eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych wraz z wyposażeniem dla Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138025 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych wraz z wyposażeniem dla Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji)

1.3.) Oddział zamawiającego: MPMZO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368146744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumpamieci.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumpamieci.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Muzeum

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych wraz z wyposażeniem dla Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3082494-cdd7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084190/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 369000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej przy ul. Kolbego 2a w Oświęcimiu (dawnego budynku magazynowego „Lagerhouse”), który adaptowany został na potrzeby muzeum. W chwili obecnej na terenie obiektu oraz działek przyległych trwają jeszcze prace budowlane. Planowany termin zakończenia w/w prac to koniec sierpnia 2021. Natomiast uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku wyznaczono do 30.11.2021r. Obiekt wpisany do rejestru zabytków Województwa Małopolskiego pod nr A-173/M decyzją z dn. 12 stycznia 2009r. Obiekt podlega ochronie konserwatorskiej. Wszystkie prace związane z realizacją niniejszego zadania muszą być prowadzone z poszanowaniem substancji zabytkowej.
2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku na potrzeby Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z wykonaniem ekspozycji stałej”. Inwestycja jest w całości finansowana przez Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Zamawiający na wniosek Wykonawcy niezwłocznie udostępni mu kopie dokumentów dotyczących finansowania Inwestycji.
3. Zamawiający wskazuje, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w budynku, w którym prowadzone są równocześnie prace związane z realizacja wystawy stałej oraz wykończeniowe prace budowlane. W zawiązku z tym Wykonawca tego zamówienia zobowiązany jest do uzgodnienia terminu montażu mebli oraz wyposażenia z pozostałymi Wykonawcami. Jak również jest zobowiązany do współudziału wraz z innymi Wykonawcami realizującymi zadanie inwestycyjne w kosztach zużytej energii.
4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie fabrycznie nowych mebli, wyposażenia i drobnego sprzętu AGD w Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej. Wykonanie zamówienia będzie realizowane na 4 poziomach: piwnica, parter, I piętro, II piętro -poddasze.
Na poziomie piwnicy pomieszczenie:
- szatnia pracowników;
Na parterze pomieszczenie:
- magazyn muzealny;
- biblioteka;
- dział edukacji i promocji;
- dział merytoryczny
Na piętrze:
- gabinet dyrektora;
- sekretariat z aneksem socjalnym;
- gabinet wicedyrektora;
- aneks socjalny;
- przedsionek;
- kadry, księgowość;
- dział inwentarzy/archiwum/ pracownia digitalizacji
Na drugim piętrze:
- pokój informatyka;
- pracownia konserwacji;
5. Zamówienie obejmuje również pozostałe elementy w postaci: stelaży na półkę pod klawiaturę, półek na klawiaturę, krzeseł z podłokietnikami, rolet dzień i noc w kasecie, rolet dachowych, rolet zaciemniających.
6. Szczegóły dotyczące ilości i parametrów zamówienia zostały przedstawione w zestawieniu wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych MPMZO stanowiącym załącznik nr 1.7.a
7. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w zestawieniu wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych MPMZO stanowiącym załącznik nr 1.7.a do SWZ, szczegółowe rozmieszczenie mebli w poszczególnych pomieszczeniach na każdym z poziomów zgodnie z rysunkami nr AW-1, AW-2, AW- 3, AW-4, AW-5 stanowiącymi załącznik nr 1.7.b (projekt wykonawczy aranżacji wnętrz przestrzeni biurowych i sanitarnych w MPMZO – architektura wnętrz) oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ.
8. Zdjęcia i rysunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako poglądowe.
9. Na dostarczone materiały i urządzenia (przewidziane do montażu zgodnie z dokumentacją SWZ), obowiązują warunki i okresy gwarancji określone przez producenta tych materiałów i urządzeń w dokumencie gwarancyjnym z zastrzeżeniem iż okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
10. W ramach umowy Wykonawca wykona w szczególności następujące prace:
1) dostarczenie mebli do miejsca (pomieszczeń) wskazanych przez Zamawiającego;
2) złożenie i ustawienie mebli;
3) montaż mebli [dotyczy wybranych Mebli – informacja o konieczności montażu zawarta jest w załączniku nr 1.7.a do swz;
4) przekazanie Zamawiającemu instrukcji użytkowania i konserwacji mebli oraz kompletnej dokumentacji technicznej w języku polskim – w każdym przypadku, gdy taka instrukcja lub dokumentacja została wydana przez producenta – w 2 egzemplarzach, w tym jeden egz. papierowy i jeden egzemplarz elektroniczny na zewnętrznym nośniku danych, w formacie pdf z możliwością przeszukiwania tekstu;
