eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług cateringowych na potrzeby międzynarodowej konferencji pn. "Computational Methods in Water Resources"organizowanej przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby międzynarodowej konferencji pn. "Computational Methods in Water Resources"organizowanej przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@wilis.pg.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby międzynarodowej konferencji pn. "Computational Methods in Water Resources"organizowanej przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49816b71-ac1d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/WILiŚ/US/2022, CRZP 69/002/U/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212000,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe na potrzeby międzynarodowej konferencji pn. „Computational Methods in Water Resources” organizowanej przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
2.Przez usługę cateringową Zamawiający rozumie następujące działania
1) Zapewnienie wyżywienia tj. przygotowanie, dostarczenie i podanie zestawów posiłków na bazie produktów najwyższej jakości, świeżych i zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia w terminie i godzinach wskazanych przez Zamawiającego, a nadto:
a) oferowane dania i dodatki powinny być podane w sposób estetyczny i elegancki, zgodnie ze sztuką kulinarną;
b) oferowane dania powinny być przygotowane z produktów najwyższej jakości, świeżych i nieprzerobionych wcześniej (nie dopuszcza się stosowania gotowych dań rozmrażanych);
c) produkty przetworzone muszą posiadać aktualny termin do spożycia.
2) Zapewnienie odpowiedniej temperatury dla potraw:
a) min. + 63°C ciepłych potraw
b) min. + 80°C dla gorących napojów
c) max. + 4°C dla dań zimnych
3) Dostarczenie i rozłożenie stolików coctailowych na przerwy kawowe w holu przed aulą PG oraz dostarczenie i rozłożenie stolików coctailowych lub stołów z miejscami siedzącym na lunche na dziedzińcu.
4) Dostarczenie i rozłożenie zastawy stołowej/ filiżanek kawowych (ceramicznej lub porcelanowej, w kolorze białym o jednolitym wzornictwie) i sztućców ze stali nierdzewnej wysokiej jakości, w ilości dostosowanej do liczby uczestników konferencji oraz do przewidzianego menu.
5) Zapewnienie i zaaranżowanie zaplecza gastronomicznego wyposażonego w niezbędny sprzęt do przygotowania i serwowania posiłków.
6) Zapewnienie serwetek (papierowych lub materiałowych).
7) Przygotowanie estetycznego nakrycia stołów (odpowiedniego do rangi konferencji międzynarodowej).
8) Użycie własnych narzędzi i materiałów do wykonania zlecenia.
9) Zapewnienie odpowiedniej obsługi (ubranej jednolicie), dostosowanej do liczby uczestników konferencji w godzinach wykonywania danej usługi.
10) Zapewnienie jednorazowych opakowań w celu zabrania nieskonsumowanego poczęstunku przez Zamawiającego.
11) Usunięcie odpadów konsumpcyjnych po zakończeniu spotkania i posprzątanie pomieszczeń po realizacji usługi.
12) Usunięcie i utylizacja odpadków oraz śmieci wytworzonych w trakcie spożywania posiłków oraz ich wywozu z siedziby Zamawiającego na własny koszt i zgodnie z przepisami sanitarnymi.
13) Uprzątnięcia i przywrócenia miejsca wykonania usługi po jej zakończeniu do stanu poprzedniego, nie później niż w ciągu 60 minut od zakończenia przerwy kawowej/obiadowej.
3. Data Konferencji: 19.06-23.06.2022 r.
4. Miejsce świadczenia usług: Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12. 80-233 Gdańsk, dziedziniec i hol przed aulą.
5. Przewidywana wielkość zamówienia:
Zamówienie podstawowe – dla 85 osób
Zamówienie w ramach opcji – do 200% zamówienia podstawowego
6. Zakres rzeczowo-ilościowy przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w załączniku nr 3 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
7. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji umowy zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fresz s.c. Magdalena Szpura

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Fresz s.c. Wojciech Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 365093958 NIP: 9571070174

7.3.3) Ulica: ul. Fiszera 14

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-231

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-19 do 2022-06-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Umowa została zawarta pomiędzy Magdaleną Szpura oraz Wojciechem Nowak, działającymi wspólnie w ramach spółki cywilnej pod firmą Fresz s.c. Magdalena Szpura Wojciech Nowak, z siedzibą w 80-231 Gdańsk przy ul. Fiszera 14.
2. Wynagrodzenie całkowite: 155550.00 zł, w tym: wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego - 51850.00 zł, wynagrodzenie za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji do kwoty: 103700.00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.