Og³oszenie z dnia 2022-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00199898/01 - Wynik z dnia 2022-06-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³odawa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Al. Jana Paw³a II 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-82) 5 721 234
1.5.8.) Numer faksu: (0-82) 5 721 234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina-wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b094ccf1-c52b-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00138277
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00002210/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marcin Zdolski tel.825721234, email: wod-kan@gmina-wlodawa.pl , Rados³aw Cenka³a 825721234
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia
w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane
w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML
z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP
w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiaj±cy przekazuje Identyfikator postêpowania na miniportalu jako za³±cznik Nr 6 do SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 2 adresy e-mail: wod-kan@gmina-wlodawa.pl oraz gczk@gmina-wlodawa.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³
w niniejszym postêpowaniu;
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2018.1986 t. j. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.5.2022.MZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka:
a. K±pielisko nr 1 - wewn±trz wykonanego pomostu p³ywaj±cego cumowniczego, w pó³nocno-wschodniej czê¶ci jeziora Bia³ego. Wymiary 70,0 m wzd³u¿ linii brzegowej i 47,0 m w g³±b jeziora od linii brzegowej.
b. K±pielisko nr 2 – wschodni brzeg jeziora, wzd³u¿ ogólnodostêpnej pla¿y na wysoko¶ci dzia³ek nr 459, 461, 462 o wymiarach 140,0 m wzd³u¿ linii brzegowej i 40,0 m w g³±b jeziora od linii brzegowej.
c. K±pielisko nr 3 – wschodni brzeg jeziora, wzd³u¿ ogólnodostêpnej pla¿y (dz. 465) na wysoko¶ci dzia³ek nr 464, 465, 466 oraz wzd³u¿ dzia³ki 496 o wymiarach 80,0 m wzd³u¿ linii brzegowej i 50,0 m. w g³±b jeziora od linii brzegowej.
Szczegó³owe granice k±pielisk o których mowa powy¿ej okre¶la za³±cznik graficzne nr 5.
W szczegó³owy zakres przedmiotu wchodzi:
a) wykwalifikowana obs³uga ratownicza zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym 9 ratowników wodnych posiadaj±cych niezbêdn± wiedzê i stosowne uprawnienia
b) ratownicza jednostka p³ywaj±ca z napêdem motorowym.
c) odpowiedni sprzêt ratunkowy i pomocniczy, o którym mowa w Rozporz±dzeniu MSW z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagañ dotycz±cych wyposa¿enia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzêt ratunkowy i pomocniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne (Dz.U. z 2012 r. poz. 261),
d) kompleksowe zabezpieczenie k±pieliska na terenie, w szczególno¶ci do:
- sta³ego obserwowania obszaru k±pieliska i niezw³ocznego reagowania na ka¿dy sygna³ wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczej,
- zapewnienia wymaganego wyposa¿enia (stanowi±cego w³asno¶æ Zleceniobiorcy oraz powierzonego przez Zleceniodawcê) i kontroli urz±dzeñ oraz sprzêtu, które zapewniaj± bezpieczeñstwo osób k±pi±cych siê,
- kontroli stref dla umiej±cych i nie umiej±cych p³ywaæ,
- wywieszania na maszcie odpowiedniego koloru flag informacyjnych,
- sygnalizowania, za pomoc± urz±dzeñ alarmowych, przekroczeñ obowi±zuj±cego regulaminu (np. granicy strefy umiej±cych p³ywaæ), a tak¿e nadchodz±cej burzy,
- reagowania na wszelkie wypadki naruszania regulaminu obowi±zuj±cego na terenie k±pieliska,
- wpisywania na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych informacji (np. dotycz±cych nag³ych zmian warunków atmosferycznych),
- codziennego kontrolowania g³êboko¶ci wody przed otwarciem k±pieliska, a w razie potrzeby – przesuniêcia miejsca k±pieli lub czasowego wy³±czenia okre¶lonych obszarów k±pieliska
z u¿ywalno¶ci,
- oczyszczenia powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do k±pieli z wszelkich przedmiotów mog±cych spowodowaæ skaleczenie lub inny nieszczê¶liwy wypadek,
- bie¿±cego prowadzenia dziennika pracy,
- zapewnienia bezpo¶redniej ³±czno¶ci z pogotowiem ratunkowym i najbli¿sz± jednostk± Policji,
e) zorganizowanie k±pielisk, miêdzy innymi: wyznaczenie stref dla umiej±cych p³ywaæ, dla nieumiej±cych p³ywaæ, brodzika dla dzieci.
2. Zorganizowanie, prowadzenie oraz wyposa¿enie w sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne o których mowa w Rozporz±dzeniu MSW z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagañ dotycz±cych wyposa¿enia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzêt ratunkowy i pomocniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne (Dz.U. z 2012 r. poz. 261) K±pieliskowego Punktu Pierwszej Pomocy w wyznaczonym budynku Gminy W³odawa w Okunince z obsad± co najmniej jednej osoby posiadaj±cej co najmniej uprawnienia w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy z tytu³em ratownika o których mowa w Rozporz±dzeniu MZ z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz. U. z 2007 r. ust. 60 poz. 408) od 26 czerwca 2021 roku do 31 sierpnia 2021 roku, w godzinach 10.00 - 18.00, przez 7 dni w tygodniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-25 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako kryterium wyboru i oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmuje:
Cena – 100 %
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokument potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li posiada uprawnienia do wykonywania us³ugi w zakresie ratownictwa wodnego – poprzez przed³o¿enie decyzji (zgody) Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z art. 12 ustawy o Bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U z 2020 r., poz. 350).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³uw postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dyz Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodoci±gowej w m. Suszno
- "Wykonanie kontynuacji rozwiniêcia instalacji tlenu medycznego w budynku szpitalnym "B" ze ¼ród³em zasilania w postaci zbiornika na ciek³y tlen medyczny i rezerwowej rozprê¿alni tlenu"
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie czynno¶ci ratownika wodnego w niecce g³ównej i Aqua Parku obiektu krytej p³ywalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Bia³ej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
- Us³ugi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - us³ugi spo³eczne
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiekcie krytej p³ywalni przy Szkole Podstawowej im. K. K. Baczyñskiego w Zebrzydowicach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.