatoryjne do zastosowania stawki jednostkowe świadczeń zdrowotnych, będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym cena usług będących przedmiotem zamówienia pozostaje stała i nie może stanowić kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osobowy

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usług

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: Realizacja badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych przez specjalistę dermatologa lub onkologa w województwie mazowieckim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych, został
określony w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy, polegającej na zwiększeniu ilości badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych w stosunku do sumarycznej ich liczby określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy, w ramach opcjonalnego zakresu zamówienia. Prawo opcji Zamawiający wykorzysta w sytuacji, gdy wyniknie potrzeba przebadania większej liczby pacjentów niż zakładana w zamówieniu podstawowym. Opcja będzie realizowana na następujących warunkach:
1) Zamawiający ma prawo do uruchomienia opcji w przypadku, gdy całkowita wartość zamówienia podstawowego, wskazanego w § 2 ust. 1 zostanie wyczerpana.
2) W ramach opcji Zamawiający będzie nabywał świadczenia w zakresie badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych po cenach jednostkowych określonych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, przy czym wartość zamówień objętych prawem opcji nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, obejmującego badania wykonane dermatoskopem lub wideodermatoskopem.
3) Uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia pocztą elektroniczną, na adres wskazany w § 3 ust. 11, przy czym zamówienia w ramach opcji mogą być składane wielokrotnie, w terminie realizacji umowy, a Zamawiający nie jest zobligowany do wykorzystania wszystkich środków przewidzianych umową na skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji.
4) Skorzystanie z prawa opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych opcją lub złożenie zamówień w ramach opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością opcji.
5) Usługi w ramach opcji będą realizowane na zasadach i w terminach dotyczących zakresu podstawowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w SWZ.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Potencjał osobowy - 50%,
Dostępność usług - 50%
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XII SWZ.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę wyłącznie na podstawie kryteriów jakościowych, zgodnie z art. 242 ust. 3 ustawy, gdyż z uwagi na zawartą umowę o dofinansowanie nr POWR.05.01.00-00-0001/18-00/1210/2018/735 z dnia 25 stycznia 2019 r., Zamawiający zobligował się realizować projekt zgodnie z Regulaminem konkursu Profilaktyka Nowotworów Skóry Konkurs nr
POWR.05.01.00-IP.00-005/18 Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie 5.1 Programy profilaktyczne, który w Załączniku nr 18 zawiera obligatoryjne do zastosowania stawki jednostkowe świadczeń zdrowotnych, będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym cena usług będących przedmiotem zamówienia pozostaje stała i nie może stanowić kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osobowy

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usług

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5: Realizacja badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych przez specjalistę dermatologa lub onkologa w województwie łódzkim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych, został
określony w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy, polegającej na zwiększeniu ilości badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych w stosunku do sumarycznej ich liczby określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy, w ramach opcjonalnego zakresu zamówienia. Prawo opcji Zamawiający wykorzysta w sytuacji, gdy wyniknie potrzeba przebadania większej liczby pacjentów niż zakładana w zamówieniu podstawowym. Opcja będzie realizowana na następujących warunkach:
1) Zamawiający ma prawo do uruchomienia opcji w przypadku, gdy całkowita wartość zamówienia podstawowego, wskazanego w § 2 ust. 1 zostanie wyczerpana.
2) W ramach opcji Zamawiający będzie nabywał świadczenia w zakresie badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych po cenach jednostkowych określonych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, przy czym wartość zamówień objętych prawem opcji nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, obejmującego badania wykonane dermatoskopem lub wideodermatoskopem.
3) Uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia pocztą elektroniczną, na adres wskazany w § 3 ust. 11, przy czym zamówienia w ramach opcji mogą być składane wielokrotnie, w terminie realizacji umowy, a Zamawiający nie jest zobligowany do wykorzystania wszystkich środków przewidzianych umową na skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji.
4) Skorzystanie z prawa opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych opcją lub złożenie zamówień w ramach opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością opcji.
5) Usługi w ramach opcji będą realizowane na zasadach i w terminach dotyczących zakresu podstawowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w SWZ.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Potencjał osobowy - 50%,
Dostępność usług - 50%
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XII SWZ.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę wyłącznie na podstawie kryteriów jakościowych, zgodnie z art. 242 ust. 3 ustawy, gdyż z uwagi na zawartą umowę o dofinansowanie nr POWR.05.01.00-00-0001/18-00/1210/2018/735 z dnia 25 stycznia 2019 r., Zamawiający zobligował się realizować projekt zgodnie z Regulaminem konkursu Profilaktyka Nowotworów Skóry Konkurs nr
POWR.05.01.00-IP.00-005/18 Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie 5.1 Programy profilaktyczne, który w Załączniku nr 18 zawiera obligatoryjne do zastosowania stawki jednostkowe świadczeń zdrowotnych, będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym cena usług będących przedmiotem zamówienia pozostaje stała i nie może stanowić kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osobowy

