Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055344/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138464 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Paradyż
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82
1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gminaparadyz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba0ef2ba-b4a4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002636/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055344/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1359315,44 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 3 (trzech) budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Paradyż w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż – etap II”.2.Projekt realizowany jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, co obliguje Wykonawcę do samodzielnego wykonania dokumentacji projektowej na postawie przekazanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z audytami energetycznymi i uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i decyzji o pozwoleniu na budowę/modernizację obiektu.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części (zadania):
a. Część I zamówienia – zadanie nr 1 pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku”; adres: Przyłęk 87, dz. nr 1281
W ramach zadania przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów instalacji, źródła ciepła.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziano następujące prace termomodernizacyjne:
- Wymiana źródła ciepła na sprężarkową gruntową pompę ciepła napędzaną elektrycznie, pracującą na cele c.o. i c.w.u.,
- Wymiana całej instalacji c.o. na nową;
- Budowa instalacji c.w.u.;
- Budowa instalacji PV do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne.
Oraz roboty towarzyszące: rozbiórka istniejącego komina i kotłowni węglowej i prace związane z naprawami po ułożeniu nowych instalacji oraz zakończeniu prac montażowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 504777,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 3 (trzech) budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Paradyż w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż – etap II”.2.Projekt realizowany jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, co obliguje Wykonawcę do samodzielnego wykonania dokumentacji projektowej na postawie przekazanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z audytami energetycznymi i uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i decyzji o pozwoleniu na budowę/modernizację obiektu.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części (zadania):
b. Część II zamówienia – zadanie nr 2 pn. „Termomodernizacja budynku świetlicy
w Kazimierzowie”; adres: Kazimierzów 33, działka nr 775/3.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów instalacji, źródła ciepła
W ramach przedmiotowego zadania przewidziano następujące prace termomodernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych
- Ocieplenie stropu na parterem wraz z wymianą pokrycia dachu
- Wymiana części okien
- Wymiana drzwi zewnętrznych
- Budowa instalacji grzewczej;
- Budowa instalacji c.w.u.;
- Budowa źródła ciepła- gruntowa pompa ciepła, sprężarkowa;
- Budowa instalacji fotowoltaicznej.
Oraz roboty towarzyszące: demontaż i utylizacja istniejącego pokrycia dachowego z eternitu, rozbiórka istniejących piecy węglowych, wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych wraz z przebudową wpustów do kanalizacji deszczowej, wykonanie opaski z kostki wokół budynku, wykonanie nowej instalacji odgromowej i prace związane z naprawami po ułożeniu nowych instalacji oraz zakończeniu prac montażowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 337448,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 3 (trzech) budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Paradyż w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż – etap II”.2.Projekt realizowany jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, co obliguje Wykonawcę do samodzielnego wykonania dokumentacji projektowej na postawie przekazanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z audytami energetycznymi i uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i decyzji o pozwoleniu na budowę/modernizację obiektu.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części (zadania):
c. Część III zamówienia – zadanie nr 3 pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy
w Paradyżu”; adres: ul. Konecka 4, działka nr 347/2.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów instalacji, źródła ciepła.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziano następujące prace termomodernizacyjne:
- Wymiana źródła ciepła na sprężarkową gruntową pompę ciepła napędzaną elektrycznie, pracującą na cele c.o. i c.w.u.,
- Wymiana części instalacji c.o. na nową (część grzejników i wszystkie zawory termostatyczne z głowicami);
- Budowa instalacji PV do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne.
Oraz roboty towarzyszące: rozbiórka istniejącej kotłowni węglowej i prace związane z naprawami po ułożeniu nowych instalacji oraz zakończeniu prac montażowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 517089,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowa STENBUD Piotr Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661463327
7.3.3) Ulica: Wiązownica Duża 235
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWA STENBUD Piotr Stępień
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWA STENBUD Piotr Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma remontowa STENBUD Piotr Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661463327
7.3.3) Ulica: Wiązownica Duża 235
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWA STENBUD Piotr Stępień
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWA STENBUD Piotr Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowa STENBUD Piotr Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661463327
7.3.3) Ulica: Wiązownica Duża 235
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWA STENBUD Piotr Stępień
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWA STENBUD Piotr Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
| 2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI PARADYŻ
więcej: przetargi PARADYŻ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Starachowicach przy ul. Leśnej 40, utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