5) przekazanie Zamawiającemu następujących zaświadczeń niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości:
a) atest higieniczny,
b) potwierdzające bezpieczeństwo pracy i zgodność z polskimi normami (deklaracja zgodności),
c) certyfikat zatwierdzenia wymagań normy EN ISO 9001:2015 na projektowanie lub produkcję mebli, zgodnie z wymaganiami OPZ,
- informacja o konieczności posiadania dokumentów zawarta jest w załączniku nr 1.7.a do swz każdorazowo przy opisie poszczególnych mebli.
d) zapewnienie w okresie gwarancji przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego mebli.
11. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wzornik kolorów w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy [dotyczy mebli, których kolorystykę Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym].
12. Zamawiający wymaga, by dostarczane meble i ich elementy były fabrycznie nowe, sprawne i nie były używane, były wolne od wad fizycznych i prawnych oraz, że są wyłączną własnością Wykonawcy, nie są obciążone żadnym prawem na rzecz osoby trzeciej.
13. Wykonawca winien zagwarantować, że dostarczane meble zostały wykonane z materiałów wysokiej jakości i dopuszczone do użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz posiadają wymagane prawem atesty.
14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy w pełnym zakresie, w sposób profesjonalny oraz zgodnie z postanowieniami umowy.
15. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za transport mebli i ich elementów do miejsca dostawy, ich rozładunek, wniesienie, montaż oraz ustawienie.
16. Wykonawca zapewni, aby rozładunek i wniesienie mebli wykonane zostały przez pracowników / współpracowników Wykonawcy z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad bezpieczeństwa ppoż oraz reżimu sanitarnego.
17. Wykonawca zobowiązuje się do poruszania się po obiekcie Zamawiającego wyłącznie w obecności przedstawicieli Zamawiającego lub wskazanych przez Zamawiającego osób.
18. Dostawa mebli odbędzie się w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00, przy czym Zamawiający może wyznaczyć inne godziny realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy.
19. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do dostawy lub montażu Mebli z co najmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem drogą elektroniczną.
20. Warunkiem podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez uwag będzie:
1) stwierdzenie kompletności i zgodności przedmiotu zamówienia z umową;
2) stwierdzenie poprawności funkcjonowania wszystkich elementów ruchomych mebli oraz wyposażenia AGD;
3) dostarczenie odpowiedniej ilości egzemplarzy instrukcji obsługi i konserwacji oraz kompletnej, dokumentacji technicznej w języku polskim, a także certyfikatów oraz innych dokumentów wskazanych w OPZ w stosunku do danego konkretnego wyposażenia (o ile dotyczy),
4) dostarczenie wymaganych zaświadczeń,
5) stwierdzenie braku jakichkolwiek widocznych uszkodzeń dostarczonych mebli.
21. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i stan zachowania mebli i sprzętów w obiekcie do chwili odbioru i przekazania Zamawiającemu.
22. Montaż będzie się odbywał w pomieszczeniach gdzie zakończono prace wykończeniowe. W związku z tym Wykonawca odpowiada za ich stan techniczny. Wykonawca w obecności przedstawiciela Zamawiającego przed dostarczeniem i montażem mebli wykona pełną dokumentację fotograficzną tych pomieszczeń w celu zweryfikowania ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.
23. Szczegółowy zakres dostaw został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki do swz, w tym:
a) Opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych MPMZO;
b) Projekt aranżacji wnętrz przestrzeni biurowych i sanitarnych w MPMZO – architektura wnętrz;
c) Przedmiary – wyposażenie wnętrz części biurowej MPMZO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39121000-6 - Biurka i stoły

39131100-0 - Regały archiwalne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233970,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375012,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375012,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe Lobos A. Łobos, M. Łobos Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760054200

7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Medweckiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-870

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375012,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Handlowe Lobos A. Łobos, M. Łobos Spółka jawna
31-870 Kraków, ul. Mieczysława Medweckiego 17

Cena ofertowa brutto: 375 012,68 zł brutto

Cena ofertowa netto: 304 888,36 zł netto

Okres gwarancji wybranych pozycji OPZ: 61 miesięcy

Okres realizacji umowy - do 10 tygodni od dnia podpisania umowy, tj. do 15.10.2021r.
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.