Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211758/01 - Wynik z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w ramach realizacji zadania „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” LTPL00315 NATURE AND PEOPLE z podziałem na 5 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388033600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cee.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cee.elk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w ramach realizacji zadania „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” LTPL00315 NATURE AND PEOPLE z podziałem na 5 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4961a320-5500-4acc-9d81-4006edcb833d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056007/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi w ramach realizacji zadania „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” LTPL00315 NATURE AND PEOPLE z podziałem na 5 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4961a320-5500-4acc-9d81-4006edcb833d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty
elektronicznej – biuro@cee.elk.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«.(..)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Centrum Edukacji Ekologicznej jest Dyrektor Centrum Edukacji Ekologicznej, ul. Parkowa 12, 19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Centrum Edukacji Ekologicznej, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Centrum Edukacji Ekologicznej za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Usługi w ramach realizacji zadania „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski” z podziałem na 5 części, nr sprawy: CEE.261.01.2025, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu zabezpieczenie o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CEE.261.01.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 147816,25 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Warsztaty „Las w słoiku”
Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
Warsztaty „Las w słoiku”: cztery dla dzieci i jeden dla dorosłych, 30 uczestników na warsztat.
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów warsztatowych i przeprowadzenie warsztatów „Las w słoiku”: 4 warsztaty dla dzieci, jeden warsztat dla osób dorosłych, (po 30 osób na warsztatach).
2) Uczestnikami warsztatu będą mieszkańcy Ełku (osoby dorosłe dzieci i osoby niepełnosprawne), biorący udział w wydarzeniu organizowanym w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
3) Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu pt. „Warsztaty „Las w słoiku””. Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
4) Celem projektu jest poszerzanie wiedzy społeczeństwa na temat zielonej infrastruktury i ochrony przyrody za pomocą nowego sprzętu edukacyjnego, kreatywnych programów edukacyjnych i warsztatów w Kownie i Ełku, integrujących profesjonalistów zajmujących się ochroną przyrody, lokalne społeczności – dzieci, dorosłych i osoby niepełnosprawne.
5) Termin wykonania usługi 120 dni od podpisania umowy. Data warsztatów będzie ustalona po zawarciu umowy. Warsztaty zostaną przeprowadzone w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku, w przedziale czasowym między godziną 9.00 a 18.00.
6) Warsztaty powinny trwać do 1 – 1,5 godzin zegarowych w przedziale czasowym. Dokładna godzina warsztatów zostanie określona co najmniej 3 dni przed wydarzeniem.
7) Zakłada się, że w jednych warsztatach weźmie udział maksymalnie 30 osób spośród wszystkich chętnych do udziału w warsztatach. Ograniczenie to wynika z możliwości przeprowadzenia warsztatów przez jednego szkoleniowca, oraz wielkości Sali edukacyjnej, które Zamawiający udostępni Wykonawcy. Zamawiający zabezpiecza zaplecze techniczne w postaci stołów, miejsc do siedzenia.
8) Zamawiający przewiduje udział uczestników w każdym wieku, zarówno dorosłych, osób niepełnosprawnych jak i dzieci.
9) Zastosowane metody warsztatowe muszą uwzględniać indywidualne możliwości każdego z uczestników.
10) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób zapewniający pełen profesjonalizm i należytą staranność działania.
11) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i/lub doświadczenie w prowadzeniu warsztatu.
12) Dla wszystkich uczestników warsztaty są bezpłatne.
13) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca w trakcie realizacji warsztatu zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym i jego pracownikami w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy.
15) Osoby zaangażowane przez Wykonawcę będą w trakcie prowadzenia spotkania odpowiedzialne za bezpieczeństwo osób w nich uczestniczących.
16) Warsztaty powinny być prowadzone w atrakcyjnej i ciekawej dla uczestników formie.
17) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników podczas świadczenia wsparcia o współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „ Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE).
18) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad opisanych w Podręczniku program 2021-2027 Interreg Europa. Wykonawca winien zamieszczać i przekazywać informacje o wykonywaniu usługi w ramach realizacji Projektu przez Zamawiającego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących logotypów zgodnie z ww. Podręcznikiem oraz logo Zamawiającego. Powyższe wymagania dotyczą, m.in.:
- zamieszczania informacji o dofinansowaniu Projektu ze środków Funduszy Europejskich w każdym miejscu, gdzie zastosowanie będzie miało informowanie o Projekcie; wraz z logo zgodnie z wytycznymi.
https://lietuva-polska.eu/wp-content/uploads/2025/02/Communication-guidelines-2025.pdf
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 1 opisano w załączniku nr 1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla część 1 - Warsztaty „Las w słoiku”
4.2.5.) Wartość części: 12531,71 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Doświadczenie osób 40
2. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik
3. Kryterium Doświadczenie osób (Wd)
Oferta, w której wykonawca zadeklaruje, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, tj. osoba która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie warsztatów posiadająca wykształcenie florystyczne (ukończony kurs florystyczny, bądź ukończenie szkoły specjalistycznej o kursie florystycznym), ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 warsztatów/szkoleń z zakresu florystyki, oferta otrzyma 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty ofercie w kryterium doświadczenie osób na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.
W przypadku braku powyższej deklaracji oferta otrzyma 0 pkt., w tym kryterium.
4. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wd
W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wd – wynik punktowy w kryterium doświadczenie osób
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Warsztaty „Obrazy z mchu chrobotka”
Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów warsztatowych i przeprowadzenie warsztatów ”Obraz z mchu chrobotka”: 3 warsztaty dla dzieci, 1 warsztat dla osób dorosłych oraz seniorów oraz 1 warsztat dla osób dorosłych z Polski i z Litwy w ramach wymiany doświadczeń (15 osób LT – 15 osób PL).
2) Uczestnikami warsztatu będą mieszkańcy Ełku oraz osoby przyjeżdzające z Litwy w ramach wymiany doświadczeń (osoby dorosłe, młodzież, osoby niepełnosprawne) biorący udział w wydarzeniu organizowanym w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
3) Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu pt. „Warsztaty Obraz z mchu chrobotka”. Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
4) Celem projektu jest poszerzanie wiedzy społeczeństwa na temat zielonej infrastruktury i ochrony przyrody za pomocą nowego sprzętu edukacyjnego, kreatywnych programów edukacyjnych i warsztatów w Kownie i Ełku, integrujących profesjonalistów zajmujących się ochroną przyrody, lokalne społeczności – dzieci, dorosłych i osoby niepełnosprawne.
5) Termin wykonania usługi 120 dni od podpisania umowy. Data warsztatów będzie ustalona po zawarciu umowy. Warsztaty zostaną przeprowadzone w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku, w przedziale czasowym między godziną 9.00 a 18.00.
6) Warsztaty powinny trwać do 1 – 1,5 godzin zegarowych w przedziale czasowym, o którym mowa w ust. 5 Dokładna godzina warsztatów zostanie określona co najmniej 3 dni przed wydarzeniem.
7) Zakłada się, że w warsztatach weźmie udział po maksymalnie 30 osób na jedną grupę spośród wszystkich chętnych do udziału w warsztatach. Ograniczenie to wynika z wielkości Sali edukacyjnej, które Zamawiający udostępni Wykonawcy. Zamawiający zabezpiecza zaplecze techniczne w postaci stołów, miejsc do siedzenia.
8) Zamawiający przewiduje udział uczestników w każdym wieku, zarówno dorosłych, osób niepełnosprawnych jak i dzieci.
9) Zastosowane metody warsztatowe muszą uwzględniać indywidualne możliwości każdego z uczestników.
10) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób zapewniający pełen profesjonalizm i należytą staranność działania.
11) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i/lub doświadczenie w prowadzeniu warsztatu.
12) Dla wszystkich uczestników warsztaty są bezpłatne.
13) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca w trakcie realizacji warsztatu zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym i jego pracownikami w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy.
15) Osoby zaangażowane przez Wykonawcę będą w trakcie prowadzenia spotkania odpowiedzialne za bezpieczeństwo osób w nich uczestniczących.
16) Warsztaty powinny być prowadzone w atrakcyjnej i ciekawej dla uczestników formie.
17) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników podczas świadczenia wsparcia o współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „ Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE).
18) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad opisanych w Podręczniku program 2021-2027 Interreg Europa. Wykonawca winien zamieszczać i przekazywać informacje o wykonywaniu usługi w ramach realizacji Projektu przez Zamawiającego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących logotypów zgodnie z ww. Podręcznikiem oraz logo Zamawiającego. Powyższe wymagania dotyczą, m.in.:
- zamieszczania informacji o dofinansowaniu Projektu ze środków Funduszy Europejskich w każdym miejscu, gdzie zastosowanie będzie miało informowanie o Projekcie; wraz z logo zgodnie z wytycznymi.
https://lietuva-polska.eu/wp-content/uploads/2025/02/Communication-guidelines-2025.pdf
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 2 opisano w załączniku nr 2 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla część 2 - Warsztaty „Obrazy z mchu chrobotka”
4.2.5.) Wartość części: 15707,31 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Doświadczenie osób 40
2. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik
3. Kryterium Doświadczenie osób (Wd)
Oferta, w której wykonawca zadeklaruje, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, tj. osoba która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie warsztatów posiadająca wykształcenie florystyczne (ukończony kurs florystyczny, bądź ukończenie szkoły specjalistycznej o kursie florystycznym), ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 warsztatów/szkoleń z zakresu florystyki, oferta otrzyma 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty ofercie w kryterium doświadczenie osób na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.
W przypadku braku powyższej deklaracji oferta otrzyma 0 pkt., w tym kryterium.
4. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wd
W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wd – wynik punktowy w kryterium doświadczenie osób
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Warsztaty projektowania ogrodów przydomowych wraz z ich tworzeniem
Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów warsztatowych i przeprowadzenie warsztatów z projektowania ogrodów przydomowych wraz z ich stworzeniem przez mieszkańców Ełku i Litwy.
2) Usługa zewnętrzna obejmująca wizytę projektanta, opracowanie programu warsztatów i materiałów, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, projektant do zaprojektowania ogrodu przydomowego i materiałów (co najmniej donice drewniane, roślinność, gleba)
3) Uczestnikami warsztatu będą mieszkańcy Ełku (15 osób) (osoby dorosłe, młodzież i osoby niepełnosprawne), oraz przedstawiciele z Litwy (15 osób), łącznie 30 osób, biorących udział w wydarzeniu organizowanym w budynku i ogrodzie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku w dniu.
4) Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu pt. LTPL00315 NATURE AND PEOPLE „Warsztaty projektowania ogrodów przydomowych wraz z ich tworzeniem”. Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
5) Celem projektu jest poszerzanie wiedzy społeczeństwa na temat zielonej infrastruktury i ochrony przyrody za pomocą nowego sprzętu edukacyjnego, kreatywnych programów edukacyjnych i warsztatów w Kownie i Ełku, integrujących profesjonalistów zajmujących się ochroną przyrody, lokalne społeczności – dzieci, dorosłych i osoby niepełnosprawne.
6) Termin wykonania usługi 120 dni od podpisania umowy. Data warsztatów będzie ustalona po zawarciu umowy. Warsztaty zostaną przeprowadzone w ogrodzie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku, w przedziale czasowym między godziną 9.00 a 18.00.
7) Warsztaty powinny trwać od 2,5 - 3 godzin zegarowych. Dokładna godzina warsztatów zostanie określona co najmniej 3 dni przed wydarzeniem.
8) Zastosowane metody warsztatowe muszą uwzględniać indywidualne możliwości każdego z uczestników.
9) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób zapewniający pełen profesjonalizm i należytą staranność działania.
10) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i/lub doświadczenie w prowadzeniu warsztatu.
11) Dla wszystkich uczestników warsztaty są bezpłatne.
12) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
13) Wykonawca w trakcie realizacji warsztatu zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym i jego pracownikami w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy.
14) Osoby zaangażowane przez Wykonawcę będą w trakcie prowadzenia spotkania odpowiedzialne za bezpieczeństwo osób w nich uczestniczących.
15) Warsztaty powinny być prowadzone w atrakcyjnej i ciekawej dla uczestników formie.
16) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników podczas realizacji warsztatów o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „ Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE).
17) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad opisanych w Podręczniku program 2021-2027 Interreg Europa. Wykonawca winien zamieszczać i przekazywać informacje o wykonywaniu usługi w ramach realizacji Projektu przez Zamawiającego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących logotypów zgodnie z ww. Podręcznikiem oraz logo Zamawiającego. Powyższe wymagania dotyczą, m.in.:
- zamieszczania informacji o dofinansowaniu Projektu ze środków Funduszy Europejskich w każdym miejscu, gdzie zastosowanie będzie miało informowanie o Projekcie; wraz z logo zgodnie z wytycznymi.
https://lietuva-polska.eu/wp-content/uploads/2025/02/Communication-guidelines-2025.pdf
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 3 opisano w załączniku nr 3 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla część 3 – Warsztaty projektowania ogrodów przydomowych wraz z ich tworzeniem.
