Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00036567/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
W RAMACH PROGRAMU MINISTERSTWA RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ POD NAZWĄ „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Zgliczyńskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 3640210
1.5.8.) Numer faksu: 243640213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopsplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsplock.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJW RAMACH PROGRAMU MINISTERSTWA RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ POD NAZWĄ „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa0e2d52-7e97-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036567/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.281.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 889187,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenckich na rzecz 60 uczestników Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022” finansowanego ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: Świadczenie usług przez 15 asystentów osobistych osoby niepełnosprawnej na rzecz 60 uczestników Programu w okresie 01.03.2022r. – 31.12.2022r.
Zadanie 2: Ubezpieczenie 15 asystentów na okres ich zaangażowania do świadczenia usług na rzecz uczestników Programu.
Zadanie 3: Zakup środków ochrony osobistej dla 15 asystentów świadczących usługi na rzecz uczestników Programu na każdy miesiąc ich zaangażowania z zastrzeżeniem, iż wydatki w tym zakresie są kwalifikowane jedynie, gdy zostaną poniesione w terminie do 30. dnia od daty odwołania ogłoszonego 20.03.2020r. stanu pandemii na obszarze RP z powodu zakażeń wirusem SARS-CoV-2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 807100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Czerwony Krzyż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250481
7.3.3) Ulica: Mokotowska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-561
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-02 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie bieżni okrężnej i prostej oraz boiska wielofunkcyjnego wraz z urządzeniami lekkoatletycznymi i zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół nr 1
- Przebudowa węzła przesiadkowego transportu publicznego - pętli autobusowej wraz z układem komunikacyjnym w ciągu Alei Jana Pawła II w Płocku (zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa systemów UTM (koncentratory VPN)
- Dostawa ubrań specjalnych do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie placów zabaw na terenie Żłobka Miejskiego Nr 4 w Płocku przy ul. Lachmana 10
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 5 w Płocku i Szkole Podstawowej nr 6 w Płocku w ramach projektu pn.: "A ja lubię moją szkołę"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo"
- Usługi pielęgnacyjne w miejscu zamieszkania - cz. II
- Sukcesywne świadczenia usług społecznych w miejscu zamieszkania dla osób starszych, w tym z niepełnosprawnościami, na terenie gminy Miedziana Góra w latach 2025-2027
- Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - cz. I
- Przeprowadzenie i organizacja Usługi wsparcia dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w ramach projektu "CUS w Gminie Wojcieszków"
- "Utworzenie Centrum wsparcia osób i rodzin w kryzysie" w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach...
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.