eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Budowa drogi gminnej w miejscowości Łysaków Kolonia oraz przebudowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrębie Zdziechowice Pierwsze i Zdziechowice Drugie gmina Zaklików



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137572 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowości Łysaków Kolonia oraz przebudowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrębie Zdziechowice Pierwsze i Zdziechowice Drugie gmina Zaklików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/zaklikow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w miejscowości Łysaków Kolonia oraz przebudowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrębie Zdziechowice Pierwsze i Zdziechowice Drugie gmina Zaklików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53458f95-d4ec-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000731/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa drogi gminnej w m-ci Łysaków Kolonia. Zakres robót obejmuje m.in. Budowę drogi o nawierzchni asfaltowej lub betonowej w km 1+439,36 do 1+748, szerokości 3,0 m z mijankami

1.1.17 Przebudowa dróg w m-ci Zdziechowice Drugie na dz. nr ewid. 243 w zakresie wykonania nawierzchni utwardzonej płytami drogowymi typu Jomb na odcinku o długości ok. 290,0 mb i szer. 2,5 m

1.1.18 Przebudowa drogi wew. w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1380. Przebudowa będzie obejmowała utwardzenie kruszywem kamiennym nawierzchni drogi na odcinku o dł. ok. 760,0 mb i śr. szer. 3,0 m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 417000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa drogi gminnej w miejscowości Łysaków Kolonia od km 1+439,36 do km 1+748,00 obejmująca swym zakresem :

a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w km 1+439,36 do km 1+748,00 ( dł. 308,64 )
b) wycinka zakrzaczeń i karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem i utylizacją
c) zdjęcie ziemi urodzajnej wraz zagospodarowaniem pozyskanego gruntu w rejonie robót
d) zabezpieczenie istniejących sieci
e) wykonanie koryta drogi
f) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
g) wykonanie podbudowy zasadniczej z gruntu stabilizowanego cementem
h) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna
i) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej
j) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralono – asfaltowej grysowej
k) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym
l) wykonanie oznakowania
m) inwentaryzacja powykonawcza
2. Szczegółowy zakres robót dla każdej części przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach odpowiednio nr 7a (część I), 7b (część II) i 7c ( cześć III) do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz 10a (część I), 10b (część II) i 10c ( część III) do SWZ przedmiar robót.
3. Zgodnie z art. 104 ust. 4 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji technicznej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Ciężar udowodnienia że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 148000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Zdziechowice Drugie na dz. o nr. ewid. 243 w zakresie :

a) roboty przygotowawcze
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – geodezyjne wytyczenie granuic oraz drogi w terenie
b) podbudowy
- koryto wykonane na całej szerokości jezdni
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5
c) nawierzchnie
- wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych typu JOMB na podsypce cementowo – piaskowej
d) roboty wykończeniowe
- wykonanie odwodnienia liniowego C – 250
- wykonanie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych
- wykonanie poboczy z mieszanki niesortowanej 0/31,5
- regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych oraz studzienek kanalizacji sanitarnej
- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza
2. Szczegółowy zakres robót dla każdej części przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach odpowiednio nr 7a (część I), 7b (część II) i 7c ( cześć III) do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz 10a (część I), 10b (część II) i 10c ( część III) do SWZ przedmiar robót.
3. Zgodnie z art. 104 ust. 4 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji technicznej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Ciężar udowodnienia że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 148000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Zdziechowice Pierwsze na dz. o nr ewid. 1380 w zakresie:
a) roboty przygotowawcze ,
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych
b) podbudowy
- koryto wykonane na całej szerokości jezdni
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5

2. Szczegółowy zakres robót dla każdej części przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach odpowiednio nr 7a (część I), 7b (część II) i 7c ( cześć III) do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz 10a (część I), 10b (część II) i 10c ( część III) do SWZ przedmiar robót.
3. Zgodnie z art. 104 ust. 4 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji technicznej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Ciężar udowodnienia że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 121000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie planuje zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
Do upływu terminu składania ofert, tj. 12.07.2021 r. Godz. 11:00, wpłynęła do Zamawiającego jedna oferta dotycząca realizacji przedmiotu zamówienia z ceną 182 964,89 zł brutto. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą 148 000,00 zł. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększenia przedmiotowej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182964,89 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. 12.07.2021 r. Godz. 11:00, nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta dotycząca realizacji przedmiotu zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103959,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103959,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103959,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo -Budowlane Jerzy Sędziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651104934

7.3.4) Miejscowość: Lipa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-470

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103959,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-04
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.