eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Mechaniczne profilowanie i równanie gminnych dróg gruntowych w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne profilowanie i równanie gminnych dróg gruntowych w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mechaniczne profilowanie i równanie gminnych dróg gruntowych w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a3eec82-a5fb-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Mechaniczne profilowanie i równanie gminnych dróg gruntowych w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 99059,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: Mechaniczne profilowanie i równanie gminnych dróg gruntowych w 2023 roku.
Zakres obejmuje:
1. Zamówienie obejmuje profilowanie z wałowaniem wałem samobieżnym ogumionym nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Czersk na długości do 150 km dróg gruntowych.
2. Ostateczny zakres zamówienia (ilość mb dróg gruntowych) będzie zależeć od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania danych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu (ilości mb) robót do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem.
3. Średnia szerokość drogi gruntowej objętej niniejszym zamówieniem wynosi 4-6 m.
4. Przedstawiciel ze strony Zamawiającego będzie każdorazowo zlecał Wykonawcy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem.
5. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, z zasadami wiedzy technicznej oraz z obowiązującymi przepisami prawnymi.
6. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) zacięcie za pomocą lemiesza równiarki bruzd wzdłuż zewnętrznych krawędzi na głębokość 7-10 cm,
2) zagarnięcie odspojonego urobku przy kolejnym przejeździe na jezdnię z jednoczesnym rozplantowaniem dostarczonego przez Zamawiającego kruszywa oraz wstępnym profilowaniem pobocza,
3) wstępne ukształtowanie profilu jezdni,
4) ostateczne wyrównanie korony drogi oraz wygładzenie jej równiarkami,
5) zagęszczenie górnych warstw części jezdnej walcami samojezdnymi ogumionymi,
6) zapewnienie odwodnienia z odcinków zaniżonych w terenie poprzez wyprofilowanie odpływu dla wód opadowych na pobocze drogi.
7) likwidację wybojów i innych ubytków, a także korektę profilu poprzecznego w celu umożliwienia odprowadzenia wody z korony drogi, materiałem pochodzącym z otoczenia drogi,
8) liczba przejazdów równiarki do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża i sposobu równania,
9) wałowanie ma na celu zagęszczenie gruntu, obejmuje przejazd walcem o ciężarze minimum 9 Mg (czasem kilkukrotny przejazd) w celu uzyskania właściwego zagęszczenia nawierzchni,
10) średnia szerokość dróg gruntowych objętych niniejszym zamówieniem wynosi 4-6 m.
7. Prace należy wykonać równiarką drogową samobieżną o ciężarze minimum 15 Mg i walcem ogumionym o ciężarze minimum 9 Mg,
8. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj gruntu oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni w celu uzyskania odpowiedniego profilu drogi, przedstawiciel Zamawiającego będzie decydował o zwiększonej liczbie przejazdów równiarki na danej drodze. Profilowaną drogę należy wyrównać i zagęścić samobieżnym walcem drogowym, zwłaszcza przy spulchnieniu i rozścieleniu gruntu na drodze.
9. Profilowanie dróg polega na poprawieniu poprzecznego przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia drogi. W czasie równania – równiarka powinna: wyrównać ubytki nawierzchni ziemią otrzymaną przez ścięcie nierówności powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni oraz odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein.
10. Roboty powinny być wykonane w odpowiednich warunkach atmosferycznych – pogodowych do wykonywania ww. robót. Wykonywanie profilowania dróg należy wykonywać przy zachowaniu optymalnej wilgotności gruntu pasa drogowego. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych zleceniem, może zostać przesunięty termin realizacji zlecenia przez Zamawiającego.
11. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i w częściach, w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce, zakres i termin prac na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez przedstawiciela wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie potwierdza pisemnie lub telefonicznie otrzymanie zlecenia.
12. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zlecone prace w dniach od poniedziałku do soboty (włącznie) oprócz świąt. Wykonawca w swojej ofercie określi termin rozpoczęcia prac. Termin określony w ofercie nie może być dłuższy niż 24 godziny, licząc od momentu otrzymania zlecenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia w ciągu trwania umowy do 20 szt. zleceń pilnych (m.in. w sytuacji zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, nieprzejezdność drogi). W przypadku zleceń pilnych, gdzie potrzeba równania i profilowania wskazanych dróg będzie potrzebna w pierwszej kolejności, Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację takiego rodzaju zlecenia w ciągu 2 godzin licząc od momentu jego otrzymania.
13. Przedstawiciel Zamawiającego będzie przeprowadzał bieżącą kontrolę wykonywanych robót przez Wykonawcę. Kontrola Zamawiającego będzie obejmowała w szczególności:
- jakość wykonanych robót;
- weryfikację rodzajów pracujących jednostek sprzętowych.
14. Materiałem wykorzystywanym do równania nawierzchni jest materiał pochodzący z poboczy, burt, kolein i innych nierówności zgarnięty równiarką w zagłębienia i nierówności. W toku prowadzonych prac nie przewiduje się stosowania materiału obcego dla wyrównania nawierzchni.
15. Wykonawca uzyska informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do równania przed przystąpieniem do prac od odpowiednich jednostek eksploatacyjnych.
16. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych (włazy, zasuwy, hydranty, studnie).
17. Zamawiający zastrzega, że dojazd wykonany do miejsca wykonania usługi jak również powrót do bazy winien być uwzględniony w cenie ofertowej, nie podlega on dodatkowej wycenie oraz nie będzie liczony jako czas pracy zamówienia.
18. Wykonawca podczas wykonywania zleconych prac przez Zamawiającego powinien przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, a także właściwie oznakować i zabezpieczyć prace. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia prawidłowej organizacji prac, które zminimalizują uciążliwości związane z wykonywanymi robotami mieszkańcom oraz firmom, a także będzie zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu prac z uwzględnieniem wjazdów do posesji.
19. Odbiór prac objętych zleceniem będzie dokonywany przez przedstawiciela Zamawiającego, a także przedstawicieli Wykonawcy. W odbiorze może brać udział sołtys danego sołectwa lub Przewodniczący Osiedla. Wykonawca z każdego zleconego zakresu prac objętych w zleceniu będzie zobowiązany sporządzić raporty rzeczywistego wykonania prac przedstawiające wykonanie zlecenia, w terminie określonym w zleceniu i z podaniem miejsca wraz z długościami dróg objętych zleceniem, potwierdzające odbiór wykonanych prac przez osoby do tego upoważnione.
20. Faktycznie należycie wykonane prace potwierdzi na sporządzonych przez Wykonawcę raportach rzeczywistego wykonania prac – przedstawiciel Zamawiającego.
21. Podstawą do wystawienia faktury za okresy miesięczne będą raporty rzeczywistego wykonania prac na podstawie prowadzonej przez Wykonawcę dokumentacji podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody, które spowoduje Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku ze świadczeniem prac, do których będzie zobowiązany w ramach umowy. Wykonawca odpowiada także za zaniechanie czynności do których będzie zobowiązany w ramach umowy. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie.
23. Wykonawca powinien posiadać telefon komórkowy (co najmniej jeden numer), aby Zamawiający miał możliwość powiadomienia Wykonawcy o zakresie zleconych prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153135,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153135,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H. ANTOM Tomasz Czapiewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5550000522

7.3.4) Miejscowość: Łubna 35

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153135,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.