Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00064122/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00160999/01 - Wynik z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pięciu inwestycji drogowych na terenie gminy Wólka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8e8b4d3-344c-4717-a6de-0f6cc4e59f9f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pięciu inwestycji drogowych na terenie gminy Wólka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e8b4d3-344c-4717-a6de-0f6cc4e59f9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019535/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Bystrzyca - przebudowa drogi gminnej 128571 L na działce nr 1138/1
1.1.5 Budowa dróg ul. Zawilcowa nr 112426L i ul. Żurawinowa droga nr 112427 L, os.Borek w Turce
1.1.6 Budowa drogi wewętrznej na działkach nr 58/1, 58/2 w Świdniczku
1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 76 w Turce
1.1.8 Łuszczów Drugi budowa drogi nr 112466L
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2376513,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 128571L dz. 1138/1 w miejscowości BystrzycaWymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 315m,
- szerokość jezdni bitumicznej 4,5m,
- umocnienie skarp wąwozu gazonami na długości około 255m,
- ściek korytkowy na przeważającej długości drogi,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym
- wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej 4 szt.,
- ułożenie przepustu z rur PP Ø40 cm pod zjazdem około 10m,
- umocnienie rowu płytami ażurowymi na długości około 30m,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wycinka drzew 7szt. i karczowaniem krzaków,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 696673,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga zamówienia - Budowa drogi gminnej nr 112426L ul. Zawilcowa oraz przebudowa drogi gminnej nr 112427L ul. Żurawinowa (etap 2) w miejscowości Turka.1. ul. Zawilcowa:
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 270m ,
- szerokość jezdni bitumicznej 5m,
- szerokość jednostronnego chodnika z kostki brukowej 2m,
- włączenie do dwóch dróg osiedlowych na skrzyżowaniach,
- utwardzenie pobocza kruszywem łamanym,
- wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej 2 szt.,
- regulacja wysokościowa istniejących elementów uzbrojenia sieci wodociągowej(3szt.), gazowej i sanitarnej (9szt.),
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (w przedmiarach oznakowania ruchu może być nieprawidłowa liczba znaków dotycząca skrzyżowania Zawilcowej i Żurawinowej ponieważ projekty były wykonywane niezależnie w innym czasie),
2. ul. Żurawinowa (etap 2):
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 65m (od km 0+100 do km 0+165),
- szerokość jezdni bitumicznej 5m,
- szerokość jednostronnego chodnika z kostki brukowej 2m,
- utwardzenie pobocza kruszywem łamanym,
- regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej 1szt.,
Dokumentacja obejmuje całość drogi, również wykonanego odcinka w pierwszym etapie. Bieżący etap drugi budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 0+100, do km 0+160.
Kanał technologiczny został wykonany w całości od km 0+00, do km 0+165 w poprzednim etapie budowy.
3. Roboty dotyczące łącznie ul. Zawilcowej i Żurawinowej:
- rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych i przewiezienie płyt w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10km wraz z rozładunkiem,
- Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie monitoringu (kamerowanie) istniejącej sieci kanalizacyjnej dla dróg, w których występuje kanalizacja sanitarna w celu wykazania, że w trakcie robót nie doszło do uszkodzenia/zanieczyszczenia sieci kanalizacyjnej. Kamerowanie z zapisem na płycie DVD sieci kanalizacyjnej występującej w miejscu przebudowy przed rozpoczęciem robót (sieć oczyszczona przez zamawiającego) i po zakończeniu robót. Monitoringiem należy objąć całą sieć pokrywającą się z terenem robót, plus jedna studnia poniżej i powyżej. W przypadku, gdy monitoring potwierdzi, że do kanalizacji trafiły odpady z przebudowy drogi, zamawiający odmówi odbioru inwestycji do czasu oczyszczenia kanalizacji przez wykonawcę i wykazania przy pomocy kolejnego monitoringu, że zanieczyszczenia zostały usunięte. Wykonawca może zrezygnować z wykonania pierwszego monitoringu przed rozpoczęciem robót, jednak bierze wtedy odpowiedzialność za ewentualne istniejące zanieczyszczenia. W przypadku, gdy monitoring przed rozpoczęciem robót wykaże zanieczyszczenia, zamawiający oczyści sieć i dokona kolejnego monitoringu na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 509466,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część trzecia zamówienia - Budowa drogi wewnętrznej na działkach o nr ew. 58/1 i 58/2 w miejscowości Świdniczek.Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość budowanego odcinka około 213m,
- szerokość jezdni bitumicznej 3,5m,
- wykonanie włączenia do drogi gminnej bitumicznej,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym,
- utwardzenie zjazdów kruszywem łamanym 7 szt.,
- wykonanie oznakowania pionowego ,
- regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 242754,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część czwarta zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 76 w miejscowości Turka.Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 161m,
- szerokość jezdni bitumicznej 3,5m na przeważającym odcinku drogi,
- wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej 10 szt.,
- wykonanie dojść do furtek o nawierzchni bitumicznej 3 szt.,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym,
- wykonanie oznakowania pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 159531,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część piąta zamówienia - Budowa drogi gminnej nr 112466L na działce o nr ewid. 821/39 w m. Łuszczów Drugi gm. Wólka.Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość budowanego odcinka około 395m,
- szerokość jezdni bitumicznej 5,0m na przeważającym odcinku drogi,
- wykonanie włączenia drogi gminnej do drogi powiatowej,
- obustronne obramowanie jezdni krawężnikiem na długości około 200m,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym,
- utwardzenie zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym 17 szt.,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych,
- wymiana istniejącego przepustu na rurę karbowaną z tworzywa sztucznego średnicy 600mm, długości 12m na włączeniu do drogi powiatowej,
- wykonanie przepustów z rur karbowanych pod zjazdami indywidualnymi 15m,
- ułożenie ścieku liniowego w poprzek drogi 16m,
- wykonanie rowu umocnionego płytami ażurowymi na długości około 30m,
- wykonanie deszczowych studni chłonnych dn 1000 (1 szt.) i dn 2000 (3 szt.),
- wykonanie wpustów deszczowych (4 szt.) i połączenie ich ze studniami chłonnymi,
- rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych i przewiezienie płyt w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10km wraz z rozładunkiem;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 768087,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794747,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537370,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794747,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SMOLKOP Leszek Smolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460001514
7.3.3) Ulica: ul. Firlejowska 16i
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-306
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMOLAK LESZEK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMOLKOP
jakie przetargi wygrała firma
SMOLAK LESZEK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMOLKOP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794747,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158060,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278937,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158060,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS COMPLEX Jakub Barszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123396743
7.3.3) Ulica: ul. Niccolo Paganiniego 12/32
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-850
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158060,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 702210,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1123920,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 702210,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD LUBLIN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123466567
7.3.3) Ulica: ul. Wojciechowska 5A/39A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-704
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 702210,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- "Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy prędkości"
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Przebudowa drogi w miejscowości Brzeg - Odcinek I
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Raciborowice, droga gminna nr 114063 L, położonej na działce nr 771, o długości 166 m"
- Remont drogi wewnętrznej ul. Starowiejskiej w Bobrku - na odcinku od posesji 32 do posesji 44
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.