Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110169/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10633811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea104657-adc1-4f63-a856-4f1b45912556
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-OB.Db.263.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych (fabrycznie nowych) posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak "B" , "CE" oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach)
1.2. Zamówienie obejmuje:
ZASILACZ UPS 60 kVA/ 60 kW, 3/3
1. Zasilacz UPS dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
2. Moc znamionowa 60 kVA/ 60 kW;
3. Zasilanie 3 fazowe / wyjście 3 fazowe;
4. Rodzaj pracy true on-line (podwójne przetwarzanie energii) VFI-SS-111;
5. Czas podtrzymania 60 minut przy obciążeniu 40kW, przy napięciu końcowym rozładowania 10,2 [V/akumulator];
6. Akumulatory (VRLA) bezobsługowe, kwasowo-ołowiowe, wykonane w technologii AGM o projektowanej żywotności 15 lat (dla pracy buforowej) Very Long Life wg Eurobat. Baterie umieszczone na zewnętrznym stelażu;
7. Zasilacz przystosowany do pracy równoległej ze wspólnej baterii;
8. Bezprzerwowe przełączniki obejściowe (by-pass) - dwa wewnętrzne przełączniki obejściowe: jeden elektroniczny (statyczny), drugi ręczny serwisowy;
9. Zasilanie dwutorowe (dual input);
10. Zasilacz wyposażony w standardzie w soft-start regulowanym;
11. Tolerancja napięcia na wejściu 400 V ±20% (w pełnym zakresie obciążenia)
12. Tolerancja napięcia na wejściu 240-480V (przy obciążeniu 50%)
13. Zniekształcenia prądu wejściowego THDi <3% dla 100% obciążenia przy źródle napięcia THDu <1% technologia IGBT;
14. Sprawność AC/AC urządzenia nie mniejsza niż 96% w przedziale 25%-100% obciążenia
15. Stabilizacja napięcia wyjściowego przy obciążeniu statycznym +/- 0,5%;
16. Stabilizacja napięcia wyjściowego przy obciążeniu dynamicznym (obciążenie rezystancyjne) zmieniający się 100%-20%-100% - ±1% w ciągu 20 ms;
17. Tolerancja częstotliwości na wejściu w przedziale 40-72 Hz.
18. Stabilizacja częstotliwości napięcia wyjściowego przy pracy z baterii - 0,01%;
19. Współczynnik zniekształceń napięcia wyjściowego przy obciążeniu rezystancyjnym liniowym THDu - maks. 1%;
20. Współczynnik zniekształceń napięcia wyjściowego przy równomiernym obciążeniu nieliniowym THDu - maks. 1,5%;
21. Przeciążalność falownika - 103% nieskończenie; 110%-60 minut; 125% - 10 min.; 150% przez 60 sekund; 200% przez 0,5 sekund; > 200% przez 0,2 sekund;
22. Prąd zwarciowy falownika 2,7In przez 200ms, następnie 1,5In przez 300ms;
23. Przeciążalność bypassu 110% nieskończenie; 125% przez 60min; 150%- 10min; 200%-1mim; >200%- 20 sekund;
24. Sposoby komunikacji - RS 232, USB, SNMP;
25. Dwa złącza interfejsów, jednoczesna komunikacja z zewnętrznym bypassem serwisowym, wyłącznikiem ppoż.;
26. Interfejs EPO (wył. ppoż.);
27. Panel dotykowy min 5” min 480x272 pikseli, wyświetlanie alarmów, parametrów możliwością pomiarów parametrów energii, wyświetlanie oscylogramów;
28. Diagnostyka parametrów urządzenia UPS i baterii - menu w języku polskim - automatyczna diagnostyka parametrów urządzenia UPS i baterii na panelu zasilacza UPS oraz z wykorzystaniem oprogramowania (interfejs SNMP);
29. Zabezpieczony hasłem dostęp do istotnych funkcji zasilacza;
30. Testy bateryjne - test stanu baterii;
31. Zabezpieczenie przed zasilaniem zwrotnym (tzw. backfeed protection) zgodne z normą EN 62040-3;
32. Oprogramowanie do kontroli i zarządzania pracą urządzenia ze stacji roboczej z wykorzystaniem
protokołu SNMP (TCP/IP, HTTP); adapter sieciowy SNMP pracujący jako strona WWW (opcja);
