eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polska Cerekiew › Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w sołectwie Zakrzów wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w formie "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w sołectwie Zakrzów wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w formie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLSKA CEREKIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 4

1.5.2.) Miejscowość: Polska Cerekiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-260

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774801460

1.5.8.) Numer faksu: 774801489

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@polskacerekiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polskacerekiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polskacerekiew.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w sołectwie Zakrzów wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w formie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-550953a9-1e1e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058065/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w sołectwie Zakrzów wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w formie "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308728/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w sołectwie Zakrzów wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w formie „zaprojektuj i wybuduj”, z uwzględnieniem jego podziału na dwa etapy:
1) etap 1., który obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej dla budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zakrzowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną do obsługi tego obiektu, dalej zwanego w treści jako: ,,Inwestycja’’, a także uzyskanie wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji oraz przekazanie praw autorskich.
2) etap 2., który obejmuje prace budowlane mające na celu realizację przedmiotowej inwestycji zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną budynku oraz niezbędnej infrastruktury. Zakończenie etapu 2. nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie etapu 1. obejmuje poniżej wskazany zakres szczegółowy tj.: wymienione opracowania i usługi:
1) projekt koncepcyjny wielobranżowy – 3 egz.,
2) projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.,
3) projekt architektoniczno-budowlany – 4 egz.,
4) projekt techniczny – 4 egz.,
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – 4 egz.,
6) przedmiary robót – 3 egz.,
7) kosztorysy inwestorskie – 3 egz.,
8) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zatwierdzeń, opinii, uzgodnień, ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz decyzji w tym uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, a także opracowanie wszelkich materiałów w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego, dalej w treści jako „PFU” i przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów,
9) przekazanie na rzecz Zamawiającego majątkowych praw autorskich,

3. Zamawiający określa formy opracowania dokumentacji technicznej:
1) papierowej w ilościach j.w.,
2) elektronicznej po (2 egz.) na nośniku elektronicznym CD lub DVD, pendrive lub przesłane drogą elektroniczną, w tym:
a) dokumentację projektową: wielobranżowy projekt koncepcyjny, projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczny w formacie (*.dwg/*.dxt) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc),
b) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formacie (*.ath) oraz (*.pdf),
c) STWiORB – w formacie (*.doc) oraz (*.pdf),
d) załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i drogą elektroniczną w formacie (*.pdf).
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia (zeskanowane każde opracowanie w odrębnych plikach opatrzonych nazwą danego opracowania np.: plik o nazwie ‘projekt zagospodarowania terenu”, „projekt architektoniczno - budowlany”, „projekt techniczny”, itp.), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj.: forma elektroniczna w formacie (*.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień.
5. Zamawiający, na potrzeby realizacji etapu 1. przedmiotu zamówienia, definiuje, że:
1) projekt koncepcyjny wielobranżowy, zwany dalej: ,,Koncepcją’’ – który obejmuje ogólną koncepcję architektoniczną, konstrukcyjną, ogólną koncepcję drogową, koncepcje wszystkich instalacji wewnętrznych, ogólną koncepcję przyłączy, podziemnej infrastruktury technicznej. Koncepcja musi zawierać rzuty, przekroje elewacje i część opisową, a także szacunkowe wyliczenie (oparte na wskaźnikach) kosztów realizacji zadania. Koncepcja musi być wykonana na podstawie PFU, zaleceń konserwatorskich oraz uwzględniać zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i wszelkich innych uwarunkowań wynikających z przepisów odrębnych,
2) Projekt zagospodarowania terenu,
3) projekt architektoniczno-budowlany,
4) projekt techniczny,
które zostaną sporządzony z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 r. poz. 1065 z późn.zm.), z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 25 czerwca 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2021 r. poz. 1169), a także zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r. poz. 2454), z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r. poz. 2454). Projekt techniczny powinien uzupełniać i uszczegóławiać projekt architektoniczno-budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych oraz sporządzenia przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.
Nie dopuszcza się wprowadzenia zmian istotnych w stosunku do projektu architektoniczno-budowlanego, zdefiniowanych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.zm), dalej w treści jako: ,,Prawo budowlane’’,
5) STWiORB, które zostaną sporządzone z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r. poz. 2454),
6) przedmiary robót, które zostaną sporządzone z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r. poz. 2454). Wykonawca uwzględni taki podziału zakresu rzeczowego, który umożliwi ustalenie rodzaju i kosztów poszczególnych środków trwałych w rozumieniu Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1864),
7) kosztorysy inwestorskie, które zostaną sporządzone w układzie branżowym jako oddzielne opracowanie dla poszczególnych rodzajów robót, uwzględniające taki podział zakresu rzeczowego, który umożliwi ustalenie rodzaju i kosztów poszczególnych środków trwałych w rozumieniu Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz. U. z 2016r. poz. 1864). Należy je wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 r. poz. 2458).

6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji etapu 2., którego przedmiotem jest wykonanie wszelkich prac budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wg następujących etapów:
1) etap 2.1 – prace przygotowawcze terenu inwestycji;
2) etap 2.2 – prace budowlane i instalacyjne w zakresie:
a) stanu zerowego,
b) stanu surowego,
c) instalacji i urządzeń wewnętrznych kanalizacyjnych i wodociągowych.
3) etap 2.3 – prace instalacyjne w zakresie:
a) instalacji i urządzeń wewnętrznego zaopatrzenia w ciepło,
b) instalacji wentylacyjnej,
c) instalacji elektro-energetycznych,
d) instalacji teletechnicznych i techniki informatycznej,
e) prace wykończeniowe zewnętrzne,
4) etap 2.4 – prace instalacyjne w zakresie:
- wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych,
5) etap 2.5 – zagospodarowanie i urządzenie terenu oraz prace porządkowe,
6) etap 2.6 – prace wykończeniowe wewnętrzne i wyposażenia obiektu,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2470000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3244740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542902949

7.3.3) Ulica: ul. Kępska 6

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-129

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace projektowe, Instalacje elektryczne, Instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.