Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00079536/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137793 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mobilnego stanowiska do sprawdzania wag preselekcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381542616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 89
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-396
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.oum.bialystok@poczta.gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.gum.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/4686341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mobilnego stanowiska do sprawdzania wag preselekcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10bddba7-c9ba-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011063/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Mobilne stanowisko do sprawdzania wag preselekcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RAG.26.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224857,28 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa zestawu wag kontrolnych o dużych obciążeniach z małymi pomostami do wyznaczania nacisku koła/osi i masy całkowitej pojazdów.Zamawiający wymaga dostawy 1 zestawu. Jeden kompletny zestaw przenośnych wag kontrolnych składa się z dziesięciu platform podkładowych i przenośnego terminala, klinów najazdowych ułatwiających wjazd na wagę i modułów (płyt, mat) poziomujących. Wymiary platform powinny umożliwiać ważenie różnych typów pojazdów (2-osiowe, 3-osiowe, 4-osiowe, 5-osiowe, w tym zapewniających możliwość ważenia osi zespolonych).
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38311200-0 - Elektroniczne wagi techniczne
4.5.5.) Wartość części: 78175,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa samochodu dostosowanego do transportu zestawu wag kontrolnych.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 146682,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84255,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84255,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA POMORSKIE CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571074717
7.3.3) Ulica: ul. Trzy Lipy 3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-172
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA POMORSKIE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA POMORSKIE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84255,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu 2 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
- Zakup lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zarzycach Wielkich
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 7 osobowego typu furgon dla Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim.
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- AD/ZP/53/24 "Dostawa nowego samochodu dostawczego typu Furgon z wysokim dachem z napędem 100% elektrycznym, rocznik 2023-2024 dla Politechniki Poznańskiej"
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.