eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa wyrobów piekarskich, ryb, jaj kurzych i napojów bezalkoholowych w II półroczu 2021r. dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137903 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów piekarskich, ryb, jaj kurzych i napojów bezalkoholowych
w II półroczu 2021r. dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Puszkina 7

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-704

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@dpssenior.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps-senior.4bip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dps-senior.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


całodobowe świadczenie usług w zakresie potrzeb bytowych dla osób przewlekle i somatycznie chorych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów piekarskich, ryb, jaj kurzych i napojów bezalkoholowych
w II półroczu 2021r. dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af8bd713-de4c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003625/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych w II półroczu 2021r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105898/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54599,03 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Chleb pszenno - żytni krojony 900-1000g kg 6 500,00
2 Chleb wielosmakowy - krojony (słonecznikowy, sojowy, graham, cebulowy, razowy itp.) bez sztucznych barwników 400 - 500g kg 850,00
3 Wek krojony (bułka pszenna długa, krojona) 300-500g kg 140,00
4 Bułka kajzerka 50-60g kg 700,00
5 Pieczywo mleczne (rogal, chałka ) 65-100g kg 75,00
6 Bułka mleczna 50-80g kg 75,00
7 Groszek ptysiowy kg 2,20
8 Bułka tarta 400-500g kg 150,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

4.5.5.) Wartość części: 25391,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Filety z zielonego śledzia kg 50,00
2 Filet z morszczuka b/s, płaty SHP kg 42,00
3 Filet z miruny b/s, płaty SHP kg 140,00
4 Filety z dorsza płaty b/skóry ,SHP kg 240,00
5 Filety z matiasa b/skóry solone (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 50,00
6 Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-3000g kg 15,00
7 Sałatka z filetów śledziowych w sosie śmietanowo- majonezowym - różne smaki (tatarski, koperkowy, z musztardą, itp.) 1000-3000g kg 20,00
8 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 1000-3000g kg 50,00
9 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 100-900g kg 5,00
10 Sałatka-krajanka z filetów śledziowych w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) - różne smaki (z pomidorami, żurawiną, rodzynkami, salsa, itp.) 1000-3000g kg 20,00
11 Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-3000g kg 30,00
12 Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 22,00
13 Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy) 100-900g kg 2,00
14 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 1000-4000g kg 30,00
15 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 50-500g kg 10,00
16 Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy) 1000-4000 kg 20,00
17 Makrela wędzona ( tusze) kg 150,00
18 Szproty wędzone kg 3,00
19 Paprykarz # 100-400g kg 60,00
20 Szproty w oleju - min. 65% mięsa rybnego 150-200g kg 16,00
21 Tuńczyk w oleju - kawałki - min. 70% mięsa rybnego 150-200g kg 18,00
22 Śledzie w oleju o zawartości 60% mięsa rybnego 150-200g kg 15,00
23 Śledzie w pomidorach o zawartości 50% mięsa rybnego 150-200g kg 35,00
24 Filet z karpia świeży kg 30,00
25 Ryba w galarecie - min. 30% mięsa rybnego 150-200g kg 80,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15211100-1 - Świeże filety rybne

4.5.5.) Wartość części: 20782,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Jaja kurze 63g-73g (L) szt. 14 000,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 4760,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Mus w tubce owocowo-warzywny - bez dodatku cukru, 100% owoców i warzyw 100g kg 2,50
2 "Napoje owocowe pasteryzowane niegazowane
min. 25% soku " 1000 - 2000ml l 300,00
3 Soczki owocowo-warzywne 100%, przecierowe 250 - 330ml l 280,00
4 Soki owocowo - warzywne 100%, przecierowe 750 - 1000ml l 300,00
5 Sok wysokosłodzony - naturalny zagęszczony z owoców czerwonych. Ekstrat ogólny owoców min. 60% 330 - 500ml l 15,00
6 Woda mineralna gazowana, niegazowana 1500ml szt 12,00
7 Piwo ciemne bezalkoholowe 400 - 500ml l 4,00
8 Soki owocowe 100% 1000ml l 150,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 3665,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21436,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21436,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21436,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia – Ciastkarnia KAMA Aleksandra Piszczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627-237-58-69

7.3.3) Ulica: Przybyły 1

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-608

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21436,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, w związku z art. 104 Kodeksu Cywilnego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE „ATLANTA” KATARZYNA KOSTECKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 626-255-36-19

7.3.3) Ulica: Obroki 130

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4953,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4953,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4953,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618-100-20-68

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4953,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.