Ogłoszenie z dnia 2025-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049076/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00086368/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wisznice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Wisznice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-580
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wisznice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisznice.ezamawiajacy.pl/pn/wisznice/demand/191789/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wisznice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ccc1c1-ee97-48e3-a033-beb124d483cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa zbiornika retencyjnego w m.Wisznice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach na lata 2014-2020 w ramach operacji typu Zarzadzanie zasobami wodnymi w ramach poddziałania wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacja i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa na podstawie Umowy o przyznaniu pomocy nr 00040-65021-UM0320051/24 z dnia 4.11.2024r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBMG-IV.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Wisznice.
1) W ramach opracowania dokumentacji należy (o ile dotyczy):
- opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia;
- uzyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte umową;
- wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych;
- opracowanie mapy do celów projektowych;
- uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
- dokonanie zgłoszenia lub pozwolenia wodno-prawnego zgodnie z ustawą Prawo wodne;
- uzyskanie innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych;
- opracowanie projektu budowlanego w zakresie zgodnym z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U, z 2024 r., 725 ze zm.);
- opracowanie przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
- opracowanie dokumentacji powykonawczej;
2) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej budowy zbiornika retencyjnego.
Główne parametry zbiornika retencyjnego:
- powierzchnia zbiornika 1800,00 m2, w tym powierzchnia lustra wody 1400 m2
- objętość 4 500 m3
- głębokość zbiornika 1,5 m
- umocnienie brzegów na długości 20m i 15m na połączeniu zbiornika z rzeką- zgodnie z częścią rysunkową
- nachylenie skarp od 1;1,5 do 1,5
- umocnienie skarp: obsianie trawą
- umocnienie połączenia z rzeką- koszka faszynowa, kołki umacniające kiszkę i stopę skarpy;
Opracowana dokumentacja powinna umożliwić uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia dla wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. Przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu opracowaną dokumentację.
Podstawą wykonania robót powinna być dokumentacja projektowa, którą Wykonawca sporządzi we własnym zakresie. Zakres prac projektowych powinien obejmować:
• 4 egzemplarzy dokumentacji budowlanej wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 z późn. zm.).; zawierającymi m.in.:
- komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami;
- informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- zgłoszenie lub pozwolenie wodno-prawne zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo wodne
Przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia, wykonawca zobowiązany jest do przedłożyć Zamawiającemu opracowaną dokumentację.
Uwaga:
Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji wykonawca winien wliczyć do ceny realizacji zamówienia;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U z dn.29.12.2021, poz. 2454 tj.) w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej;
• kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U z dn.29.12.2021, poz. 2458 tj.) w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej;
Wersja elektroniczna powinna także zawierać:
• Rysunki, schematy, diagramy- PDF lub format DWG
• Opisy, zestawienia, specyfikacje- wersja edytowalna, lub PDF;
Roboty budowlane realizowane na całej inwestycji mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacją projektową oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.
Do obowiązków wykonawcy należy przekazanie dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, zrealizowania i ukończenia robót określonych zgodnie z PFU, a o wykryciu ewentualnych błędów w PFU wykonawca winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
Do obowiązków wykonawcy należy prowadzenie wszelkich uzgodnień z właściwymi organami administracji. Zamawiający wyda w tym celu właściwe umocowanie do działania w imieniu Zamawiającego.
Projektant zobowiązany będzie również do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowaną dokumentacją, aż do zakończenia okresu gwarancji lub rękojmi.
Dokumentacja projektowa musi posiadać oświadczenie, ze jest zgodna z obowiązującymi przepisami, wytycznymi projektowymi oraz jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć. Dokumentacja musi posiadać oświadczenie wykonawcy o przeprowadzonym sprawdzeniu, uzgodnieniu i gotowości do jej realizacji. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 - 103 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.),
w tym projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o ile dotyczy.
Roboty budowlane realizowane na całej inwestycji mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacją projektową oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.
Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót.
Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:
1) dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację geodezyjno-kartograficzną;
2) oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii;
3) przekazanie Zamawiającemu właściwych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub do zgłoszenia o zakończenia budowy wobec którego właściwy organ nadzoru budowlanego nie wniósł sprzeciwu dla elementów, które zgodnie z przepisami prawa nie wymagają decyzji pozwolenia na użytkowanie. ( w zależności od sytuacji)
4) instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót;
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje sobie zaplecze budowy oraz dostawę mediów (energia elektryczna, woda, itp.), oraz przywróci teren po zapleczu budowy do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiących załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz karcie gwarancyjnej (stanowiącej załącznik nr 1 do umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Frończuk PIOTRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391077391
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-580
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR FROŃCZUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR FROŃCZUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej - zespół budynków wielorodzinnych w Grodkowie przy ul. T. Zawadzkiego na działce ewidencyjnej nr 778/42
- Budowa kanalizacji sanitarnej części południowej gminy Cegłów z podziałem na dwie części
- Roboty budowlane związane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wykładziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLIŻEJ CIEBIE"
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie kompleksu rekreacyjnego "Ulina Park" w Ulinie Wielkiej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.