eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa kompleksowego systemu do ewidencji środków trwałych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kompleksowego systemu do ewidencji środków trwałych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków5020 sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520951738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 17

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@k5020.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia.k5020.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarzadzanie, promocja, produkcja i nadawanie audycji audiowizualnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kompleksowego systemu do ewidencji środków trwałych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-266230e8-a6d4-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085262

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 122000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest:
1) dostawa kompleksowego systemu do ewidencji środków trwałych, dalej zwanym Systemem, składającego się z :
a) Licencji dożywotniej na oprogramowanie do ewidencji majątku,
b) Sprzętów i Materiałów eksploatacyjnych współpracujących z oprogramowaniem wskazanym w punkcie a),
2) wdrożenie Systemu obejmujące:
a) wykonanie instalacji Systemu,
b) konfigurację Systemu,
c) przeszkolenie administratora z zakresu obsługi Systemu.
d) Usługa wdrożenia może zostać wykonana zdalnie.
3) zapewnienie 24 miesięcznego okresu wsparcia technicznego obejmującego co najmniej:
a) realizację indywidulanych prac programistycznych, w tym analizę i projekt techniczny interfejsu, w wymiarze 8 godzin, do wykorzystania w ciągu pierwszych 12 miesięcy trwania wsparcia technicznego,
b) aktualizację programu do najnowszej wersji oprogramowania zapewniającej zgodność z obowiązującymi przepisami prawa,
c) usługę helpdesku (telefoniczną i emailową) pozwalającą na uzyskiwanie bieżących porad w zakresie obsługi programu i rozwiązywania problemów,
d) zapewnienie funkcjonalności transferu danych do modułu SAGE Symfonia Finanse i księgowość – realizacja w terminie do 60 dni od zawarcia umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie funkcjonalności oprogramowania i wymagań dla Sprzętów i Materiałów eksploatacyjnych stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48770000-6 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30170000-1 - Maszyny do metkowania

30213500-0 - Komputery kieszonkowe

30192000-1 - Wyroby biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157157,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157157,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157157,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optidata sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6792744184

7.3.3) Ulica: ul. Wielicka 50/5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-552

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157157,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot Umowy w zakresie:
1) Dostawy licencji i wdrożenia Systemu, zostanie zrealizowany w terminie do 7 dni od daty zawarcia Umowy,
2) Dostawy Sprzętów i Materiałów eksploatacyjnych zostanie zrealizowany w terminie do 30 dni od daty zawarcia Umowy,
3) Wsparcia technicznego winien być realizowany przez okres 24 miesięcy liczonych od daty dostawy licencji, o której mowa w pkt. 1).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.