4.2.5.) Wartość części: 32131,71 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Doświadczenie osób 40
2. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik
3. Kryterium Doświadczenie osób (Wd)
Oferta, w której wykonawca zadeklaruje, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, tj. osoba która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie warsztatów posiada wykształcenie kierunkowe z zakresu nauk biologicznych lub nauk o ziemi, lub architektury krajobrazu, ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 warsztatów/szkoleń z zakresu bioróżnorodności, oferta otrzyma 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty ofercie w kryterium doświadczenie osób na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.
W przypadku braku powyższej deklaracji oferta otrzyma 0 pkt., w tym kryterium.
4. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wd
W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wd – wynik punktowy w kryterium doświadczenie osób
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Prelekcja dla mieszkańców Ełku połączona z budową (z ich pomocą) ściany z chrobotka reniferowego
Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, Program stanowi kontynuację współpracy rozpoczętej w ramach Programu współpracy transgranicznej EWT Litwa-Polska 2007-2013 i 2014-2020. realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
„Prelekcja dla mieszkańców Ełku połączona z budową (z ich pomocą) ściany z chrobotka reniferowego”
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów warsztatowych i przeprowadzenie od 1,5 - 2 godzin zegarowych prelekcji/szkolenia dla mieszkańców Ełku (ok. 30 uczestników, w tym seniorów, młodzieży oraz osób niepełnosprawnych), wraz z tworzeniem ściany z mchu i chrobotka reniferowego (z ich pomocą). Może to obejmować przygotowanie podłoża, przymocowanie elementów, układanie i utrwalanie mchu/chrobotka lub inne prace w siedzibie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku (CEE),
2) Usługa zewnętrzna obejmująca zakup mchu płaskiego, mchu poduszkowego, mchu reniferowego, roślin stabilizowanych, materiałów na wystawę (klej na gorąco, pistolet do klejenia, nożyczki), transport, koszty montażu na ścianie i przeprowadzenia lekcji.
3) Uczestnikami warsztatu będą mieszkańcy Ełku (osoby dorosłe dzieci i osoby niepełnosprawne), biorący udział w wydarzeniu organizowanym w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
4) Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu pt. „Prelekcja dla mieszkańców Ełku połączona z budową ściany z chrobotka reniferowego . Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
5) Celem projektu jest poszerzanie wiedzy społeczeństwa na temat zielonej infrastruktury i ochrony przyrody za pomocą nowego sprzętu edukacyjnego, kreatywnych programów edukacyjnych i warsztatów w Kownie i Ełku, integrujących profesjonalistów zajmujących się ochroną przyrody, lokalne społeczności – dzieci, dorosłych i osoby niepełnosprawne.
6) Termin wykonania usługi 120 dni od podpisania umowy. Data warsztatów będzie ustalona po zawarciu umowy. Warsztaty zostaną przeprowadzone w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku, w przedziale czasowym między godziną 9.00 a 18.00.
7) Warsztaty powinny trwać od 1,5 - 2 godzin zegarowych. Dokładna godzina warsztatów zostanie określona co najmniej 3 dni przed wydarzeniem. Budowa ściany z chrobotka reniferowego (17m2) powinna trwać do jednego dnia roboczego, w dniu przeprowadzenia warsztatów.
8) Zakłada się, że w warsztatach weźmie udział maksymalnie 30 osób spośród wszystkich chętnych do udziału w warsztatach. Ograniczenie to wynika z możliwości przeprowadzenia warsztatów przez jednego szkoleniowca, oraz wielkości Sali edukacyjnej, które Zamawiający udostępni Wykonawcy. Zamawiający zabezpiecza zaplecze techniczne w postaci stołów, miejsc do siedzenia.
9) Zamawiający przewiduje udział uczestników w każdym wieku, zarówno dorosłych, osób niepełnosprawnych jak i dzieci.
10) Zastosowane metody warsztatowe muszą uwzględniać indywidualne możliwości każdego z uczestników.
11) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób zapewniający pełen profesjonalizm i należytą staranność działania.
12) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i/lub doświadczenie w prowadzeniu warsztatu.
13) Dla wszystkich uczestników warsztaty są bezpłatne.
14) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
15) Wykonawca w trakcie realizacji warsztatu zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym i jego pracownikami w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy.
16) Osoby zaangażowane przez Wykonawcę będą w trakcie prowadzenia spotkania odpowiedzialne za bezpieczeństwo osób w nich uczestniczących.
17) Warsztaty powinny być prowadzone w atrakcyjnej i ciekawej dla uczestników formie.
18) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników podczas realizacji warsztatów o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „ Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE).
19) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad opisanych w Podręczniku program 2021-2027 Interreg Europa. Wykonawca winien zamieszczać i przekazywać informacje o wykonywaniu usługi w ramach realizacji Projektu przez Zamawiającego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących logotypów zgodnie z ww. Podręcznikiem oraz logo Zamawiającego. Powyższe wymagania dotyczą, m.in.:
- zamieszczania informacji o dofinansowaniu Projektu ze środków Funduszy Europejskich w każdym miejscu, gdzie zastosowanie będzie miało informowanie o Projekcie; wraz z logo zgodnie z wytycznymi.
https://lietuva-polska.eu/wp-content/uploads/2025/02/Communication-guidelines-2025.pdf
20) Wykonawca udziela gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia: co najmniej 12 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 4 opisano w załączniku nr 4 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla część 4 - :„Prelekcja dla mieszkańców Ełku połączona z budową (z ich pomocą) ściany z chrobotka reniferowego”
4.2.5.) Wartość części: 58455,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40
2. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik
3. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta, zawierająca gwarancję na wykonaną ścianę z mchu i chrobotka reniferowego powyżej 24 miesięcy, otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.
Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40
Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 12 miesięcy
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 12 miesięcy
Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 12-miesięcznej gwarancji, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 24 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 24 miesiące.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 12 pełnych miesięcy, oferta z gwarancją poniżej 12 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
4. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wg
W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium doświadczenie osób
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Warsztaty poświęcone projektowaniu i tworzeniu wysp hydrofitowych
Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów warsztatowych i przeprowadzenie warsztatów poświęconych projektowaniu I tworzeniu wysp hydrofitowych. Warsztaty prowadzone dla 30 uczestników: osoby dorosłe, młodzież, dzieci I osoby niepełnosprawne.
2) Usługa zewnętrzna obejmująca jedne warsztaty dla 30 osób, wizyta w terenie z projektantem, budowa 4 wysp różnej wielkości, materiały: co najmniej deski, śruby, butelki, opaski zaciskowe, tkanina jutowa, sadzonki roślin, sznurek sizalowy, słoma owsiana, podłoże do roślin wodnych.
3) Uczestnikami warsztatu będą mieszkańcy Ełku(osoby dorosłe, młodzież i osoby niepełnosprawne) biorących udział w wydarzeniu organizowanym w budynku i ogrodzie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
4) Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu pt. „Warsztaty poświęcone projektowaniu i tworzeniu wysp hydrofitowych”. Usługa jest realizowana w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE), finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, realizowanego przez Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
5) Celem projektu jest poszerzanie wiedzy społeczeństwa na temat zielonej infrastruktury i ochrony przyrody za pomocą nowego sprzętu edukacyjnego, kreatywnych programów edukacyjnych i warsztatów w Kownie i Ełku, integrujących profesjonalistów zajmujących się ochroną przyrody, lokalne społeczności – dzieci, dorosłych i osoby niepełnosprawne.
6) Termin wykonania usługi 120 dni od podpisania umowy. Data warsztatów będzie ustalona po zawarciu umowy. Warsztaty zostaną przeprowadzone w ogrodzie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku, w przedziale czasowym między godziną 9.00 a 18.00.
7) Warsztaty powinny trwać od 2,5 - 3 godzin zegarowych w przedziale czasowym, o którym mowa w ust. 6. Dokładna godzina warsztatów zostanie określona co najmniej 3 dni przed wydarzeniem.
8) Zamawiający przewiduje udział uczestników w każdym wieku, zarówno dorosłych, osób niepełnosprawnych jak i dzieci.
9) Zastosowane metody warsztatowe muszą uwzględniać indywidualne możliwości każdego z uczestników.
10) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób zapewniający pełen profesjonalizm i należytą staranność działania.
11) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i/lub doświadczenie w prowadzeniu warsztatu.
12) Dla wszystkich uczestników warsztaty są bezpłatne.
13) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca w trakcie realizacji warsztatu zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym i jego pracownikami w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy.
15) Osoby zaangażowane przez Wykonawcę będą w trakcie prowadzenia spotkania odpowiedzialne za bezpieczeństwo osób w nich uczestniczących.
16) Warsztaty powinny być prowadzone w atrakcyjnej i ciekawej dla uczestników formie.
17) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników podczas realizacji warsztatów o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027. LTPL00315 „ Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski ” (NATURE AND PEOPLE).
18) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad opisanych w Podręczniku program 2021-2027 Interreg Europa. Wykonawca winien zamieszczać i przekazywać informacje o wykonywaniu usługi w ramach realizacji Projektu przez Zamawiającego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących logotypów zgodnie z ww. Podręcznikiem oraz logo Zamawiającego. Powyższe wymagania dotyczą, m.in.:
- zamieszczania informacji o dofinansowaniu Projektu ze środków Funduszy Europejskich w każdym miejscu, gdzie zastosowanie będzie miało informowanie o Projekcie; wraz z logo zgodnie z wytycznymi.
https://lietuva-polska.eu/wp-content/uploads/2025/02/Communication-guidelines-2025.pdf
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 5 opisano w załączniku nr 5 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla część 5 - Warsztaty poświęcone projektowaniu i tworzeniu wysp hydrofitowych.
4.2.5.) Wartość części: 28990,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Doświadczenie osób 40
2. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik
3. Kryterium Doświadczenie osób (Wd)
Oferta, w której wykonawca zadeklaruje, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, tj. osoba która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie warsztatów posiada wykształcenie kierunkowe z zakresu nauk biologicznych lub nauk o ziemi, lub architektury krajobrazu, ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 warsztatów/szkoleń z zakresu zagadnień związanych z jakością wód powierzchniowych, oferta otrzyma 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty ofercie w kryterium doświadczenie osób na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.
W przypadku braku powyższej deklaracji oferta otrzyma 0 pkt., w tym kryterium.
4. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wd
W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wd – wynik punktowy w kryterium doświadczenie osób
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa- część 1, 2, 4:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 warsztaty/szkolenia z zakresu florystyki.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. osoba która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie warsztatów posiada wykształcenie florystyczne (ukończony kurs florystyczny, bądź ukończenie szkoły specjalistycznej o kursie florystycznym).
- część 3:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 warsztaty/szkolenia z zakresu bioróżnorodności.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. osoba która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie warsztatów posiada wykształcenie kierunkowe z zakresu nauk biologicznych lub nauk o ziemi, lub architektury krajobrazu.
- część 5:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 warsztaty/szkolenia z zakresu zagadnień związanych z jakością wód powierzchniowych.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. osoba która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie warsztatów posiada wykształcenie kierunkowe z zakresu nauk biologicznych lub nauk o ziemi, lub architektury krajobrazu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa VIII.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.c) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w VIII.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
- Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. VIII.3.a) SWZ (tj. wykaz wykonanych usług), dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi:
a) klęskami żywiołowymi, w tym wystąpieniem epidemii,
2) stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw takie jak np. niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń harmonogramu dostaw, protestów mieszkańców.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-2) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków, które te okoliczności wywołały.
2. Zmiany wynikające ze zmiany aktów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia i jego rozliczenia finansowego w tym:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
II. Wykonawca do oferty (oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SWZ, a wymaganych do złożenia wraz z ofertą) dołącza również:
a) Formularz ofertowy – interaktywny formularz dostępny na ezamówienia.gov.pl w widoku przedmiotowego postępowania;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu umowy dla wszystkich części: 120 dni od dnia podpisania umowy.
Uwaga: data realizacji poszczególnych warsztatów będzie ustalona po podpisaniu umowy.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Ełku
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Przygotowanie i przeprowadzenie prelekcji podczas konferencji "Innowacje - Pomiary - Akredytacje"
- Usługa organizacji zajęć aktywizujących i psychologicznych w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Choszcznie w ramach projektu "Social Silver"
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy i specjalistę ds. doradztwa zawodowego, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie "Kompetentni na start" - runda I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.