Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089337/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ŻYWIENIA ZBIOROWEGO W SYSTEMIE ZLECONYM DLA 26 WOG W ZEGRZU W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM POMIECHÓWEK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/26wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ŻYWIENIA ZBIOROWEGO W SYSTEMIE ZLECONYM DLA 26 WOG W ZEGRZU W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM POMIECHÓWEK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89d9878d-a5de-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067622/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Żywienie systemem zleconym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089337/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/60/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa żywienia zbiorowego w systemie zleconym w kompleksie wojskowym Pomiechówek
9. Regulacje w zakresie obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę
1) Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby Wykonawca oraz podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r poz. 1320, z późn. zm.) osoby wykonujących czynności przygotowania posiłków.
2) Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, uprawniony będzie do weryfikacji zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówieni.
3) W ramach realizacji uprawnienia, o którym mowa w pkt 2, Zamawiający może żądać od Zamawiającego, w szczególności:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
4) Zamawiający w ramach weryfikacji i kontroli spełniania przez Wykonawcę i podwykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 1 jest uprawniony do:
a) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w przypadku przesłanych dokumentów, o których mowa w pkt 3, w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania usługi.
5) Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w wezwaniu, nie krótszym niż 2 dni robocze, zobowiązuje się do:
a) złożenia oświadczenia zatrudnionego pracownika. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, dokładne wskazanie podmiotu, który zatrudnia pracownika datę złożenia oświadczenia oraz podpis pracownika składającego oświadczanie,
b) złożenia oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
c) złożenia Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 lit. b wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
6) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności.
7) Wykonawca z tytułu niezłożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, o których mowa w pkt 3, zapłaci karę umowną;
8) W przypadku ujawnienia, w jakikolwiek sposób, niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osób lub osoby, których dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty ujawnienia uchybienia i do dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego zatrudnienie powyższych osób lub osoby na umowę o pracę, o których mowa w pkt 3. Zatrudnienie osoby lub osób, o których mowa w pkt 1, na umowę o pracę i tym samym usunięcie uchybienia nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapłacenia kary umownej.
9) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
10) W przypadku realizacji robót przy pomocy podwykonawców lub dalszych podwykonawców do postanowień umów z podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami należy wprowadzić postanowienia niniejszego ustępu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699499,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699499,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699499,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Kmieć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361594779
7.3.3) Ulica: ul. Husarska 13 lok 8
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Remont pomieszczeń w budynku nr 301 Zegrze
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF.
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia jednodniowego, wyjazdowego posiedzenia Regionalnego Komitetu Rozwoju ES woj. maz. (Komitet) w formie wizyty studyjnej na terenie woj. mazowieckiego w PES".
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- zapewnienie sali konferencyjnej, miejsc noclegowych i parkingowych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia 3 szkoleń (III pakietów) w miastach na terenie Polski
- zakup usługi gastronomicznej na zabezpieczenie konferencji Przestępczość Teleinformatyczna XXI realizowanej w dniach 16 - 18 czerwca 2025 r. na terenie Akademii Marynarki Wojennej
- "Zapewnienie sali warsztatowej, usługi restauracyjnej w miejscu warsztatu "Budowanie wizerunku w pomocy społecznej" w dniach 3 i 4 lipca 2025 r. na terenie miasta Łodzi"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.