eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: "PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA W M. CHUDOBA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137442 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA W M. CHUDOBA” - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800

1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA W M. CHUDOBA” - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69b3697e-da4b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Nadzór inwestorski dla zadania „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 494 wraz z budową chodnika w m. Chudoba

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103920/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7200,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 494 wraz z budową chodnika w m. Chudoba” branży elektroenergetycznej (oświetlenie uliczne) zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.

2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży:
a) zadanie nr 1 – branża elektroenergetyczna (oświetlenie uliczne).

3. Celem zamówienia na zadanie nr 1 będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branży elektroenergetycznej (oświetlenie uliczne),
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży elektroenergetycznej (oświetlenie uliczne),
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.

4. W ramach inwestycji na zadanie nr 1 między innymi prowadzone będą roboty branży :
a) elektroenergetycznej (oświetlenie przejścia dla pieszych)
- montaż nowych punktów oświetleniowych,
- budowa nowych odcinków linii kablowej,
- zabezpieczenie rurami ochronnymi.
Szczegółowo zakres robót na zadanie nr 1 określono w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 494 wraz z budową chodnika w m. Chudoba” branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej) zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.

2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży:
a) zadanie nr 2 – branża sanitarna (sieć kanalizacji deszczowej).

3. Celem zamówienia na zadanie nr 2 będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej),
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej),
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.

4. W ramach inwestycji na zadanie nr 2 między innymi prowadzone będą roboty branży :
a) sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej):
- kompleksowa budowa kanalizacji deszczowej – w miejscach tego wymagających.
- odwodnienie drogi i chodnika obejmuje budowę:
a) rozbiórkę przepustów,
b) niezależnego ciągu kanalizacji deszczowej z wylotem do rowu prawego Wyl1 ,
c) wylotów do rowu lewego bezpośrednio z wpustów deszczowych (poprzez przykanaliki z wpustów) – Wyl2 – Wyl12.
W celu zwiększenia infiltracji wód do gruntu, w rowach zaprojektowano trzy zastawki retencyjne.
Kanalizacja deszczowa prowadzona będzie w chodniku. Wszystkie przejścia poprzeczne pod drogą wojewódzką wykonać metodą bezwykopową za pomocą przecisku (wyjątek stanowi odcinek D1-D2, który należy prowadzić w wykopie otwartym wąskoprzestrzennym, po zakończeniu robót teren odtworzyć do stanu istniejącego).
Sumaryczna długość projektowanych sieci wynosi:
a) ∅200 mm kamionka, L=52,5 m,
b) ∅300 mm kamionka, L=60,5 m,
c) PRZECISK ∅200 mm kamionka, L=108,5 m.

Szczegółowo zakres robót na zadanie nr 2 określono w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657

7.3.3) Ulica: Dworska 14

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-749

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-06

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych PROEKO Marek Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542050794

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 70

7.3.4) Miejscowość: Prószków

7.3.5) Kod pocztowy: 46-060

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-06
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.