eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › POPRAWA STANDARDÓW I ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO USŁUG MEDYCZNYCH MIESZKAŃCÓW POWIATU OPOCZYŃSKIEGO POPRZEZ ROZBUDOWĘ I MODERNIZACJĘ INFRASTRUKTURY NA POTRZEBY PRZYCHODNI PODSTAWOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA STANDARDÓW I ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO USŁUG MEDYCZNYCH MIESZKAŃCÓW POWIATU OPOCZYŃSKIEGO POPRZEZ ROZBUDOWĘ I MODERNIZACJĘ INFRASTRUKTURY NA POTRZEBY PRZYCHODNI PODSTAWOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 741 49 00

1.5.8.) Numer faksu: 44 741 49 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opocznopowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-890e551b-957a-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA STANDARDÓW I ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO USŁUG MEDYCZNYCH MIESZKAŃCÓW POWIATU OPOCZYŃSKIEGO POPRZEZ ROZBUDOWĘ I MODERNIZACJĘ INFRASTRUKTURY NA POTRZEBY PRZYCHODNI PODSTAWOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-890e551b-957a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025499/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa standardów i zwiększenie dostępności do usług medycznych mieszkańców powiatu opoczyńskiego poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury na potrzeby przychodni i podstawowej opieki medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.272.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Budowa budynku przychodni zdrowia z pomieszczeniami dla podstawowej opieki zdrowotnej jak i specjalistycznej, mającej na celu poprawienie standardów i zwiększenie dostępności do usług medycznych mieszkańców powiatu opoczyńskiego, zlokalizowanej miejscowości Opoczno przy ul. Partyzantów 30 (dz. o nr ewid. 106/7, obręb 0013) Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację budynku przychodni zdrowia w technologii tradycyjnej, wyposażonego w wewnętrzne instalacje sanitarne, elektryczne, i teletechniczne niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania oraz obiekty zagospodarowania terenu działki wraz z przyłączami zewnętrznymi infrastruktury technicznej tj. w zakresie umożliwiającym użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem, jak również uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na jego użytkowanie.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
2.1.1. Rozbiórka istniejącego budynku spełniającego obecnie funkcje archiwalno-magazynową dla funkcjonującego szpitala powiatowego, kolidującego z planowaną budową budynku przychodni wraz z wycinką drzew kolidujących z planowaną inwestycją oraz likwidacją zewnętrznej infrastruktury technicznej związanej z funkcjonowaniem istniejącego budynku przeznaczonego do rozbiórki.
2.1.2. Budowa budynku przychodni zdrowia z pomieszczeniami dla podstawowej opieki zdrowotnej jak i specjalistycznej,
2.1.3. Wyposażenie budynku w wewnętrzne instalacje: wody zimnej, wody ciepłej użytkowej i cyrkulacji, instalacji wodociągowej hydrantowej dla potrzeb p.poż., kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania wraz z wyposażeniem węzła cieplnego, ciepła technologicznego na potrzeby wentylacji, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, klimatyzacji z instalacją skroplin, instalacje elektryczne wewnętrzne zasilania i oświetlenia (podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, zewnętrznego), instalacje niskoprądowe (SSWiN, CCTV, LAN, przyzywowa), instalacje uziemienia, połączeń wyrównawczych i ochrony odgromowej,
2.1.4. Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji zasilania wewnętrznego energetycznego (WLZ),
2.1.5. Wykonanie przyłączy zewnętrznych sanitarnych: wodociągowego i kanalizacji deszczowej.
2.1.6. wykonanie wewnętrznych dróg komunikacyjnych wraz z ciągami dla pieszych oraz miejscami postojowymi,
2.1.7. oświetlenia zewnętrznego obiektu,
2.1.8. budowa obiektów małej architektury wraz z ukształtowaniem terenu i nasadzeniem zieleni,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SWZ

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8720700.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11870378.33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8720700.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMP EKOBUDOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681712939

7.3.3) Ulica: Kopernika

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8720700.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.