eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Budowa ciągu ulic w dzielnicy przemysłowej po byłych zakładach ZPB Boruta - ul. Łukasińskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137441 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:
„Budowa ciągu ulic w dzielnicy przemysłowej po byłych zakładach ZPB Boruta – ul. Łukasińskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:
„Budowa ciągu ulic w dzielnicy przemysłowej po byłych zakładach ZPB Boruta – ul. Łukasińskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd4687ba-b3ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008959/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Nadzór inwestorski nad trzema zadaniami.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 543252,03 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121236,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad projektem i dokumentacją oraz robotami budowlanymi prowadzonymi w związku z „Budową ciągu ulic w dzielnicy przemysłowej po byłych zakładach ZPB Boruta – ul. Łukasińskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu” zgodnie z poniższym zakresem rzeczowym zamówienia, Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym zał. nr 1 i Obowiązkami Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego stanowiącym zał. nr 2.
Zakres rzeczowy:
A. Wykonanie dokumentacji projektowej:
- sporządzenie projektu budowlanego branży drogowej, elektrycznej, kanalizacji deszczowej z kompletem uzgodnień, opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane oraz w szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia budowy wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
- uzyskanie decyzji ZRID,
- uzyskanie decyzji na wycinkę drzew,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wyżej wymienionych branż,
- sporządzenie przedmiarów robót dla wyżej wymienionych branż,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień.
Dokumentacja winna być sporządzona i dostarczona w wersji papierowej – 4 komplety oraz w wersji elektronicznej - 2 komplety.
B. Zakres budowy ciągu ulic w dzielnicy przemysłowej po byłych zakładach ZPB Boruta – ul. Łukasińskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu przewiduje:
- przebudowę, budowę, remont konstrukcji nawierzchni jezdni,
- budowę zatok autobusowych,
- przebudowę, budowę chodników,
- budowę ścieżki rowerowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- wykonanie trawników oraz nasadzeń,
- przebudowę sieci gazowej i przyłączy gazowych, sieci elektroenergetycznej, pozostałych urządzeń naziemnych i podziemnych w przypadku takiej konieczności.
C. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania, zgodnie ze wzorem udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Kancelarii Rady Ministrów pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/rzadowy-fundusz-inwestycji-lokalnych – 2 szt.
Warunki realizacji zamówienia.
Warunki szczególne:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie odpowiednich kwalifikacji i uprawnień do kierowania i nadzoru robót w specjalności:
- inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru odpowiadających przedmiotowi zamówienia.Inspektor będzie upoważniony do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym jako Inspektor Nadzoru – Koordynator,
- instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru odpowiadających przedmiotowi zamówienia,
- instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Inspektor Nadzoru winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Rozliczenie usługi nadzoru inwestorskiego następowało będzie proporcjonalnie do wykonanych i prawidłowo odebranych robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy usługi nadzoru inwestorskiego przed zakończeniem i odbiorem wszystkich robót budowlanych, wykonanemu nadzorowi inwestorskiemu przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do faktycznie zrealizowanych i prawidłowo odebranych robót budowlanych na dzień wygaśnięcia lub rozwiązania umowy usługi.
Rozliczenie należności za wykonany przedmiot umowy nastąpi w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury przez wykonawcę nadzoru.
Ponadto wykonawca nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wiadomości, że termin realizacji inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W związku z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia, przedmiotowa zmiana nie będzie stanowić przesłanki do zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy Nadzoru Inwestycyjnego

Planowany termin realizacji – od podpisania umowy do 29.12.2022 r.

ZAŁĄCZNIKI:
1. Program Funkcjonalno-Użytkowy - zał. nr 1.
2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego- zał. nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290775785

7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 37

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-29
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.