33. ModBus,
34. Bypass zewnętrzny serwisowy wyposażony w styk wyprzedzający.
35. Rejestr zdarzeń o pojemności co najmniej 960 komunikatów, dziennik zdarzeń w zasilaczu UPS oraz
komunikaty serwisowe;
36. Monitorowanie stanu baterii i czasu autonomii uwzględniające wiek baterii, jej charakterystyki mocowe i stopień naładowania - stan baterii + autonomia mierzona w czasie rzeczywistym wyświetlana na panelu dotykowym;
37. Ochrona baterii – zaawansowany system ładowania i kontroli baterii
38. Możliwość zmiany ilości baterii w stringu (od 30 do 44 szt.)
39. Możliwość zmiany ilości baterii w stringu (od 40 do 44 szt. bez utraty mocy nominalnej urządzenia)
40. Możliwość rozbudowy ładowarki akumulatorów z 10 A do 30 A.
41. Połączenia kablowe wejścia i wyjścia - dostępne z przodu;
42. Rozruch zasilacza z baterii bez obecnej sieci - tzw. „zimny start”;
43. Możliwość pracy równoległej zasilaczy UPS do ośmiu jednostek (N+1) i pracy równoległej z jednostką o tej samej mocy dla tej samej serii zasilaczy UPS;
44. Tryb ekonomiczny pracy urządzenia z czasem przełączania z bypassu na falownik 2 ms;
45. Tryb SMART - tryb inteligentnej pracy UPS; przy wahaniach napięcia sieci poza ustawione w UPS granice tolerancji - praca z falownika, przy napięciu sieci w granicach tolerancji ustawionych w UPS - praca z by-passu elektronicznego;
46. Spełnienie norm bezpieczeństwa - IEC EN 62040-1:,
47. Spełnienie norm elektromagnetycznych - IEC EN 62040-2:
48. Spełnienie norm dot. metod określania wydajności i wymagań testowych IEC EN 62040-3:
49. Spełnienie dyrektyw Europejskich - LVD 2014/35/EU, EMC 2014/30/EU, RoHS 2011/65/EU
50. Wymiary zasilacza UPS nie przekraczające szer. 440 mm, głęb. 840 mm, wys. 1320 mm;
51. Maksymalna masa urządzenia bez baterii 115 kg
52. Poziom hałasu poniżej 52dBA +/- 2dBA z 1 m (100% obciążenia);
53. Poziom hałasu poniżej 40dBA +/- 2dBA z 1 m (SMART ACTIVE);
54. Straty ciepła przy 100% obciążenia 1,21 kW +/- 5%;
55. Deklaracja zgodności CE dla oferowanego zasilacza UPS potwierdzająca zgodność wyrobu z wymaganymi dyrektywami Unii Europejskiej;
56. Dostawca UPS ma dostarczyć zewnętrzny bypass serwisowy (Bypass zewnętrzny serwisowy 100A).
1.3. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
1.4. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
1.4.1. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wolny od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
1.4.2. Od dostawy wymaga się potwierdzenia spełnienia wszystkich wymaganych parametrów technicznych z załączeniem kart katalogowych.
1.4.3. Wraz z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
1.4.4. Wymagany okres gwarancji wynosi – min. 24 miesiące.
1.4.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
1.4.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).
1.4.7. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Sokółka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 40
1.4.8. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
1.4.9. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający stwierdza co następuje:1. OFERTA nr 1 Riello Delta Power Sp. z o.o., ul. Krasnowolska 82R, 02-849 Warszawa
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowa oferta została złożona w postaci elektronicznej, jako plik (.pdf), ale bez opatrzenia go prawidłowo złożonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, możliwym do zweryfikowania. (...) W związku z tym, że oferta Wykonawcy nie spełnia wymogów formalnych przewidzianych w elektronicznych postępowaniach o zamówienie publiczne, podlega odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3) - 4) Ustawy PZP w związku z art. 73 § 1 i art. 78 1 § 1 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.
