eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CekcynRemont budynku "Jarzębiny" na cele utworzenia Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku „Jarzębiny” na cele utworzenia Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523347550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be246c0f-85d8-4c9d-b1a1-70846081bd81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku „Jarzębiny” na cele utworzenia Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be246c0f-85d8-4c9d-b1a1-70846081bd81

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005846/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Domu Dziennego Pobytu w Cekcynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” realizowanego w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027” priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 389267,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku „Jarzębiny” na cele utworzenia Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” realizowanego w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027” priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty na poniżej wskazanych kondygnacjach budynku:
a) parter – zakres robót:
- wymiana drzwi wejściowych – 2 kpl.
- montaż daszku szklanego nad schodami – 2 kpl.
- wymiana okładzin schodów zewnętrznych wraz z wymianą balustrad,
- dodanie stopnia i poszerzenie podestu przy schodach do wejścia głównego budynku,
-wymiana posadzki w holu budynku wraz malowaniem sufitów i ścian holu,
- wymiana okładzin schodów wewnętrznych wraz z wymianą balustrad,
- montaż zasilania awaryjnego windy – UPS,
- wymiana opraw oświetleniowych sufitowych, montaż opraw oświetleniowych awaryjnych,
b) I piętro – zakres robót:
- wymiana okładzin schodów wewnętrznych wraz z wymianą balustrad,
- malowanie ścian i sufitu klatki schodowej,
- wymiana posadzek w pomieszczeniach nr 2, 3, 5, 6, 7, 9 i 10,
- malowanie ścian w pomieszczeniach nr 1, 2, 7 i 10,
- wymiana płytek ściennych do wysokości 2,0 m, powyżej malowanie ścian w pomieszczeniach nr 3, 5, 6 i 9,
- malowanie ścian powyżej płytek w pomieszczeniach nr 4 i 8,
- malowanie sufitów w pomieszczeniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10,
- montaż jednostek klimatyzacji w pomieszczeniach nr 5, 6 i 7,
- montaż przy umywalce i ustępie poręczy dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniu nr 4,
- wymiana opraw oświetleniowych sufitowych i ściennych, montaż opraw oświetleniowych awaryjnych, wymiana włączników opraw (podtynkowe z sygnalizacją świetlną),
- wymiana drzwi wewnętrznych, urządzeń sanitarnych, montaż ścianki aluminiowej,
- renowacja balkonu (nawierzchnia żywiczna), wymiana balustrad, montaż rynien spustowych.
c) II piętro – zakres robót:
- wymiana okładzin schodów wewnętrznych wraz z wymianą balustrad,
- malowanie ścian i sufitu klatki schodowej,
- wymiana posadzek w pomieszczeniach nr 1, 2, 5, 14, 16 i 18,
- malowanie ścian w pomieszczeniach nr 1, 2, 3, 5, 14, 16, 18 i 19,
- wymiana płytek ściennych do wysokości 2,0 m, powyżej malowanie ścian w pomieszczeniu nr 6,
- malowanie ścian powyżej płytek w pomieszczeniach nr 4 i 15,
- malowanie sufitów w pomieszczeniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 14, 15, 16, 18 i 19,
- montaż jednostek klimatyzacji w pomieszczeniach nr 2 i 5,
- montaż przy umywalce i ustępie poręczy dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniu nr 6,
- wymiana opraw oświetleniowych sufitowych i ściennych, montaż opraw oświetleniowych awaryjnych, wymiana włączników opraw (podtynkowe z sygnalizacją świetlną),
- wymiana drzwi wewnętrznych i urządzeń sanitarnych,
- renowacja balkonu (nawierzchnia żywiczna), wymiana balustrad, montaż rynien spustowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447781,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886485,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447781,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Dariusz Sikorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610005441

7.3.3) Ulica: ul. Tucholska 28

7.3.4) Miejscowość: Żalno

7.3.5) Kod pocztowy: 89-506

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447781,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.