eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Modernizacja drogi gminnej Dąbki - Kurcze



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137408 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej Dąbki - Kurcze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi gminnej Dąbki - Kurcze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192d88b0-d354-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Stabilizacja gruntu emulsją asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 dróg gruntowych na terenie gminy Czersk (m.in. droga Dąbki - Kurcze)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 123930,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja drogi gminnej Dąbki - Kurcze”

1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej Dąbki - Kurcze tj.:
1.1. Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 20 cm - odcinek 174 m x 4,2 – 730,80 m2.
1.2. Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5mm na gr. 5 cm wraz z wyrównaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 126 m x 4,2 m – 25,20 m3.
1.3. Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 174 m x 4,2 m – 730,80 m2.
1.4. Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych otworowych YOMB wzdłuż zjazdów – 48,00 m2.
1.5. Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 300 m x 4,1 m – 1.260,00 m2.
1.6. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem
(wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 300 m x 4,1 m – 1.230,00 m2.
1.7. Wykonanie poboczy z materiału rodzimego o szer. 0,5 m – 450,00 m2.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan. i wykona regulację wysokości w stosunku do przyszłej nawierzchni jezdni, a po wykonaniu prac przedstawi Zamawiającemu protokół spisany z przedstawicielem ZUK Czersk potwierdzający prawidłowe wykonanie tej regulacji.
4. Do Wykonawcy należy uporządkowanie, zagęszczenie i umocnienie poboczy przedmiotowego odcinka drogi (wykorzystując grunt rodzimy). Pobocza o szerokości 2x 75 cm z spadkiem od 6% do 8% na zewnątrz (przy założeniu możliwości ich wykonania ze względu na granicę pasa drogowego).
5. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
6. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
6.1. czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do układania mas bitumicznych,
6.2. czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do wyrównania, wyprofilowania i uzupełnienia podbudowy,
6.3. ręczne roboty ziemne i ręczne roboty przy układaniu, wyrównaniu i wyprofilowaniu podbudowy
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
7. Zakres ewentualnych podobnych robót budowlanych przewidywanych zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
7.1. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane
w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości,
7.2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, które będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie przebudowy dodatkowego odcinka modernizacji drogi gminnej Dąbki – Kurcze o maksymalnej dodatkowej długości 50 m, a wartość zamówienia nie przekroczy kwoty do 25.408,48 zł brutto. Dodatkowy odcinek musi być wykonany w technologii odcinka podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: po negocjacjach cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego na zamówienie podstawowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114579,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147470,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114579,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): POZORSKI s.c. Andrzej Pozorski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: POZORSKI s.c. Piotr Pozorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551915896

7.3.3) Ulica: ul. Klaskawska 23

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114579,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.