eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki Wielkie › Organizacja transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie poprzez zakup biletów miesięcznych wraz z opieką.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137998 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie poprzez zakup biletów miesięcznych wraz z opieką.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRĄBKI WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trabkiw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trabkiw.ug.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie poprzez zakup biletów miesięcznych wraz z opieką.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab736978-e284-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002811/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja transportu dla uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części 1 - dotyczy transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Czerniewie
Zamawiający wymaga: 1 autobusu do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących oraz kierowcy i opiekunki

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 122222,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 -dotyczy transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Mierzeszynie.
Zamawiający wymaga :1 autobusu do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących oraz kierowcy i opiekunki

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część3- dotyczy transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Trąbkach.
Zamawiający wymaga:
1 autobus do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących – trasa Ełganowo oraz kierowcy i opiekunki;
1 autobus do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących lub 1 pojazd typu bus* - trasa Kleszczewo oraz kierowcy i opiekunki
*w przypadku zwiększenia ilości uczniów wykonawca będzie zobowiązany dowozić dzieci autobusem;

1 autobus do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących – trasa Gołębiewko Wielkie, Gołębiewo Średnie, Ługaszewo, Kaczkioraz kierowcy i opiekunki

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 178888,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91949 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91949 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arriva Bus Transport Polska Sp.o.o. oddział Tczew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272185559

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 8/24

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91949,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 21.07.2021r. zamawiający zgodnie z art. 222 ust 4.ustawy Pzp przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ( https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug/proceedings) informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: na części 2 kwota =86.400,00 zł brutto;
Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert, a następnie przyznał im punkty w ramach każdego kryte-rium oceny ofert dla części 2 i przekazał tę informację w wyborze najkorzystniejszej oferty w pkt 1. niniejszego zawiadomienia.
Oferta najkorzystniejsza zawiera cenę, której wartość ( 94.644,00 zł) przewyższa kwotę jaką zamawia-jący zamierzał przeznaczyć na sfinansowania zamówienia dla części 2 (86.400,00 zł). Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych i zgodnie z art. 259 ustawy Pzp do unieważnienia w części po-stępowania zastosował art. 255 pkt 3,) gdyż oferta najkorzystniejsza ( na podstawie zawiadomienia o jej wyborze) zawiera cenę, której wartość przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dlatego zamawiający z braku środków na tę część dokonał jej unieważnienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159390 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233128,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Transportowa S.C. Salewski Edward, Salewski Marek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Transportowa S.C. Salewski Edward, Salewski Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931010285

7.3.3) Ulica: Wiśniowa 5

7.3.4) Miejscowość: Rusocin

7.3.5) Kod pocztowy: 83-034

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.