2. OFERTA nr 2 Fast Group Sp. z o.o., al. 3 maja 12, 00-391 Warszawa
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, w toku badania i oceny oferty Wykonawcy, stwierdził, iż oferowany przedmiot zamówienia zawarty w ofercie, odpowiednio w części oferty, Tabela nr 1b „Zestawienie parametrów” w wierszach opisanych poniżej, nie mógł zostać pozytywnie zidentyfikowany przez Zamawiającego jako zgodny z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania, tj. poszczególne oferowane przez Wykonawcę asortymenty nie znalazły potwierdzenia we wskazanych w ofercie przez Wykonawcę opisach(...)
3. OFERTA nr 3 COMEX S.A., ul. Jesienna 21, 80-298 Gdańsk
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, w toku badania i oceny oferty Wykonawcy, stwierdził, że w Załączniku nr 1 do SWZ „Oferta na wykonanie zamówienia” w część 1b w Tabeli Zestawienie wymaganych parametrów w punkcie 53 – Poziom hałasu poniżej 40 dBA +/- 2dBA (SMART ACTIVE) w kolumnie „Parametr oferowany, nr strony w katalogu/prospekcie” wymagał wpisania TAK oraz podania nr strony katalogu/prospektu potwierdzającego posiadany parametr, jako potwierdzenia spełniania wymaganych warunków. Wykonawca wpisał: „NIE”. Wykonawca jednoznacznie zasugerował, że proponowany przez niego asortyment jest niezgodny z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania. W związku z powyższym treść oferty staje się w ocenie Zamawiającego niezgodna z warunkami zamówienia.
4. OFERTA nr 4 Bogusław Paszko prowadzący działalność pod firmą AGMA Bogusław Paszko wspólnik spółki cywilnej Dariusz Krzywicki prowadzący działalność pod firmą AGMA Dariusz Krzywicki wspólnik spółki cywilnej, spółka cywilna, ul. Kolejowa nr 4, 16-100 Sokółka
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, w toku badania i oceny oferty Wykonawcy stwierdził, że w Załączniku nr 1 do SWZ „Oferta na wykonanie zamówienia” w część 1b w Tabeli Zestawienie wymaganych parametrów „Zestawienie parametrów” w wierszach opisanych poniżej, nie mógł zostać pozytywnie zidentyfikowany przez Zamawiającego jako zgodny z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania, tj. poszczególne oferowane przez Wykonawcę asortymenty nie znalazły potwierdzenia we wskazanych w ofercie przez Wykonawcę opisach(...)
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie oferty podlegają odrzuceniu z mocy przesłanek zawartych w Ustawie PZP. W związku z powyższym Zamawiający na mocy art. 255 pkt 2), stosownie do treści przesłanki tam zawartej, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ „[…] wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu […]”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 3)-4) Ustawy PZP (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), w związku z art. 73 § 1 i art. 78 1 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny oraz w związku art. 226 ust 1 pkt 5) Ustawy PZP (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192372,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów elektrycznych związanych z oświetleniem zewnętrznym na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż wyposażenia medycznego (kasetonów elektryczno-gazowych) na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej samobieżnej z osprzętem
- Zakup i dostawa kruszyw do realizacji rozbudowy i przebudowy drogi powiatowej nr 1303B Bogusze - Gilbowszczyzna
- Modernizacja Przedszkola Nr 1 w Sokółce w zakresie dostosowania do przepisów p.poż
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń, oprogramowania i usług podnoszących poziom bezpieczeństwa informatycznego w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu "IN SERVICE ++" współfinansowanego ze środków UE w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027.
- Dostawa ścianek przeciwpowodziowych
- Dostawa i montaż UPS dla Radioterapii Wojewódzkiego Szpitala im Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Gościeradów zwiększających odporność na cyberataki, wraz z wdrożeniem w ramach realizacji grantu Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.