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usług

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6: Realizacja badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych przez specjalistę dermatologa lub onkologa w województwie łódzkim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych, został
określony w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy, polegającej na zwiększeniu ilości badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych w stosunku do sumarycznej ich liczby określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy, w ramach opcjonalnego zakresu zamówienia. Prawo opcji Zamawiający wykorzysta w sytuacji, gdy wyniknie potrzeba przebadania większej liczby pacjentów niż zakładana w zamówieniu podstawowym. Opcja będzie realizowana na następujących warunkach:
1) Zamawiający ma prawo do uruchomienia opcji w przypadku, gdy całkowita wartość zamówienia podstawowego, wskazanego w § 2 ust. 1 zostanie wyczerpana.
2) W ramach opcji Zamawiający będzie nabywał świadczenia w zakresie badań dermatoskopowych i wideodermatoskopowych po cenach jednostkowych określonych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, przy czym wartość zamówień objętych prawem opcji nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, obejmującego badania wykonane dermatoskopem lub wideodermatoskopem.
3) Uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia pocztą elektroniczną, na adres wskazany w § 3 ust. 11, przy czym zamówienia w ramach opcji mogą być składane wielokrotnie, w terminie realizacji umowy, a Zamawiający nie jest zobligowany do wykorzystania wszystkich środków przewidzianych umową na skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji.
4) Skorzystanie z prawa opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych opcją lub złożenie zamówień w ramach opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością opcji.
5) Usługi w ramach opcji będą realizowane na zasadach i w terminach dotyczących zakresu podstawowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w SWZ.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Potencjał osobowy - 50%,
Dostępność usług - 50%
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XII SWZ.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę wyłącznie na podstawie kryteriów jakościowych, zgodnie z art. 242 ust. 3 ustawy, gdyż z uwagi na zawartą umowę o dofinansowanie nr POWR.05.01.00-00-0001/18-00/1210/2018/735 z dnia 25 stycznia 2019 r., Zamawiający zobligował się realizować projekt zgodnie z Regulaminem konkursu Profilaktyka Nowotworów Skóry Konkurs nr
POWR.05.01.00-IP.00-005/18 Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie 5.1 Programy profilaktyczne, który w Załączniku nr 18 zawiera obligatoryjne do zastosowania stawki jednostkowe świadczeń zdrowotnych, będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym cena usług będących przedmiotem zamówienia pozostaje stała i nie może stanowić kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osobowy

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usług

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL), zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2020 r., poz. 295 z późn. zm.).
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą, skierowaną do realizacji zamówienia, zdolną do wykonania zamówienia:
- z tytułem min. lekarza w specjalizacji dermatologa;
lub
- z tytułem min. lekarza onkologa, posiadającego ukończony kurs w zakresie dermatoskopii lub wideodermatoskopii.
Warunki szczegółowo opisane w Rozdziale IX SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ;
2) spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX SWZ.
2. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
3. Środkiem dowodowym na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ jest oświadczenie sporządzone wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ;
2) spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX SWZ.
2. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
3. Środkiem dowodowym na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ jest oświadczenie
sporządzone wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.
4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, Wykonawca zobowiązany
jest złożyć:
1) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: aktualny wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL). Zamawiający dopuszcza złożenie wydruku z listy ksiąg rejestrowych.
2) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wypełniony w Części A.
5. Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, tymczasowo zastępuje wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą .
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 3 i 5, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
8. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 4.
9. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 lub 4 dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.
10. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
11. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IX SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Uwaga! Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 2 SWZ, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 i 4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany na warunkach określonych w § 8 Projektu umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).
1. W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa, mających wpływ na zakres przedmiotu umowy, przy czym cena poszczególnych świadczeń medycznych nie ulegnie zmianie;
2) wydłużenia okresu realizacji umowy w wyniku wydłużenia realizacji Umowy dofinansowania, jeśli wskaźniki tej umowy nie zostaną osiągnięte;
3) zmiany terminu realizacji umowy lub zmiany jej warunków w wyniku zaistnienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia i
inne przyczyny skutkujące zakłóceniem łańcucha dostaw, który uniemożliwia terminową realizację świadczeń medycznych.
2. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) ,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. 2020 poz. 1342),
- na zasadach i w sposób określony w ust. 3 - 14, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
3. Szczegółowe opis dotyczący zmian umowy znajduje się w § 8 Projektu mowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: „Wdrożenie programu profilaktyki czerniaka, raka podstawnokomórkowego, raka płaskonabłonkowego i innych nowotworów skóry oraz stanów ich poprzedzających w województwie mazowieckim i łódzkim”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy o
dofinansowanie POWR.05.01.00-00-0001/18-00/1210/2018/735 z dnia 25 stycznia 2019 r.
2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a), wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c), który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.